TTT deel 68

Oke, ik heb niks gezegd! :unibrow:

@ roanna, en speuren?? je was er toch al uit? hotel sehannetje in gummybetje?? mij bezoeken enzo :wink:

we worden weer buitengesloten… ik wil ook wel eens post ontvangen :wink:

ben trouwens nu helemaal mn reis aan t samenstellen… over puzzelen gesproken… strax maar es een optelsommetje maken :wink: eens zien of ik een 2e baan erbij moet nemen… :hihi:

@Bloem: Ja, dat dacht ik echt! No joke. Wij hebben hier 2 Ma*c. Nou, bij die ene in het centrum, moet je niet om je heen kijken, als het erg druk is. Dat bedoel ik eigenlijk en er zijn mensen die zich daar aan storen.

Maar bij die grotere bij de snelweg, is het keurig netjes altijd. Druk of niet druk.

Haast wel cekers. :unibrow: Dat wordt weer in het najaar, maar ik moet in Mei/Juni ook nog even weg. Dus speuren…:zon02:

hihi
dacht dat het een erg cynisch grapje/ woordspeling was…
vond het wel droog van je om er zo op in te gaan

maar ik had al meteen door dat marion het ETEN van de mac nie zo lekker vond… hihi…

@ roanna, i know… Quartiera…? ideetje???

Linda, meid de wereld ligt voor je open - je hebt zoveel mogelijkheden.
Koop een rugzak. Zoek of kies een reisgenoot op WW. Of misschien is er in je vriendenkring iemand te vinden. Als je dat te eenzaam vindt kies je een jongerenreis, kun je alle kanten mee op. Met de bus of met het vliegtuig.

En het vliegveld is minder belangrijk als de bestemming maar aantrekkelijk is.

Roanna, Bloem, die raadfoto is wel erg algemeen, zullen we gaan raden, zijn wel 1000 plekken waar het kan zijn. Kun je posts scoren :lol:

Oke Marifran, ik ga er weer een gokje op wagen daar! Die foto bedoel ik.

@Roanna en Bloem.

stuur maar een p.b-tje met wensen , kan zijn dat ik dan iets stuur :smiley:

@ antonie, een kerstkaart…?

Ja Antonie, eentje met zo’n muziekje erin. :unibrow:

giggel
wel zelf gemaakt he?? :unibrow:
het liefste 3D

Zou zomaar kunnen lukken .
Papiertjes, busje lijm ,even verzinnen waar je zo’n muziekdingetjes vandaan haalt en voila :smiley:

Ja, als je overdag op je werk toch niet op de PC kunt, heb je mooi tijd om even kaarten te knutselen. :wink:

@Roanna,

ik kan overdag makkelijker knutselen dan op de p.c :smiley:

@Antonie:

Dat bedoel ik dus! :wink: :unibrow:

@Roanna,

of ik moet de klepdoos, of hoe heette dat ding ook al weer, van mijn baas lenen in de pauzes en in een donker hoekje gaan zitten om wel verder te kunnen kwebbelen hier :smiley:

@bloem: als je graag een zelfgemaakte kerstkaart wilt met 3d wil ik je er wel eentje sturen