TTT deel 68

Hele goedemorgen. :biggrin:

Ik heb er zin in. Waarin? Nou, gewoon, overal in. :slywink:

Vanmiddag weer ff voor mezelf naar het ziekenhuis voor mijn schouderplekjecontrole. Ik denk zelf, dat het wel goed zit.

@Marion. Ja, dat duurt nu toch wel een bietje te lang he dat met je pols? Beter nog ff een keer na laten kijken.

Mijn buuf heeft een frozen schoulder en was er laatst ook nog op gevallen toen ze met de fiets uitgleed door vallende blaadjes en heeft er nog steeds verschrikkelijk veel pijn en last van. Is overal al geweest en nu mag er een scan danwel echo van gemaakt worden en dat kan pas eind december, dus daar ben je dan ook lekker mee. Krijgt nu pijnstillers waar ze duf als een konijn van wordt en heeft nog niet kunnen werken.

Ze was bij nog even bij haar huisarts geweest en die had het nog erger gemaakt, door er zo op de drukken en aan te komen. Pffff moet er niet aan denken.

@Beps: Lekker plekkie? :smile: Kun je alles mooi bijhouden zo.

@Viva: Ook weer aan de bak. Doe rustig aan hoor meid.

@Linda: Gauw naar wat anders kijken dan.

@Antonie: Heeft denk ik, gloeperds om zich heen, want ik zie 'm nie meer.

@Viva
Ook niet zo fit vandaag … kan je het rustig aan doen of is het weer een gekkenhuis op het werk?
Neefje heelhuids terug uit Afghanistan, dat is goed nieuws zeg!!!

@Linda
De baas heeft ook weer tevreden dat je hem uit de brand hebt geholpen met de koopavond. Jij bent flexibel, waarom is hij dat ook niet een keer als JIJ een dagje vrij vraagt? Moet van 2 kanten komen toch?

@Roanna

Ik heb er zin in. Waarin? Nou, gewoon, overal in. :slywink:

En dat nog wel op de maandagmorgen … ik vind het knap :smile:
Wat vervelend voor de buurvrouw, en dan ook nog een lange wachttijd voor de scan!
Succes voor straks in het ziekenhuis!!

is nu niet zo druk op het werk, gelukkig, ga ook iets eerder naar huis, krijg de man van de energielevering…nieuwe drukregelaar moet geplaatst worden…

Bahhhh geen zin,mega dip denk…Pfff

Viva,fijn dat neefje heelhuids is terug gekomen

@Marion: dat is nou ook precies zijn probleem, sprak gister nog met een assistent-bedr van een andere vestiging, die snapte het ook al niet maar goed zal wel goed komen

marion : zou er dan toch maar eens laten naar kijken. Kan niet blijven duren hé ?

viva : goed dat neefje veilig thuis is.

Goeie morgen,

Weekend lekker druk geweest met de kleinzonen en weer fris begonnen aan de nieuwe week. Sportschool vandaag wegens omstandigheden gesloten en daarom straks maar de boomstammen bewerken voor de open haard. Mag ik krullenjongen zijn! Hubs zagen en hakken met de kloofbijl, ik aangeven en opruimen. Is intensiever dan een uurtje sportschool.

Ga nog even teruglezen

Zo, Viva neef 16 kilo afgevallen, gaat duidelijk niet in de kouwe kleren zitten !

Marion, zou toch te gek zijn als na 6 weken blijkt dat er toch iets gebroken is,
niet te hopen. Groot gelijk dat je nog even terug gaat.

Heb voor de trotse moeder van een aankomend voetbaltalent even een leuk plaatje opgezocht

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley23/REPlayvoetbal.gif

marifran : leuk werk hoor. Kan er van meespreken ! Intensief, maar daarna geniet je van een aangename warmte. Hebben onlangs een boom of 3 gehakt.

Beps zijn de katten al gewend aan de gerenoveerde krabpaal ?

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley5/AF1CatRani023.gif

Kaylo, zwaar werk, zere spieren en 's avonds lekker genieten bij de kachel met een wijntje !

goede morgen allemaal…

@viva…hopen dat je je snel weer helemaal jofel voelt

@marion…maag van streek…das balen beterschap ermee

@roanna…ja mensen die niet opschieten bij msn…heb er ook een hekel aan :wink:

@antonie…wat een hoop papier werk bah!!

@marifan…leuk plaatje gevonden…:smiley:

@bloem…en wil papz mee?

iedereen een fijne dag…xx

goedenacht

bleuhhgggg veels te vroeg
ik ben om 3 uur naar bed gegaan en lag gewoon om 6 uur nog wakker!! dacht : ik ga eruit, en toen was het ineens half 10 en belde de NS, of ik wist dat mn voordeelurenkaart over 1 mnd verloopt en waarom ik nog niet verlengt had… JAHAHAHAA…

nou ja goed, eruit, hopelijk belt het uitzendburo snel
ikke druk, dus na t ontbijt meteen weer verder, het dagelijkse rideltje: honden, vaatwasser, was, stofzuigen en dan zijn de honden weer aan de beurt!

@ linda, uitzendburo? heeft die niet iets voor je, met je opleiding die je aan t doen bent en alles…
@ marifran en daarna lekker in bad!! whahahaa… lekkkkeerrrrr
@ marion, naar de dokter zou ik zeggen! kan geen kwaaad toch?
@ de rest tis allemaal al een x gezegd… dus ben t er allemaal alweer mee eens…

Sorry, nog niet alles gelezen, maar moet aan de slag, lekker zonnig hier :zon02:

owh
@ TRL, ikke heb het opgenomen, kan t alleen niet kijken, want durf niet aan de video te komen, bang dat ik iets verkeerds doe, maar t moet leuk geweest zijn…
allicht vanavond

zon?? :paranoid: zon???

Bloem , fijne dag ! maar eerst de hondjes uitlaten.

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley6/AF1DogAwalk006PooperScooper.gif

Heb jij ook een poepschepje ?:tongue:

marifran : hoe komen jullie aan die leuke figuurtjes ?