TTT deel 68

Pfff Hobbelpaarden, tollen enzo…NEEEEEEEE, maarja we hebben gezegd zoek iets uit dat je leuk vind, en dan kan ik nu niet zeggen dat ik er niet heen willl(Heb wel gezegd dat ik bij motregen de regenmantels vergoed:hihi:)

@Beps
Is ook hun dag en moeten ze iets doen wat ze leuk vinden. En natuurlijk ga je dan gewoon mee al vind je het zelf minder.

Goeiemorgen iedereen !

Ben vandaag dagje thuis gebleven, voelde mij maar raar toen ik opstond. barstende koppijn en draaierig. Dat rotweer ook !

Ga eerst even bijlezen.

@Kaylo
Jij ook al de pineut dus … beterschap!!

Hij staat erop ! :slywink:

@marion: Dat hebben wij ze ook gezegd…alleen ze beslissen nooit!!! Eindelijk hebben ze wat besloten, en dus gaan we mee, maar niet dat ik sta te juichen,… ALLEEEEENNNNN ik zie liever de aapiessss

Hier is het rustig!!

Heleboel om bij te lezen als je 2 daagjes niet bent geweest ! :tssk:

Allergietest was gisteren tamelijk negatief. Er viel niet echt iets op. Hier en daar klein rood vlekje. Niks speciaals dus. Morgen terug.
Kunnen blijven zoeken natuurlijk ! :wacko:

hihihihi…nee Beps, ben niet door het putje gespoeld, moet nog douchen, zat even mijn boek uit te lezen…
Art*s kan leuk zijn, we duimen voor een beetje lekker weer, anders is het geen doen, de hele dag in de regen te lopen.
Kaylo…ook al niet lekker, er hangt vanalles in de lucht.

@Viva: nee in de regen ist ook niet leuk, vandaar dat ik mn moeder aanraade iets alternatiefs te zoeken… Goed, met dit weer wordt het dus…het speelgoedmuseum(ik regel met die suppost daar dat ik er ff met hubbie uitkan, ga om de hoek een bakkie doen en meld me weer een uurtje later :hihi:)

marion : jij bent echt een kei ! Zie maar naar foto !

http://www.animaatjes.nl/plaatjes/l/lachen/alach4by.gif

bloem : succes op je 1ste werkdag hoor ! :thumbsup:

viva : ook nog steeds niet 1OO % lees ik ?

Voor mij mag de lente al komen hoor !

Verwacht elk moment de controle-arts. Die staat vlug voor de deur, ook al ben je voor 1 dagje ziek !

Ga dus maar naar beneden, kom straks nog wel eens terug ! :dag:

Zooo nog 20 minutjes en dan ben ik al weer vrij!!! Heerlijk!!!

Beps…geniet van je vrije middag…ik ga nu douchen

@Viva: EINDELIJK Ik ruik je hier!!!(:hihi:)

@Kaylo
Zijn de artsen zo snel bij jullie?
De test … van de ene kant goed dat ze niets gevonden hebben. Wel lastig natuurlijk als je last hebt en ze kunnen niet vinden waar het vandaan komt.

@Viva
Boekje uit?

@Beps
Nog heeeeeeeeeeeel even en dan ben je vrij. Nog plannen voor vanmiddag of ga je nu eindelijk eens relaxen?

@beps…lekker een vrije middagenjoy!!

bloemmie…dr eerste werkdag…zal wel weer wennen zijn na zo’n lang tijd…werkze;)

ikke ook weer naart werk…tot vanaaf…waarschijnlijk in n nieuw deel!!

zo ik ben weer fris en fruitig…lekker gedouched en aangekleed…
hihihi

heb 2 sollicitatie’s binnen de school verstuurd, we zien wel…

Zo ik ben thuis!!

Geen direkte plannen, haartjes in de kleur maken(ja ik moet er netjes uitzien voor het speelgoedmuseum ;)) En nog 2 modules(stukken) van mn studie voor morgen. Ong 1 uurtje werk(kan mooi terwijl de verf intrekt!! hihi!