TTT deel 68

@viva
Ga ik ook nog doen hoor, maar ik ben rustig aan begonnen.

@kaylo
Succes daar!

Meiden, hier is het niet leuk!!!
Nieuwe toestellen, en alles doet het kl*te of slecht!!
Meld me vanaaf nog wel!!!

Kaylo, sterkte bij de dermatoloog en wel thuis

O lekker Beps…nog vrolijke wedstrijd met die nieuwe toestellen…

Mk…ja het was te proberen…nietwaar.

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley1/35.gif

MK, zit allemaal nog niet mee, duurt best lang. Volgens mij heeft Viva groot gelijk zo hebben wij het ook gedaan met onze kinders, maar die sliepen gelukkig al heel snel door. Succes gewoon nog even geduld.

Cynthia, sterkte met het telefoontje, moeilijk hoor, 't leven is soms hard.

Beppie, Nog even volhouden, 't is zo 5 uur.

Viva, Wat Een Poepie !!!

@ viva, leuke avator
@ damber, zou ff afwachten tot woensdag, dan heb je een goed excuus om zelf contact op te nemen, onder het mom van: ik had het heel gezellig vrijdag, dacht jij ook, maar … heb ik het mis??
@ cyn, geloof dat ikke iets gemist heb, maar begrijp t inmiddels. meeste turkse jongens willen geen vrienden meer blijven
en jij wilt hem niet aan het lijntje houden, maar hij kan ook niet van jou verwachten dat je 15 mnd gaat zitten wachten, dus hij moet jou ook niet aan het lijntje houden
en die NL jongen… das bijzaak, heeft hij nix mee te maken, helemaal NIX

en turkse nr niet bereikbaar?? misschien verklaard dat dat ik ook geen contact krijg :tssk:

@ MK balen nog steeds rusteloze nachten, komt vanzelf wel een x… maar misschien is jouw melk gewoon te lekker en denkt ie, als ik kan krijgen, moet ik wel wakker worden… en mammie ook :smiley:

boodschappen in huis, had choco letters gekocht en in de schoen gedaan :hihi: grapje!!

Nee gaat hem ook niks aan… En kan nog steeds geen bereik krijgen… Dus wellicht is dat het geval…

rustig hiero…
stuur ik reis org. xyz een mail met allemaal vragen over de rondreizen… krijg ik een standaard mailtje terug, met dat ik gewoon kan boeken en als er nog problemen zijn… ikke contact op kan nemen… ja hallo?! dat doe ik toch!!

Bloemmie, kan je ze niet bellen?

@ cyn vast wel maar ikke ben meer van de mail… kost nix, bellen wel…

Bloemmie een mail sturen met het verzoek of ze jou willen bellen, dat je vragen hebt betreffende een reis…

oke hopelijk gaat alles goed met iedereen. Ben bijna een vreemde hier.
Volgende week vakantie dan hoop ik wat vaker langs te komen weer.

Iedereen een fijne avond!!

Viva wat heb je trouwens een mega-schattige avatar!!! :wub:

hij is liefffff :wub:

Hallo allemaal,

Viva,leuk plaatje hoor…
Kaylo,succes met de test.
Beps,lekker dan nieuwe toestellen en dat werkt het niet naar behoren.
Bloem,wat zullen je ouders verrast zijn met de letters.
Mk,dus nog steeds korte nachten voor je…

ja lief he…zo’n doerak loopt hier ook thuis rond hoor…maar dank je wel…trouwens geef de eer aan marifran…het is haar site waar ze opstonden…www.animaatjes.nl

:wub::wub:Damber is helemaal blij,stoute schoenen aangetrokken en gebeld, naar de date…van de week gaan ze weer daten:wub: hihihihihi

@Viva - Leuke site hoor , zit me er heel de middag al mee te vermaken.
Maar dat snoepie met die pet had ik nog niet gezien.

@beps - deze is voor jou

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley21/OFCOpchitHL.gif