TTT deel 72

@Antonie
Zal de examenstress wel zijn! Belangstelling tonen voor wat de ander doet daar is toch niets mis mee? Wil dan nog niet zeggen dat je aan het controleren bent.

Antonie,3,4 keer per dag bellen zou ik ook wel wat veel vinden hoor…

Zussie,ja er gaan nog 2 vriendinnen mee.Heb ze voor een vriendenprijsje weggedaan,heb wel me eigen kaartje eruit…

@Damber,

ik heb 't haar goed en duidelijk uitgelegt.
Ze blijft volhouden dat ik haar controleer ,
ze komt dan met tegendingen van ; wat vindt je als ik vraag wat je voor ontbijt heb, hoevaak je naar de w.c gaat , wie er nu allemaal bij je is, hoeveel pilsjes heb je deze avond gedronken .

Ach,

probeer dit nog vol te houden tot na het examen .
Nog 4 dagen.
Dan zal het hopenlijk weer beter zijn.

Ik denk dat je even moet slikken Antonie, waarschijnlijk de stress voor het examen… Ik praat het niet goed… maar soms moet je even slikken… gaat vanzelf weer over.

Zus! Leuk dat je dinnen meegaan… en zelf gratis kan :smiley:

Sorry dat ik jullie met deze dingen opscheep.

Moest het even kwijt :redface:

Niks sorry … als wij met iets in onze maag zitten gooien we het ook hier neer!

Gaat allemaal goed komen Antonie. Ook wij vrouwen hebben zo af en toe onze nukken ;):redface:

@Marion ,

dank je.

geen probleem Antonie… ook daarvoor ben je hier welkom :wink:

ik kom nog ff goede avond zeggen…ikke net gedans…nu naar verjaardag

@antonie…moelijk…ik zou het leuk vinden als je mij belde als je mijn vriend was…maar ik houd er ook niet van on constant de vraag te krijgen wat ik doe met wie en hoe…maar das denk ik de ene vrouw voor de andere :wink:

fijne avond all…xx

ikke ga afsluiten… fijne avond allen!!!

Hallo allemaal…

Ben kapot.alles doet zeer;armen,benen en rug…veel post bezorgd vandaag;kerstkaarten,normale post,de kampioen en huis aan huis politiepost…plus een wijk extra.

Heb vandaag vernomen van kantoor dat we komende 2 weken 6 dagen per week gaan bezorgen…

Morgen zal ik wel weer hersteld zijn en dan alle pijntjes van nu zijn dan weg na een goede nachtrust…

@Antonie… Sterkte de komende dagen… Het zal de stress zijn!! Vrouwen he! en geen probleem om tegen ons aan te ‘klagen’ wij doen het toch ook…en dan ben jij er voor ons. Wij dus nu voor jou!!!

@Hans: Ik begrijp wat je bedoelde met kleine kaartjes…heb er al een kast vol mee staan!!!

Zo lekker gekaas-fonduet! onderuit op de stoelen…groenten en een filmpje

Op tijd naar bed… ben een btje dood…
:kus: voor allemaal!

ola
ikke weer boven water
meteen thuis in bed
en toch gegeten en niet blijven liggen

druk met de site, plannetjes enzo
morgen sjoppuh in U.
zin an!

Beps;heb het hondje bekeken op foto-album…een scheetje en zo klein…

Bloem;mijn website’'vorderd"een goede vriend van me regelt het;ik lever de data…

Antonie;menselijkheid is een groot goed;koesteren…

Heb 10 keer van die kl*te postzegelkaartjes moeten oprapen die uit mijn bundel donderden…

PS: Vermist op 1 over een turkse familie

@ hans heb wel een beetje medelijden met je
zo met de kerst en alles… en andere jaren zat je in een bijna uitgestorven side aan het water op een terras met je jus de orange…
hopelijk strijk je een mooie kerstbonus op, das dan nog een kleine pleister op de wondjes

Haha bloem…en dan zie je zo’n postbode swingend over hekjes duiken op de reclame…let it snow…laat dat maar mooi wegblijven…

Trouwens de verse jus van AH mag er ook dagelijks wezen hoor…vitaminepil er achteraan en hop,gaan we weer…

okey
as u say so
ikke vind de turkse doner toch echt nog veel meer lekkerder dan die van de nl-turks
maar ja, de orange jus zal wel okey zijn

@Hans: Ik heb voor volgend jaar het idee opgevat om op de kerstzegel mn boodschap voor de vrienden en kennisen te schrijven…KLEINER kan niet volgens mij :hihi:

Nou goed. ikke ga :slapen: