Linda: haha ja leg uit!!! Ik kan niet wachten tot de gidsen er zijn!!! :biggrin:
Bloem: er zijn ook pakketjes waar geen transfer bij inzit… Ja ze verzinnen het wel tegenwoordig!!
Linda: haha ja leg uit!!! Ik kan niet wachten tot de gidsen er zijn!!! :biggrin:
Bloem: er zijn ook pakketjes waar geen transfer bij inzit… Ja ze verzinnen het wel tegenwoordig!!
Zo ikke weer thuis, boodschapjes… EN…
We hebben een kastje gevonden!!! Teakhout… bijna zoals we het in gedachten hadden… ALLEEN… Levering begin februarie!!! PPPFFFFFF!!! :wacko:
Nog niet bijgelezen…MAAR wel:
Ik vind uitzoeken de helft(minstens) van mn voorpret!!!
Beps,dus eindelijk geslaagd alleen nu nog ff geduld hebben
JA!! Nu lekker broodjes gezond eten…
Tot strakssss
:dag:
moet nu trainen leg t uit als ik straks weer thuis ben
Bloem,vanavond nog naar de klanten koopavond van de an*b??
@tkl: die was gister
Jeeeh mijn Columbus magazine is weer binnen!! Vind ik geweldige tijdschriften!!!
heb geen zin maar ga toch maar volgende week ook geen training ivm sinterklaas
@cyn: heb denk ik je hulp nog wel een keer nodig bij mijn vakantiezoektocht
Ok Linda,sorry ik dacht vandaag:D.Bloem dus niet geweest gister dan denk ik
@ linda ff lekker rennen en daarna uitleg!!
@ trl was gisteren en nee, pappie geen zin en tja… moest ik zo snel beslissen en betalen… laaa maaa
baal echt :tssk: zaterdag schaatsen, 1500 meter mannen en ze zenden het gewoon niet live uit!! kijk de 5000 vrouwen… okey, snap ik, maar de 1500 mannen??? grggrrrrrr :tssk:
@ linda… portugal… lekker hoor…
quatiera!!
Linda: je weet me te vinden ![]()
Bloem: Quarteira ![]()
@cyn, ja die ja… :hihi:
hahahaha…
Maar ik vind portugal ook super!!! het lieve van Armacao de Pera en Quarteira, de stranden van Praia da Rocha, en het uitgaan van Albufeira en Praia de Oura… Super!!! ![]()
ga nu echt al te laat maar goed beter iets dan niets toch
@TRL: Nou, de laatste jaren niet meer via een reisbureau, maar meestal via internet. Als ik via mijn schoondochter boek, gaat het via hun eigen reisbureau in Holten. Ik zoek dan online wat uit en geef het haar door, zodat zij het voor mij daar ter plekke op hun reisbureau inboekt. Zodoende ook die extra 5% familiekorting.
De laatste 2 jaren heb ik ook al een paar keer via va*a.nl geboekt en dat is ons tot nu toe ook heel goed bevallen.
Jaaaaaaaa… Portugal ook mooi. Albufeira en dan met name Praya da Oura. Super!
Ow… sorry dat zei jij ook al Cynthia. Niet zo gauw gezien… ha, ha. :zon: