TTT deel 68

Hey meiden!!!

Ben er weer!!

Damber: Misschien tik-fout???

x

Nope, heb het heel goed gelezen!!!

damber,dat is niet leuk om te lezen dan…Maar misschien is dat gewoon een meisje wat hij is tegen gekomen en was dat eenmalig.

@damper…hmm…das minder dann!!

Er staat in zijn bericht aan haar: volgende keer wil ik je wel langer zien…

Cyn,hoe gaat het met jouw,heb je askim al gebeld?

Oww Damber,das zeker niet leuk om te lezen,kan begrijpen dat je dan een beetje confused ben…:kus:

@ damber, getverdegetver.!!
klote hyves ook :S

je kunt nu 2 dingen doen
hem laten vallen, proberen te vergeten en rondkijken naar een nieuw, oprecht exemplaar…
offfff… je belt/ mailt heb om af te spreken/ dit te bespreken en vraagt gewoon: ehj was da? ikke vond het leuk en zou nog wel eens willen, maar als jij ook met een ander date en dat leuker vindt: ehj… zonder mij

ja toch?
nix zo vervelend als verkikkert raken op iemand die andere prioriteiten heeft…

ikke boodschappies doen… :dag:

Klopt helemaal Bloem… zit nu een beetje in dubio… Of ik benader hem en zeg hoe ik over hem denk… dat ik dus een weekend op wolken heb geleefd en zondagavond met beide benen erg stevig op de grond werd geplaatst… Of ik laat hem links liggen…

Damber,ja kan hem benaderen en zijn antwoordt afwachten en hem dan alsnog links laten liggen heb je in ieder geval een antwoordt

:ninja: effe gauw kijken hier voor de collega’s weer terug zijn van de lunch :ninja:

@Damber,

Zijn wel rot dingen om te lezen

beps nog niet langs geweest vandaag :question:

Zit te sukkelen met haar foto ! :evil:

TRL: nee nog niet gebeld… Krijg steeds dat zijn nummer in in gebruik is… Heel vreemd!!!

Damber: he bah!!!

hmm…cyn…dat schiet dus niet echt op

nee inderdaad… maar goed… Komt wel…

Cyn,denk dat er iets met de telefonie daar is dan,probeer mijn vriend ook al een paar dagen te bereiken,maar krijg steeds dat irritante w*f aan de telefoon geen idee wat ze zegt,maar ja…

Ik krijg een nederlands wijf aan de telefoon met een kakstem “dit nummer is niet in gebruik”… Heel vaag dus…

Ben er weer, gelukkig toch niets gebroken maar dat had ik dat eigenlijk ook niet echt verwacht. Klachten duren idd te lang en beginnen te lijken op een tennisarm dus nu door naar de fysiotherapie.

@Viva
Rustig aan vandaag en fijn wat eerder naar huis.

@Marifran
Wat leuk dat voetballertje, ga het hem straks laten zien, zal ie leuk vinden.

@Kaylo
Al weer wat beter, soep doet soms wonderen he?

@Damber
Dat is een flinke domper op een hele mooie avond! Zou, als ik jou was, wel willen weten hoe of wat.

Marion: hoop dat de fysio gaat helpen!!! :kus: