TTT deel 68

@Roanna.

da is het probleem ja , de oude printer weg zien te krijgen kost ook alweer geld tegenwoordig als milieu kosten.

ola
goedeavond
weer ‘thuis’
kan 24e dec verhuizen… nog 4 weken dus…

owkye
@ linda, is dat alleen bij jullie in de regio of landelijk!? want dan scoop ik het pasje van mn pa ff mee en dan wordt het shoppen, je werkt toch bij die B** dinges

@ antonie, ga jij voor gezinshereniging?

@Bloem,

ja, gezinshereniging

Hey Bloem, da’s goed nieuws. Weer lekker even op je eigen. :thumbsup:

@bloem: is landelijk moet je je wel voor opgeven zeg maar via hun site denk ik heeft ook in hun blad gestaan, zal t morgen anders wel effe navragen of werk waar je je kunt opgeven

hun site of jullie site

@ antonie, das denk ik makkelijker dan ander soort visum…
maar misschien ff een hele domme vraag, maar had je dit soort dingen niet al moeten/ kunnen/ willen uitzoeken voordat jullie gingen trouwen??

@bloem: op de site vd an*b kun je je aanmelden voor de koopavond van dinsdagavond

ikke ben ff op hun site aan t kijken, maar kan het niet vinden
wanneer was het??

a.s dinsdag??

got it :thumbsup:
thanksssss

owh moet met litmaatschapskaart en id-bewijs…
wel 2 pers op 1 kaart, dus dan moet mn pa per se mee…
zal t em morgen eens vragen of ie daar zin in heeft…

vraag me alleen af wat het verschil maakt tussen 5% en 25% korting…
@ linda, weet jij dat??

@Bloem,

heb ik ook naar gekeken eerst.
Maar we hadden meerdere opties/plannen voor we eigenlijk zouden trouwen.
Studenten of toeristen of werk visum kon ook nog op dat moment.
Toen er eigenlijk besloten werd om te trouwen kwam de optie gezinshereniging erbij.
Werk viel af omdat de toemalige mogelijke werkgever het teveel moiete vond om iets te regelen en de aanbod van een baan terug trok voor haar.
Studenten visum is behoorlijk prijzig omdat er eerst bij een ,dure, universiteit ingeschreven moest worden.

Bleven er twee over .

haar hier laten komen als toerist , waarbij de zekerheid er dan is dat ze toch weer terug moet of toch voor die gezinshereniging gaan omdat het toch wel zeker was dat het goed zat tussen ons en je dan ook nog eens niet dubbele onkosten hoefde te maken qua tickets e.d.

Ondertussen is er dus getrouwd , waar ook veel papier geregel voor nodig was.

Ook ondertussen bleven de wetten m.b.t bepaalde visums veranderen.

Daarom maar weer eens goed nagezocht wat er op dit moment weer gewenst is.

@bloem: een enkel product krijg je 25% korting op, met uitzondering van een paar merken krijg je op de rest van het assortiment 5% korting, sommige prodcuten 10.15. of 20% korting

@ linda, bedankt, snap t dat je dat allemaal niet weet, maar camera’s en notebooks zullen wel gewoon 5% zijn denk iK?

weet je iets wat die fotolijstjes doen?

@ antonie, owh op die manier, maar begreep ik goed dat jouw vrouw gids is/was in turkije, dat is toch cker een goedbetaalde baan? is er niet de optie dat jij naar turkije gaat? of wil je dat (nog) niet…

Ik ga nu slapen, bloem als je nog vragen hebt over die koopavond moet je ze maar even mailen

@bloem: wij weten ook nog niet op welk product welk kortingspercentage zit,

@Linda ,

weltrusten

:slapen:

Weltrusten Linda. Slaap lekker. :dag::kus:

@ linda, owkey bedankt, das dan een verrasssing aan de kassa ofzo??

@ roanna, ben je stil…?