TTT deel 68

Ja hoor Bloem. Dat weten we hoor! Joepie voor jou :unibrow: Bofkont!

Ik ga ook ff met eten bezig. Nouja, de kok heeft al nasi enzo gemaakt, ga ik even alles op tafel klaar zetten. Weet je wel? :smiley:

Tot laters allemaal :dag:

PS. Ja, word je best moe van, van zo’n snelle bevalling en dat nog wel op mijn age. :tongue:

ja gaat steeds makkelijkerder… we zijn toch wat uitgelubbert…:smiley:

Proficiat … al weer een deel geboren!!

@Kaylo
Een test al goed gemaakt … knap gedaan! En nu aan de parelhoen, hub weer op jacht geweest? Ben benieuwd hoe hij smaakt trouwens.

@Antonie
Ook weer boven water?

@Seray
Een fijne verjaardag gehad! Mooi zo!!!

@Damber
Na 2 jaar zoeken eindelijk beertjes voor jou in de boom. En hopelijk die leuke knuffelbeer naast de boom met kerst.

@Beps
Al bijna op de helft met leren, moet dan goed komen voor vrijdag!

@Bloem
En het lijstje wordt steeds langer!!! Nu ook nog naar Italië, en nog wel naar het schaatsen … SUPER!!

Zo mn Wii weer terug, nu alleen nog laten ombouwen van de week!!

Heb wat gegeten, maar ja alleen is ook maar zo alleen
Nu maar ff tot op de helft van de studie denk ik!

hihi
ikke in het internetcafe van mn broer
voor foto’s: check de log: www.bloemdiscoverslife.web-log.nl

ben ik weer, mijn pc liep goed vast vanmiddag, maar nu doet hij het weer:D

gefeliciteerd met het nieuwe deel!

@ toos- las dat je naar Jamaica gaat, wat gaaf!!!ben jaloers:)

@ bloem- naar het schatsen in Italie, super!

@ beppie- wat wordt er omgebouwd in je Wii? en al de hele dag druk aan de studie, knap hoor

ik ook weer thuis,cluppie gewonnen,niet nat geregent waren op tijd binnen en de kou viel ook nog wel mee…

En er is weer een bevalling geweest,goed gedaan hoor dames en heer…GEFELICITEERD!!!

Damber,leuke beertjes voor in de boom…maar nog niet genoeg dus,of je moet een kleinere boom nemen…:wink:

Seray,ook weer boven water en een leuke verjaardag gehad,lekker verwend???

Bloem,toch maar iets geboekt,geweldig hoor…Vrienden van mij gingen een paar jaar terug ook altijd naar de schaatswedstrijden in Heereneen en het buitenland,hoorde ze laatste weer zeggen dat ze het toch wel weer op willen pakken…Maar je hebt in ieder geval weer leuke vooruitzichten…
Heb je nog wat van :wub: gehoord…

Cyn,ojee de knoop doorgehakt,nu askim nog vertellen,ben benieuwd hoe die reageert.Dus binnenkort wat afspreken met je msn vriendje :unibrow:

Linda,ik zag trouwens ook dat ik iemand minder heb op me hyves,heb nog niet gekeken of ik iemand mis

@tkl: ik mis er een, jij een, cyn drie, mss missen we alledrie wel dezelfde persoon

trl- gelukkig niet nat geregend! en gewonnen:) en ben erg verwend:D

Ik mis er ook 2 op hyves, wel apart dat er meedrer dat hebben

@seray: begint wel heel erg vreemd te worden he

Seray,Linda,das zeker vreemd dat we dat allemaal hebben.

Nou ik ga nog ff het voetbal op tv kijken tot later

Zo ik vind het genoeg… 2/3 af, nog 2 modules van de week, zijn makkelijk op 1 avond te doen.

Nu op naar de Wii

@SeraY: PB

@ linda- ja idd!

@TRL
De punten zijn weer binnen, geslaagde middag dus!!

@Seray
Ook al iemand vermist … Jaap Jongbloed misschien ff bellen?

@Beps
Heel de middag geleerd … nu aan de Wii! Je hebt in ieder geval meer gedaan dan ik, heb eindelijk eens een keer een bankmiddag gehad, was maanden geleden. En het was heerlijk, heb bijna mijn boek uit.

@marion: welk boek ben je aaan het lezen?

beppie- pb

marion- hihi:D jij lekker genoten vanmiddag, zalig een middag op de bank!

ik ga er weer vandoor, allemaal een hele fijne avond!

jij ook een fijne avond seray

@Linda
Ben ‘Weerzien in Kenia’ van Corinne Hofman aan het lezen.

goedenavond allemaal, weer gefeliciflapstaart met het nieuwe deel…af en toe een beetje zwoegen maar nu weer vrij snel het nieuwe deel op tafel geworpen…goed gedaan Beps…nu jij weer eens erbij.
Bloemmie…lekker naar italie en naar het schaatsen het kan niet op daar bij jou, lekker hoor.
Marion…lekker een bankdagje gehad, boekkie lekker uit gelezen.
Beps…uitgeleerd voor vandaag nu lekker spelen met de wii
Antonie…kater de deur al gewezen…alcohol he…drumband in je hoofd.
wij weer terug…was gezellie allemaal. nu weer een avondje bankhangen, dus voor iedereen een fijne avond en voor iedereen welterusten…