TTT deel 68

lekker rustig hiero…
waar dat ligt dat aan…:paranoid:

Goedenavond.

Nou, heb ook lekker de hele dag niks gedaan, dan een beetje computeren en cd’s tjes branden voor in de auto.

Heb gelijk even mijn avatar aangepast dus … daar gaan we weer.

Weet ik ook nie Bloem. Vond het ook zo rustig hier. Is iedereen een bietje uitgel*lt ofzo? :unibrow:

ja ikke wel en dan valt het meteen stil he??
hhahaa
nee, ikke zit ff niet zo lekker in mn skinnie… dusseuhm…
ach…

ikke ga ff verhuizen…

@Viva,

nee ik heb geen kater…gelukkig bijna nooit .
Was hele weekend druk om paperassen uit te zoeken
en te zien wat er nu precies nodig is voor visum aanvraag.
Tussen door nogal wat visite , is meestal druk op zondag in dit huis.

Door het eerder dan ik verwachte te moeten vertrekken naar het feestje
gisten en de zeer late thuiskomst met gevolg te lang geslapen loop ik een beetje achter in mijn planning.
Dus ook met WW .

Trek ik zo wel weer bij …denk ik :smiley:

Da kan altied gebeuren toch Bloem en Antonie. Ge mot er ook altied maor zin in hebbe, toch? En da is wel es nie!

Ik doe ook maar ff rustig an nu. :smiley: :paranoid:

@Roanna,

ge doet rustig aon maar zult toch nog wel de zesduuzent berichjes hoalen vanaovond hier :smiley:

Nou Antonie, da denk toch van nie. Da mot ik wel heel veul kwebbelen nog hier. Da haal ik denk ik nie. :lol:

@Roanna,

zeuvenendortig mot toch kunnen :smiley:

Da lukt mij nog wel en ik ben niet eens een vrouw :smiley:

@antonieq: nog wat verder gekomen de visumpapieren?

Ja normaal miss ook wel, maar noe zitten d’r niet zo veul en om nou in me eigen te gaan kletsen, staat ook zo wous.:unibrow:

Ik kom van de week nog wel aan die zesduuzend, denk ik.

Komende week een koopavond extra werken ivm een koopavond voor a*wb leden maar de winkels die elke avond open zijn, zoals wij mogen dan alle klanten naar binnen, werk dinsdagavond daarom extra heb gezegd is goed maar wil dan een andere avond vrij kon deze week niet hebben daardoor al teveel mensen een andere avond vrij heb nu donderdag 6 dec geen koopavond ook lekker

@roanna: hoop vd week de 3000 te halen

@roanna: hoe kom je aan die leuke atavar?

@Linda: Ik had even gegoogled bij, gratis avatar en dan kom je op een site van MSN en daar staan ze op. Kan je de onderwerpen zelf kiezen en dan een plaatje opslaan als… enz.

Hij is leuk he? Zal mij benieuwen of de dochter van MK het ook leuk vind.

@linda,

ja ik weet nu al een stuk zekerder welke papieren ik moet hebben.
Mijn situatie wat betreft benodigde papieren is een stuk makkelijker dan voor een aantal anderen hier omdat ik getrouwd ben , ik de man ben dus geen man hierheen haal die waarschijnlijk nog dienst in zou moeten in turkije .

@roanna: ga daar ook eens even kijken

@Linda,

bedoel je met die koopavonden dat dan alleen personeel van een bepaald bedrijf dan bij jullie mogen kopen en dan nog extra korting krijgen?

Zoiets mag ik paar keer per jaar bij het warenhuis wat bekend staat om de rookworsten.

@roanna: kijk het is mij ook gelukt, thanx voor de tip