ik ook weer thuis,cluppie gewonnen,niet nat geregent waren op tijd binnen en de kou viel ook nog wel mee…
En er is weer een bevalling geweest,goed gedaan hoor dames en heer…GEFELICITEERD!!!
Damber,leuke beertjes voor in de boom…maar nog niet genoeg dus,of je moet een kleinere boom nemen…
Seray,ook weer boven water en een leuke verjaardag gehad,lekker verwend???
Bloem,toch maar iets geboekt,geweldig hoor…Vrienden van mij gingen een paar jaar terug ook altijd naar de schaatswedstrijden in Heereneen en het buitenland,hoorde ze laatste weer zeggen dat ze het toch wel weer op willen pakken…Maar je hebt in ieder geval weer leuke vooruitzichten…
Heb je nog wat van :wub: gehoord…
Cyn,ojee de knoop doorgehakt,nu askim nog vertellen,ben benieuwd hoe die reageert.Dus binnenkort wat afspreken met je msn vriendje :unibrow:
Linda,ik zag trouwens ook dat ik iemand minder heb op me hyves,heb nog niet gekeken of ik iemand mis
@TRL
De punten zijn weer binnen, geslaagde middag dus!!
@Seray
Ook al iemand vermist … Jaap Jongbloed misschien ff bellen?
@Beps
Heel de middag geleerd … nu aan de Wii! Je hebt in ieder geval meer gedaan dan ik, heb eindelijk eens een keer een bankmiddag gehad, was maanden geleden. En het was heerlijk, heb bijna mijn boek uit.
goedenavond allemaal, weer gefeliciflapstaart met het nieuwe deel…af en toe een beetje zwoegen maar nu weer vrij snel het nieuwe deel op tafel geworpen…goed gedaan Beps…nu jij weer eens erbij.
Bloemmie…lekker naar italie en naar het schaatsen het kan niet op daar bij jou, lekker hoor.
Marion…lekker een bankdagje gehad, boekkie lekker uit gelezen.
Beps…uitgeleerd voor vandaag nu lekker spelen met de wii
Antonie…kater de deur al gewezen…alcohol he…drumband in je hoofd.
wij weer terug…was gezellie allemaal. nu weer een avondje bankhangen, dus voor iedereen een fijne avond en voor iedereen welterusten…