Damber is toch bijna niet te geloven ! weet je het heel zeker dat hij het was, komt het niet van dat meisje uit jaloezie.
Zou er niet gelijk bovenop springen, even aankijken en niet zeggen dat je gek op 'm bent, is veel te veel eer voor zo’n womanizer.
Dat hoop ik ook… hoop wel dat hij het gaat begrijpen dat ik het goed bedoel… Ik kan zo niet gelukkig worden, en hij ook niet… Ik geef echt om hem… maar het werkt gewoon niet Als hij in NL woonde, dan zou het zo anders zijn!!!
Cyn,ja maar helaas dat woont hij niet…Hoop ook voor je dat hij het begrijpt en dat jullie wel vrienden kunnen blijven of wil jij dat niet…En zo vlak voordathij het leger in moet dit te horen krijgen zal ook niet makkelijk zijn voor hem.
Nee daarom vind ik het ook zo moeilijk… Hij voelt zich al zo rot… en dan wil ik er ook nog mee kappen… Maar kan hem ook niet nog 15 maanden aan het lijntje houden… dat zou nog erger zijn!! Vrienden zou mooi zijn, maar kan ook heel goed begrijpen als hij dat niet wil… Zal hem ook zeker niet vertellen dat ik de Nederlandse jongen leuk vind… Zal gewoon zeggen dat er niemand anders is…
jammer Mk. dat hij niet door slaapt op de pap, zou er iets meer meel in doen…dus wat dikker maken, en hem rond 11 uur s avonds die fles geven…succes in ieder geval…
Cynnie balen zeg…succes
wat een geouweh. toch allemaal met die mannen, de een is een flierefluiter, de ander niet te bereiken…ppfffff…het valt allemaal niet mee.
Marion…nou daar ben je dan lekker mee een tennisarm