ikke moet strax ook nog ff de nieuwste acda ende munnik kopen… had ik toch bijna een beetje gemist dat ze een nieuwe cd uit hadden… nou ja, ga die mezelf maar ff kadoo doen denk ik
Net effe bijgelezen ga er weer vandoor zo effe tanken en dan doorrijden naar werk moet werken tot 21 uur dus ben niet voor 22 uur thuis weet niet of ik hier nog kom anders tot morgen
@Toos - al naar het reisbureau geweest voor de bevestiging. Heerlijk Jamaica en zo snel al.
Mooi hotel, lekker genieten van de Cuba Libre, is toch het lekkerst met de Jamaica Rm (en tegenwoordig met Diet Cke)
zo…
nu alleen nog vanmiddag boodschappen doen en ikke heb mn taken weer gedaan…
poehhee…
ookal roosjes meegenomen voor mn ma en het favo tijdschrift van mn pa laatst kadoo gedaan… moet nie gekker worden…
kom net buiten,loopt de hond van een vriendin bij ons door de straat.
toch maar eens bellen. krijg ik de mam van vriendin eraan…
hoi…uhh zijn jullie iets kwijt?
hmm…ja de hond, maar die zal wel aan de wandel zijn
ja klopt, hij loopt hier
naja, komt vanzelf wel weer terug
oke…naja tis maar dat je het weet.
ja, bedankt voor het belletje…
haha zou mooi worden als elke hond zichzelf ging uitlaten
@ filiz, sommige honden kunnen dat ja…
die van ons zouden dat ook wel kunnen, maar ikke ga toch liever mee, en voor de frisse neus en te zorgen dat niet iemand denkt, hey dat zijn een stel mooie cockertjes!
Goeiemiddag,
Weer een nieuw deel, het is niet bij te benen. gefeliciteerd weer!! Gisteren lui dagje gehad, uitgeslapen, bezoek gehad en 's avonds met de kinderen gefonduet.
Jullie hebben het over schaatsen gehad, italia, dansmariekes, vusumaanvragen, parelhoen die verkeerd gevallen is, slecht in skinnie zitten, niet zo lekker, kleiner wonen of niet en J. die weer gescoord heeft. Wow Toppie hoor
Jullie hebben weer lekker zitten kletsen met z’n allen Heb alles bijgelezen, maar er zijn ondertussen een hoop verslagen gemaakt waar ik het mee eens ben…
Ben een beetje confused… De date van vrijdag was echt super de super… maar dan lees je op zondagavond dat hij het zaterdag heel erg naar z’n zin heeft gehad met een ander meisje… Ikke nu dus niet blij…