Bloem kan de mannen niet zien schaatsen
Brenniej voelt zich gelukkig weer wat beter, balen dat het op het werk niet zo lekker gaat
Bebs heeft d’r kastje…
Camera’s… ben ik niet zo in thuis…
vertalingen van Turks in Nederlands
Uitzoeken van vakanties… I love it
Nieuw werk voor Antonie
Portugal… ben ik nog niet geweest
sleurhutten…
euhm… weet niet meer…
Viva heeft de hele middag geslapen, was ze dus duidelijk aan toe. Ze is op de bank in slaap gevallen en is nu helemaal brak.
Vandaag op het werk was het weer megadruk, maar ik heb mijn werk helemaal afgekregen… morgen weer een schone lei.
De bril van Viva is geweldig!!! Staat enorm leuk en ze krijgt er zelfs kleur van
Antonie, Viva moet helemaal :crybaby: … de postman is nog niet geweest met de enveloppe… ikke vind het niet zo erg hoor hou er absoluut niet van
Viva had een nieuwe bril gekocht… ging ze hem halen, was 1 glas niet goed… moest dus weer terug. Na een paar weken werd ze gebeld dat haar nieuwe bril zoek was en het montuur ook nergens meer te verkrijgen was. Viva was dus niet happy. Vorige week hebben Viva en ik stad en land afgelopen, maar niet een leuke bril te vinden… Vorige week werd ze ook gebeld dat hij weer terecht was en dat ze hem kon halen. Gisteren heeft Viva de bril dus opgehaald… en is weer helemaal happy
@bloem: vind t uitzoeken van een vakantie normaal heel erg leuk hoor, was de laatste jaren eigenlijk best wel makkelijk keken waar je naar toe kon vanaf twente kozen dan een bestemming en dan een hotel zoeken, nu moeten we weten waar willen we naar toe en welk hotel maar t moelijkste vind ik nu samen met mijn ouders eruit komen vanaf vliegveld we willen vliegen
Bloem - Fototoestel kiezen is erg lastig. En fotograferen vakwerk. Het is nl. niet het toestel die de foto maakt maar degene die de knop bediend.
Heb zelf hetzelfde toestel als Marjon S*ny H7, kun je 12x digitaal inzoomen.
Maar heeft zoveel mogelijkheden brrrrrr - veel te moeilijk (voor mij). Het is ook groot en vrij zwaar, dus niet altijd makkelijk mee te nemen. Een klein toestelletje erbij is eigenlijk onmisbaar als je intensief reist.
Dat je ouders niet zo graag ver rijden is heel normaal, vinden de meeste mensen niet zo leuk. Wij doen het gewoon, niet te veel bij nadenken, anders kom je nergens. Dit voorjaar Italie 6000 km rondgecrosst en in het najaar Italie en Kroatie, eiland Krk 4000 km. Overal een paar dagen rondkijken uitrusten en weer gaan met die banaan. Als het maar mooi weer is. Kroatie waren we maar 10 dg toe begon het, 2 dg regen en onweer, voor ons een reden om aan te haken en weer verder te gaan.
@Linda: Nu weten we nog niet wat jij nu niet leuk vind aan vakantie’s uitzoeken! :biggrin: Vertel, wat is er niet leuk aan?
Ik zal blij zijn als alles weer een bietje uit is, kan ik weer hele avonden zitten speuren voor iets leuks en niet te duur. Verheug me alleen daar al op! :vak01:
@Marion: Oh op die fiets. Je vind de food niet zo lekker. Dat kan! Ik lust ook niet alles van het assortiment, maar een happy meal gaat er bij mij wel in.
@Linda: Ow, intussen al een antwoord gegeven. Maar dat hoeft toch geen probleem te zijn van welk vliegveld je vertrekt, lijkt mij? Mijn vakantie begint al, als we met de koffers hier de deur uit gaan. Maakt mij niet uit van welk vliegveld.
@roanna: vakanties uitzoeken op zich vind ik best wel leuk, maar eruit komen zeker qua vliegveld wordt nog wel lastig denk ik ouders willen graag duitsland ik zeg doe maar amsterdam of bijv groningen, de keuze maken waar we volgend jaar naar toe willen, ga ik wel met ze mee of doe ik iets anders, zo ja wat anders wat dan
@Linda: Wij zijn ook nog nooit van een ander vliegveld vertrokken dan Schiphol, maar als het net over de grens zou en het scheelt een paar tientjes, wil ik er nog wel over nadenken.
Mijn schoonzusje heeft een dochter in Ierland wonen en gaat regelmatig met Ry*nair via Weeze naar Shannon en vind het heel relaxt. Het is er ook wel streng, maar niet zo hectisch als Schiphol. Is goed te doen dus, denk ik.
@ linda, ach joh, wees avontuurlijk!!
ga gewoon eens kijken bij nckerman.de ofzo
of wip ff de grens over voor duitse brochures, net als diamond altijd deed… gewoon bladeren, die vertrekken altijd wel vanaf duitsland
en ikzelf zou kiezen voor dusseldorf, hoor nooit zo vaak iets over munster, eigenlijk nooit, maar kan aan mij liggen en je bent er vroeg bij, dus keuze zat
en het scheelt, als jij zoekt dan is het altijd iets dat JIJ ook leuk vindt… geef je ouders 3 keuzes… take it or leave it
@ marifran ik ben niet zo van het digitaal zoemen, kijk meer naar flits, functie’s stabiliteit en werkbaarheid enzo
maar voorlopig nog maar ff nadenken erover
@ roanna, hahahahaha…, meen je nu serieus dat je echt dacht dat marion het rest. v/d mac vies vond of voer je het grapje nu wel errug ver door…?