TTT deel 68

Geeft niet :wink: Meiden ik ga naar huis!! Lekker met mijn columbus op de bank hangen!!! En dan vanavond nog even leren… heb morgenavond mijn tentamen medische administratie… AAAAAAAAAAAAAH duimen jullie voor me??

:kus:

Natuurlijk Cynthia gaan we duimen. Zet ’ m op hoor! Wel thuis zo voor zo en eet smakelijk.

Ik ga ook eten. Jullie ook allemaal eet smakelijk en tot ziens weer. :dag:

@TRL
Hub heeft wel met de gemeente gebeld, weet niet of ze de band vergoeden, we zien het wel.

@Bloem
Enkeltje Bangkok, je gaf hier ooit de link, zag van de week ook dat ze in Afrika waren. Trouwens … de ouders van Pam wonen in mijn geboortedorp.
Heb niet de Eos maar de cnn A80 en de So*y H7.

@Brenniej
Fijn weer wat van je te horen … je hebt het flink te pakken gehad zeg :kus:

@Linda
Vanaf Duitsland kun je ook reizen boeken met transfer en de hele bups erbij.
Vakanties uitzoeken vind ik juist leuk, hoe vaker hoe liever, en dan lekker aftellen tot je eindelijk mag gaan!

@Cyn
Tuurlijk duimen we voor je … we doen niets anders de laatste dagen.

Brenniej, - fijn dat je er weer bij bent en weer opgeknapt, heeft erg lang geduurd hè. We zijn allemaal gewaarschuwd, als je meer als 17x achter elkaar gaat niezen zit het goed fout!

Linda, - niet blij met vakantieplanning , Hoe is dat nou mogelijk?

Cyn, - Portugal klinkt klinkt ook geweldig, lijkt me wel wat voor het voor- of najaar. Nog nooit geweest en kan gewoon met de auto en de sleurhut. Als je maar genoeg tijd hebt :tongue:

Bloem, - fototoestel uitzoeken ? Is je toestel stuk of bevalt het niet zo goed?

Roanna, - 5 % korting bij O*d ?? hoe doe je dat ?

Viva, - Hoe bevalt je nieuwe bril en hoe waren de reacties ?

Marjon, Lekker gegeten bij de M*c ??:stuck_out_tongue: En nog wat veranderd in de medicatie ?

Weet even niet meer, even kijken wat er weer bijgekomen is.

Oke Roanna - Familiekorting, dat is beter ! en wat is Va*a ?? Toch niet die rooie omroep

Roanna,wel makkelijk dat schoondochter dat doet voor jullie en dan korting is mooi meegenomen.

Cyn,ik duik ook natuurlijk

Marion,lekker gegeten bij de mac?

Oke Roanna - Familiekorting, dat is beter ! en wat is Va*a ?? Toch niet die rooie omroep :biggrin:

@Marifran
Ik heb daar zelf niet gegeten, vind het echt smerig dus sjees altijd even langs de drive. Het eten hier is klaar dus hub en ik mogen zo meteen.
Ze hebben de dp*rn iets verhoogd, daarmee zat hij aan de lage kant. Nu 2x daags 2 druppels erbij.

Marjon - een hele uitzoekerij voordat er een balans is , sterkte ermee.

Ga maar even in de keuken helpen, hoor zoveel gerammel, meestal een teken dat er iets niet goed gaat .

Eetsmakelijk vast voor iedereen

@Marifran: Inderdaad familiekorting, omdat ik haar schoonmoeder ben. Ha, ha. :nod: Mooi meegenomen toch? Enneh…Portugal moet je echt een keer doen hoor Marifran. Wij waren vorig jaar begin oktober en dan heb je nog tegen de 26 tot 30 graden en niet meer zo druk. Heel mooi land met een hele mooie natuur en cultuur.

En va*a is hetzelfde al www.v*ya.nl. Snap je 'm? :lol: :vak02:

Oh Marion, is dat zo dat de Mac bij jullie goor is? Nou, hier echt niet. Ze lopen constant met de stoffer en blik in het rond. Ligt denk ik ook aan de bedrijfsleider. Maarja, de kids vinden het altijd wel leuk he?

Dus toch nog weer even puzzelen met J. zijn medicatie. Maar jullie merken dacht ik gelezen te hebben, al wel een verschil, als van voor de medicijnen toch? Soms is het inderdaad ff zoeken naar de juiste hoeveelheid.

@Bep: He, he, eindelijk je lang gekoesterde kast gekregen. Geweldig :thumbsup:.

@Bloem: Naar een speciaal toestel op zoek? Wel jammer voor je dan dat het schaatsen niet rechtstreeks wordt uitgezonden. Dan s,avonds maar ff de samenvattingen kijken.

Ben weer thuis ,

al eventjes eigenlijk.
Eten is gedaan , even een vertalnkje hier op het forum gedaan.

Nu zo terug lezen wat ik wederom vanwege werk heb gemist hier vandaag

:turkey:Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:

Seray: 15 december- Gümbet
Cristina: 18 december: back home
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen

**2008 ***************** **

Toos : 24 januari - JAMAICA

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem: 31 januari: Baselga di Pine: SCHAATSEN!!
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 10 mrt: 3 weken Egypte
Bloem: 30 mrt: Israel
Bloem: 6 april: 3 weken rondreizen door Jordanie en Syrie
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 3 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis

**2008 ******************

En dan de verjaardagen nog …

13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray

Heb vlugjes terug gelezen.
Met aandacht zou me een uur kosten :smiley:

Brennie weer terug van ziek geweest zijn.
Damber en of Viva ziek thuis.
Beppie gewoon thuis …met zus

Dan nog werden er ergens mosselen gegeten :puke:
Volop vakantieplanningen gemaakt
en iemand wilde iets over een liedje weten.

Liedjes herkennen lukt me meestal ook wel goed,
maar ja waar zie ik dat liedje ??

@Roanna
De Mac op zich is hier wel schoon hoor, vind het eten op zich gewoon niet lekker :frown:

Ging op zich ook vrij goed met de medicijnen. Maar ik heb de instelling hem niet meer medicijnen te geven dan echt noodzakelijk is, hij is nu eenmaal zoals ie is. De dosis D*******n was dus nog aan de lage kant. Bij de ouderbegeleiding hebben we gesproken over de dingen die thuis niet goed liepen, vooral het naar bed gaan en 's morgens het aankleden en eten kosten heel veel tijd en moeite. Dat is altijd al zo geweest dus je weet eigenlijk niet beter maar merkte wel dat ik me daar steeds meer aan ging irriteren, daarom toch mijn principes maar aan de kant gezet en naar de arts geluisterd. Het moet tenslotte wel leuk blijven he :D.

@Antonie
Nog steeds pottenkijkers op de zaak?

@Marjon - lijkt me logisch, ook moederliefde kent haar grenzen . En je zoon heeft er vrede mee had ik ergens gelezen. Dus goed dat er nu medicijnen zijn.

@Beps - je hebt een nieuw kastje! Wat moet erin?:hihi: Sorry brutale vraag, bedoel eigenlijk waar ga je het zetten, slaapk. woonk. gang keuken .

@Antonie - weer druk met vertalen, zijn soms lappen tekst, de dames mogen je wel dankbaar zijn ! Maar je kunt er zelf ook weer van leren neem ik aan.

@Marion,

ja nog steeds kijkers, zijn aan eind van deze week weg…maar dat is nog niet 100% zeker.
Daarna alweer opdracht binnen voor andere dingen die me zeer waarschijnlijk weer ver van de p.c houden overdag.
Werk is niet zo erg jammer alleen dat er zo veel vrije tijd in gaat zitten.

@Marifran,

vertalen van turks naar nederlands is zo gedaan voor mij, moet alleen af en toe even een woord in mijn woordenboekje terug kijken om te zien of wat ik dacht wel klopt.
Grootste probleem met turks namelijk is dat er nogal wat woorden zijn die na 1 verkeerde letter zo een andere betekennis krijgen maar toch nog in de zin passen…net of de klemtoon dan ff anders is .

zo rustig hiero

@ marifran, nee nix met de mijne, heb een kannonnetje powershot , uitklapbaar schermpje, veel functies en alles, ben er helemaal thuis mee, maaaaaaar zie toch duidelijk verschil met mijn camera en de grotere van bv simon&jo, met wie we in tibet waren en tja… met zoveel reisjes in de planning, is het wel ‘gerechtvaardigd’ om een ‘goede’’ camera te hebben…
maar ja, de kosten en het gewicht en de grote enzo
de mijne is te groot om in de zak te steken en te klein voor een eigen tas/ uber geweldige foto’s… dus tja, toch ff kijken… ben ook jarig enzo

@ linda, verklaar je, waarom is het uitzoeken van een reis niet leuk?

mn ouders hadden t erover, portugal is zo ver met de auto, roep al eeuwen dat ik denk dat ze kroatie leuk zullen vinden en nu ein-de-lijk reageerde die pappie eens van ‘jaaaaa kroatie’
wie weet… maar of ikke dan niet wel wilde gaan of terugkomen in hun vakantie :wink: hahaha…

@ antonie… uhm… ja vertalen… misschien ook maar es jouw hulp inroepen :smiley: hahaha, nee hoor geintje

@ marion, op termijn moet het toch steeds beter gaan?
en is het ook nog eens zo, die jongen groeit natuurlijk, stel dat ie weel 10 cm groter of 5 kilo zwaarder is… dat ie dan weer meer nodig heeft?

@ roanna, uhm… wat wilde ik nou nog tegen jou zeggen, ben t alweer kwijt…shit, ff lezen…

@ beps, eindelijk t kastje!! hubbie kan dus stoppen met klussen

owh ja
@ roanna, nee volg de uitslagen live via internet, hoef ik de beelden niet meer te zien, niet meer leuk…

@ cyn, tuurlijk duimen we voor je!!

owh ja
@ marion, die site is zo gaaf, ze zitten nu weer in afrika, die doen echt alles!!
heb veel contact via mail met hen… wel lachen

kan hier echt een kanon afschieten zeg…:tssk: