@antonieq: nee voor klanten die lid van die bekende organisatie die mensen helpt tijdens pech op de weg, zij krijgen dan korting van 5 tot 25%
@Linda: Ook leuk hoor! ![]()
Wij hebben dat ook soms van het bedrijf of via de Airmiles bij V&*.
Moet trouwens nieuwe cardridges hebben. De zwarte was net leeg. Even hier en daar kijken wat die dingen kosten.
nieuw deel…gefeliciteerd alweer allemaal!!
bloem…naar het schaatsen…:Dleuk!! aftellen maar
fijne avond allemaal…
@Filiz: Kort maar krachtig… jij ook nog een fijne avond en voor straks weltrusten. :dag:
@Roanna,
cartridges zijn dure dingen .
Je kunt ze toch ook vullen met zo’n doe het zelf set ?
@antonieq: je kunt ze idd zelf vullen, maar moet je nooit doen als er nog garantie op je printer zit als ie stuk gaan en moet gemaakt worden valt t niet meer onder de garantie als je niet de originele inkt hebt gebruikt
Dat zou kunnen Antonie. Maar ik heb deze printer nog niet zolang, dus vervalt de garantie als je er zelf mee gaat knoeien of een ander merk erin koopt. Mocht er binnen een jaar wat stuk gaan.
Ik zie dat die zwarte ca € 12 moet kosten, dus dat kan de kop niet kosten. Waor?
klopt wat je zegt.
@Roanna,
als de printer nieuw is is het inderdaad verstandiger om wel originele te kopen.
En 12€is wel erg goedkoop.
Weet je zeker dat dat niet zo een al bijgevulde is dan ?
Nou, je zou even voor me na kunnen kijken als je wil. Ik had op verschillende sites gekeken. Het moet voor de All in One printer type HP PSC 1500 zijn. Ik heb er nu een 336 uitgehaald. En de kleuren cardridge moet de 343 zijn.
Volgende keer als ik weer eens naar de Beverwijkse markt ga, neem ik wat reserve mee, want daar kosten ze haast geen drol. :biggrin:
@Roanna,
HP PSC 1500 zegt niet alles , dit is alleen de naam van de serie.
Je hebt de 1507,1510,1510s,1510v,1510xi,1513 en 1513s.
Die , HP kennende , allemaal een andere soort cartridge nodig hebben.
Oke, het zal. Ik had even gekeken bij hetzelfde nummer wat ik nu heb uitgehaald en daar staat 336 black op.
In het boekje staat dat nummer ook en voor de kleurenvulling kan ik dan de 443 nemen.
@roanna: 336 en 343 zijn wel nummers van originele hoor
@roanna: klopt gewoon die nummers weer kopen
@roanna…haha ja sorry…moest ff snel in de pauze van miljoenen jacht terug lezen en reageren ![]()
@antonie…nee nog geen welterusten…;)blijf nog ff op hoor
Dit is de HP 1510 zie ik net boven op het apparaat. Die cijfers van de cardridges had ik uit het boekje en van lege cardridge.
@Roanna,
als je cartridges met hetzelde nummer koopt die er nu inzitten zit je altijd goed.
Maar je zou er ook achter kunnen moeten komen dat 336 waar 5ml in zit dezelfde is al , laten we zeggen 999 waar 15 ml inzit maar die maar tweemaal zoveel kost als de 336.
Hoop dat je kunt volgen wat ik er net neerzet .
Ik kan het helemaal volgen Antonie en dat had ik inderdaad ook ergens gelezen.
Even nog een voorbeeld. Keek net even bij Wehk**p en daar kost de:
336…€ 13,49… en de 343…€ 19,79.
Is te doen toch? :paranoid:
@Roanna,
ja die prijzen zijn nog te doen.
Toen ik nog cartridges kocht waren ze zeker het dubbele
Helemaal mee eens Antonie. En tegenwoordig zijn die printers op zich al zo goekoop, dat je soms net zo goed een nieuwe printer weer kunt aanschaffen, maarja waar blijf je met al je oude troep he.