TTT deel 68

@Viva,

weltrusten
:slapen:

hopelijk ligt er morgen als je wakker wordt iets op je deurmat

@ roanna :kus: dank je, je bent te liefffff

@Bloem,

om je nieuwsgierighied een beetje te stillen.

T’is rond plastic en als je 't ergens instopt kun je er als 't een juiste is tenminste anderhalf uur van genieten.

ja okey, dat vermoedde ik al
maar WAT staat er op dat jij hebt en viva graag wil hebben :unibrow: je weet het, wij zijn niet nieuwsgierig… we willen gewoon ALLES weten :unibrow:

anyway, heb heel de LP van voor tot achter en van achter tot voor en tussendoor 3x terug en heen en weer gelezen en uitgeplozen
2 A4-tjes vol, voor en achter met alle plaatsen voor te overnachten met +/- prijzen, alle busverbindingen + prijzen en tijden en nu maar aan de puzzel hoe het in mekaar past…
vooral egypte en israel zijn erg duur qua verblijf, wel zwemmen met dolfijnen (snorkelen of met instructeur duiken) is “maar” € 36 weet niet hoe lang, maar goed, biedt perspectief…
moet nog wel alle entree prijzen van alles uitzoeken en opschrijven, maar goed, dat kan later wel…
eerst dit maar eens optellen en kijken of t allemaal past!! hahaha… :retard: echt geen tijd om te werken…

@antonie,je was nieuwsgierig… www.bresser-travel.nl

Moet het nog aankleden…

@Bloem.

zou het een groot risico zijn om “gewoon” een vliegticket naar je beginbestemmig te boeken en vandaar , vanaf de plaats zelf met geografische informatie verder te gaan.
Dus nu niet tijdenlang puzzelen welke bus welke route gaat maar gewoon op de bushalt aanwezig zijn instappen en wegwezen ?

Niet alles is op internet te vinden

Heb je geen vrienden/kenissen opgedaan in je eerdere reizen die je een idee kunnen geven hoe je in Israel en/of Egypte het makkelijkste of goedkoopste kunt rondreizen.

Idee…misschien …kijk bij de plaatselijke shoarmaboer .
Veel houders van zulke eetgelegenheden zijn Egyptenaren.
Als je daar interesse toont in hun land krijg je vaak goede uitleg van hoe of wat.

@Hans,

gaat het jou speciaal om dat land?
Of wordt het nog uitgebreider .

Als het om dat land gaat kom ik bij jou solliciteren :wink:

@antonie;turkije…what else?

@Hans.

ok … waar moet ik mijn c.v heensturen :biggrin: :wink:

@antonie;ff wachten,lanceer de marketing op internet in januari,reisbureaus binnenkort…

ok, zoveel geduldt heb zelfs ik nog wel :smiley:

@ hans, niet alleen antonie is ge-interesseerd hoor, ikke ga meteen kijken

@ antonie, tis de vraag, of georganiseerd, pappie& mammie gerustgesteld, maar rotte tijden, min 16 man (wel of niet doorgaan) offfff ga ik met een ticket en rondreizen…
merkte bij mn vorige backpck reis dat ik graag alles wil weten, en wil weten of het echt goedkoper is, of toch met die rondreis…
ga me niet aan mn planning houden, boek nog nix, maar gewoon eens kijken wat de mogelijkheden zijn

die regio doe je echt niet zomaar ff, dit mag niet, dat kan niet, grens dicht, boot uitgevallen, randje hoog seizoen en laagseizoen etc… wil niet zomaar weer ergens terecht komen zoals in thailand en nepal…
en ik vind het mega leuk dat plannen… wil zoveel, maar is het haalbaar… etc…

@ hans… owkey… je zoekt dus mensen die overal zitten en aan jouw eisen voldoen en 24h per dag oproepbaar zijn…??

sorry als ik dan een beetje sceptisch ben…

@Bloem

als uitzoeken voor jou een leuke iets is en , wat ik even niet aan gedacht had dat je in Isreal en misschien ook wel Egypte niet zomaar overal vrij kunt gaan , dan is plannen waarschijnlijk wel beter/veiliger .

@ antonie, gewoon om te zien wat wel en niet mogelijk is…
hoef me natuurlijk niet aan mn eigen planning te houden he? :wink:

Oke,

ga nu toch maar naar bedje toe .
Redt ik zo nog net voor 1 uur :smiley:

weltrusten :smiley:

slaap lekkerrrrr

ikke ga ook lekker slaappie slaap doen
morgen eens kijken …

tot laterzzzz

:idea:

Goedenmoggelll

Ff een sproetje voor ik naar mn werk ga… moet al weg zijn… Ben rond 12 uur weer vrij, probeer op het werk bij te lezen…

@Bloemmie: WERK ZE :hihi: Klinkt goed he :unibrow:

goede…
gaap…
tis gewoon nog donkerrrr!! :eek: