Goedemorgen…
Werk ze vandaag bloem!!!
Ik ben alweer 20 minuten op het werk…
En er ligt genoeg, dus ga maar eens wat doen… straks telefoondienst, dus ben er niet eerder dan de pauze…
Goedemorgen…
Werk ze vandaag bloem!!!
Ik ben alweer 20 minuten op het werk…
En er ligt genoeg, dus ga maar eens wat doen… straks telefoondienst, dus ben er niet eerder dan de pauze…
Goedemorgen,
Beetje later dan anders,maar had wat opstart problemen en de pc op het werk had ook nog geen zin…
Linda,waarom ga je niet met vrienden dan,of georganiseerd met een single reis,kan je gaan waar jij wilt en hoef je geen rekening met je ouders te houden. http://www.one2gether.nl/ of http://www.singlereizen.nl/
Bloem,uitgepuzzeld? Zal niet makkelijk zijn om zo vroeg op te staan,veel succes vandaag.
Damber,en heb je :wub: nog gezien gister?
Viva,nog thuis aan het uitzieken?
De Mac ben er zelf ook niet zo weg van,ga dan liever naar de Burger K*ng,maar die zit niet overal…
Fijne dag allemaal…
Zo op mn werk. Ga nu kijken tot waar ik kan bijlezen!
Oke bijgelezen…
@Linda: Ga toch iets doen wat jij leuk vind…qua luchthaven…ikke kies in jouw geval zo voor Düsseldorf…giga relaxedte luchthaven…
@Bloemmie: En ben je er al uit?? Hoe moet je draaien om niet alles dubbel te hoeven doen?? En aan t werk…NIEUWSGIERIGGGG!!!
@M*c: BRRRR niet lekker alleen de kroketbroodjes…en de sla!!!
Post is kl*te, niets komt aan en alles raakt zoek!!
en toen wist ik het niet meer
@Viva: Sterkte nogmaals…knap langzaam op!!
Goede morgen …
@Antonie
Alweer een nieuwe opdracht voor je. Jammer dat je daarvoor niet aan de computer moet, het is wel stil overdag zonder jou.
@Bloem
Als 1e succes met werken vandaag … zal niet meevallen in het begin.
Moeilijk met die camera’s, ik was ook erg tevreden met mijn powershot. Hij kon alleen niet ver zoomen naar mijn zin. Dus toch maar de S**y erbij gekocht.
Klopt dat de medicijnen aangepast worden aan het gewicht.
De site van P&R, loop erg achter met lezen maar vind het schitterend om te zien waar ze overal terecht komen en meemaken. Lijkt me een erg leuk stel trouwens.
Syrië, als je nog vragen hebt over het hoe en wat daar en je kan er niet achter komen, geef dan even een gilletje. Kan altijd mijn familie vragen hoe het zit, zij hebben tot enkele jaren geleden in Homs gewoond. En mijn nicht in Aleppo.
@Linda
Ik zoek dus net andersom, kijk eerst waar ik heen wil en zie dan wel waar vandaag we kunnen vertrekken. Al is Weeze dan voor ons het dichtste bij, als ik vanaf daar niet kan komen waar ik heen wil heb ik er ook geen probleem mee om vanaf Amsterdam te vertrekken.
@Marifran
De Sn heeft idd heel veel mogelijkheden, heb hem nog niet zo heel lang en ben er ook nog steeds mee aan het oefenen :biggrin:. De mijne kan trouwens 15x zoomen.
@Viva
De postbode, misschien is zijn fiets wel versleten van al die zware post.
En voor de rest een dikke :kus: want weet het verder niet meer.
goedemorgen ik ben er weer…gewoon de hele nacht doorgeslapen…begin nu pas te snotteren, heeft al die dagen helemaal vast gezeten, dus gaat de goede kant op. Heb alleen nog last dat mijn oren potdicht zitten.
Bloemmie aan het werk
Beps ook lekker vroeg weer klaar
Hans…ik heb gespiekt is een goed plan…je weet het he, hier zitten er genoeg die zo bij je aan de slag kunnen
Antonie…tot nog voor 1 uur in bed beland.
Linda…ik ging lekker zoals Tlr zegt zelf op vakantie, niet met mijn ouders. vrijheid, blijheid.
Tlr…trage opstart vandaag.
Lekker allemaal nieuwsgierig wat A nu voor Damber heeft gemaakt…goede cryptische omschrijving Antonie…tja en wat staat er op. SF laten we het daar maar op houden je vind het leuk, of je vind het vreselijk.

Damber haat het, haar broer vind het geweldig en ikke vind het ook leuk.
Goede morgen allemaal.
Was net iets te laat wakker.
Meteen snel naar het werk.
Pottekijkers zijn …nog …niet binnen.
Prettige dag allemaal.
:dag:
Antonie, schop de pottekijkers lekker van de kamer…
werkse voor jou
@Viva
Ben ik niet de enige met ‘dichte oren’. Heb er al een week last van en ze willen nog niet echt los. Soms wel gemakkelijk hoor want hoor nu alleen wat ik wil horen :biggrin:
@Hans
Mooi plan!!!
@Antonie
Nog even snel hier genieten voordat ZE weer binnenkomen.
@Beps
Weer een lekker plekje vandaag?
Wij hebben trouwens de Pan****ic FZ18… 19X zoom, geen digitale Automatisch van macro-stand tot 550 mm groothoek!! Alleen geen spiegelreflex… Als we daarvoor gegaan waren werd het de C**on D70 Geleverd met 2 lenzen!
Nu hier niet druk, ikke moe! Ben toe aan vrij, maar dat komt niet de komende tijd!!
Hubbie morgen al weekend, geen pubers of andere logé’s! (al moet hij het weekend weer de nacht in!!!)…
@Beps
Het weekend maar eens goed uitrusten dan of moeten jullie nog iets doen voor het feest van je ouders?
Beps…je bent ook veel te actief…neem even een timeout…
@Bloem
Las net onder ‘zomer 2008’ dat je ook van plan was om naar Libanon te gaan. Heb je gekeken bij de reisadviezen van buitenlandse zaken? Weet dat mijn tante op familiebezoek wilde gaan in Beiroet en geen toestemming krijgt om daar naar toe af te reizen.
Marion…vandaag de nieuwe dosis voor J. gegeven??
Beps,lekker rustig aan doen het weekend en bijkomen…
Hans,heb ook ff gespiekt en klinkt goed…
@Viva
Yes, zijn we gisteravond al mee begonnen.
Nee hoeven niet veel meer te doen voor dinsdag!!
Moet nog wel ff kijken voor de kleding enzo… ze willen met ons naar Art*s, bij slecht weer naar het speelgoed museum(:wacko: GRAAG MOOI WEER!!!)
Wij nog ff de foto’s op een kaartje in het lijstje, en zus regelt de bloemen(rozen als het niet lukt om het trouwboeket na te laten maken!)
Ikke morgen studie(school)dag…pfff ook al geen zin in!! Ben gewoon MOE!!!
:dag:
Wat een rust hier… Geen Bloemmie dus, Geen Antonie…Viva zeker douchen(en door het putje gespoeld…:hihi:)
@Beps
Kan me voorstellen dat je goed weer wil hebben. Vind de aapjes ook interessanter dan een of andere antieke stoomlocomotief.
goede morgen…
ff een snel berichtje van mij…niet bijgelezen maar hoop dat alles goed is met iedereen
xx