TTT deel 68

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley6/AF1Donkey12HL2.gif

Damber is toch bijna niet te geloven ! weet je het heel zeker dat hij het was, komt het niet van dat meisje uit jaloezie.
Zou er niet gelijk bovenop springen, even aankijken en niet zeggen dat je gek op 'm bent, is veel te veel eer voor zo’n womanizer.

@Cyn
Tuurlijk gaat die helpen!!!

Marion - Yuk, tennisarm, ben je mooi klaar mee!

hahaha Marifran, daar zit ook een waarheid in…

Cyn; balen dat je geen contact kan opnemen met Turkije… maakt het er niet makkelijker op

Damber: nee ik vind het al best wel moeilijk… Dus zie er ook wel tegenop… Elke keer denk ik: Ok, en nu ga ik bellen… en dan heeft hij geen bereik :thumbsdown:

x

knuffel voor Cyn

Cyn,hoop dat je hem snel te pakken kan krijgen

Dat hoop ik ook… hoop wel dat hij het gaat begrijpen dat ik het goed bedoel… Ik kan zo niet gelukkig worden, en hij ook niet… Ik geef echt om hem… maar het werkt gewoon niet :frowning: Als hij in NL woonde, dan zou het zo anders zijn!!!

Cyn,ja maar helaas dat woont hij niet…Hoop ook voor je dat hij het begrijpt en dat jullie wel vrienden kunnen blijven of wil jij dat niet…En zo vlak voordathij het leger in moet dit te horen krijgen zal ook niet makkelijk zijn voor hem.

Nee daarom vind ik het ook zo moeilijk… Hij voelt zich al zo rot… en dan wil ik er ook nog mee kappen… :frowning: Maar kan hem ook niet nog 15 maanden aan het lijntje houden… dat zou nog erger zijn!! Vrienden zou mooi zijn, maar kan ook heel goed begrijpen als hij dat niet wil… Zal hem ook zeker niet vertellen dat ik de Nederlandse jongen leuk vind… Zal gewoon zeggen dat er niemand anders is…

Cyn,toepasselijke handtekening:smile: en snap heel goed dat je hem niet aan het lijntje wil houden…Zou je zelf ook niet leuk vinden

Haha ja… dat zinnetje hoorde ik in de auto in een liedje… Dus ik dacht… die moet ik onthouden…

:wink:

Is wel héél kalm hier ! Iedereen aan het werk ?

antonie : zitten ze nog te gluren ?

toos : aan de crock ?

beps : ?

@marion…vervelend een tennisarm…!! hopelijk gaat het met de fysio snel beter…!! en anders moet je misschien toch ff een andere sport zoeken :wink:

@marifan…leuk paard…!! vind je plaatjes vandaag super:D

@cyn…lijkt me moeilijk vrienden blijven met iemand die jou niet meer wilt…

Filiz: ja daarom… Dus kan me heel goed voorstellen als het echt klaar is…

:kus::kus::kus:

@damber
Sh*t dat is balen, ik zou hem idd wel om opheldering vragen. Sterkte ermee :kus:

@cyn
Dat is niet leuk om zo’n telefoontje te plegen, succes.

@marion
Zit niet mee met die arm, ik hoop dat het met fysio snel beter wordt.

@de rest
:kus: er is zoveel geschreven, ik weet het allemaal niet meer.

Helaas helaas, hij vind de pap wel lekker denk ik, maar hij slaapt er niet langer op. Deze week ook maar beginnen met de fruithap.

jammer Mk. dat hij niet door slaapt op de pap, zou er iets meer meel in doen…dus wat dikker maken, en hem rond 11 uur s avonds die fles geven…succes in ieder geval…
Cynnie balen zeg…succes

wat een geouweh. toch allemaal met die mannen, de een is een flierefluiter, de ander niet te bereiken…ppfffff…het valt allemaal niet mee.

Marion…nou daar ben je dan lekker mee een tennisarm

Zo, werkdagje zit erop ! Naar Gent sporen en naar dermatoloog. Allergietest laten doen. Ben benieuwd.

:dag:iedereen !

Kaylo succes bij de dermatoloog.