TTT deel 68

Ga nog even

http://www.animaatjes.nl/smilies_minies/smiley18/INTVkl002.gif

Gezellige avond nog en weltrusten !

@Marifran.

pretige avond en weltrusten alvast

:slapen:

@Marifran: Weltrusten hoor en tot morgen maar weer. :dag: :dag:

@ kerstkaarten: just kiddin!! hahahaha wat een mop!!!

baal een beetje dat ik niet rechtstreeks met de locale bus van palmyra naar aleppo kan, maar per se of terug moet naar damascus, of naar homs/ hama en dan mot ik datzelfde stukkie weer nemen als ik terugkom van aleppo… puzzelen!!! pppffff

@Bloem,

gelukkig maar …scheelt mij weer een hoop geknutsel.

Nu nog Roanna van mijn twee linker handen overtuigen :smiley:

Bloem: He toch! Dus het wil niet zo als jij het wil? En hoever ben je al met het financiele plaatje. Klopt dat een beetje of toch een 2e baan? :wink:

weltrusten allemaal

@ linda, truste
@ anton ie, wil je dat niet aandoen
@ roanna, eerst alles puzzelen, dan kijken waar en hoe lang en dan alles optellen… dus… wilde eigenlijk op tijd naar bed…

@linda,

weltrusten

:slapen:

@Bloem,

jij, op tijd naar bed …zal niet meevallen om “zo vroeg” op bed te liggen ineens.

Hallo allemaal ben ik weer even…nog steeds brak, maar geen slaap, heb de hele middag al geslapen.
Bloemmie…my best friends girl…of tewijl mijn mooie dochter,…gaat er een lampje branden…volgens mij heb jij dat boek gelezen…ik nu dus ook…nog een klein stukkie.
Antonie…ja … tt post is niet meer wat het geweest is…ene keer snel, andere keer super langszaam…jammer dat je overdag niet meer zo veel hier kunt mee kleppen.
Heerlijk al van te voren struinen in de zomerboeken…gewoon feest, als ze allemaal weer binnen zijn.
De grote gele M…ik vind het niet te vr
ten…lauw broodje, slappe sla…lauwe tomaat, taaie kaas en lauwe hamburger brrrr…
Neem dan ook meestal als we er al eens zijn een broodje kip, zonder sla, is hij tenminste warm…hihihihihi

@Viva,

tja, kan het moeilijk snappen van die t*t afstand is met de auto amper 45min
toch krijgen hun t voorelkaar om het in 4 dagen nog nie voor elkaar te krijgen.

Ennn , mocht t "nooit " aankomen dan regel ik nogmaals hetzelfde recept “on the house” :wink:

Antonie…we wachten rustig af, het heeft geen haast…belachelijk eigenlijk, maar heb het ook wel een keer met mijn tickets gehad…die waren verstuurd, en werden omdat het reisbureau niet voldoende port had geplaatst…4 dagen vastgehouden voordat ik ze kreeg, die zijn meer dan een week onderweg geweest, en ik maar wachten. Reisbureau gebeld, die hebben toen opnieuw mijn tickets opgestuurd. Ik weet ook niet of het bij de gewone post is verstuurd, of via pakket post…Daar wil ook nog wel eens verschil in zitten.

@Viva: Nog wel brak, maar toch even een kijkje komen nemen hier! :thumbsup: Ik weet niet bij welke Mac jullie dan allemaal eten, maar het is best te doen hoor! Zo erg is het hier in ieder geval niet en nee… ik heb echt geen aandelen. Hi. hi.

@Bloem: Bloem en op tijd naar bed? :paranoid: Jij bent nog wel even bizzy met verder puzzelen.

@Antonie: Nee, nu wil ik ook echt een mooie eigen gemaakte kaart. :vak02:

Maarre… ik ga er ook maar weer mee kappen. Ga ook nog boven tv kijken en dan slaappies doen.

Tot morgen en weltrusten voor nu. :dag::slapen:

Weet eigenlijk ook niet of het mag…je weet wel versturen…je zou denken van wel.

Mijn schoondochter is gek op de mac…kan je haar in begraven, mijn zoon trouwens ook, wij vinden het niet zo geweldig.
Maar voor jou een goede nacht en nog ff lekker tvtje kijken…tot morgen meis.

@ viva, owhhh die… ff denken, waar ging ie ookalweer over? leek net een film, goed geschreven enzo
ken em alleen als de engelse, dus vandaar…

ikke vroeg naar bed, impossible, wilde om 11 uur gaan, maar ja, kan et nu beter afmaken… nog 1 landje en ik heb mn route… :retard: dan nog de prijzen, maar t valt me alles mee… tot nu toe dan :wink:

@Viva,

ik weet het ook niet 100% hoe t wettelijk zit maar ik heb het eerder gedaan, zelfs naar turkije toe en aangezien het kunstof is is t ook nie na te kijken als t niet open gemaakt word.

Antonie, we wachten gewoon nog een week…zal toch wel komen…??? neem ik aan.

Bloemmie ja mooi boek,…ik ben niet zo van de engelse boeken…

Nou ik ga mijn bedje maar weer eens opzoeken, hopelijk knap ik morgen wat op, heeft nu al weer lang genoeg geduurd.
Voor iedereen welterusten…Bloemmie werkse morgen…Antonie jij ook, hopelijk krijg je wat ruimte om mee te lezen hierzo morgen.

ben wel errug niewsgierig wat voor kunststof A naar V heeft gestuurd… :unibrow: ze doen ook zo lekker geheimzinnig, vinden jullie niet :unibrow:

foto cd van lhasa- tibet naar NL: 4 dg…! :smiley:

tis allemaal wel lastig hoor!! ppfff… wordt een beetje kierewiet van dit plannen, wil niet zoals ikke wil!! arccchhh!