TTT deel 68

vanaf morgen komen de eerste gidsen… En de prijzen in Duitsland kunnen lager zijn… Ook omdat Duitsland geen meivakantie en geen herfstvakantie kent…

Goedenmiddag.

@Cynthia:Morgen al? Welke zijn dat dan?

@Brenniej: Welkom terug. Zo te lezen, heb je het behoorlijk te pakken gehad. Wel al weer aan het werk geweest dan?

@Linda: Dat valt echt tegen nu he, dat ze Twente dicht gedaan hebben? Maar is Dusseldorf en Munster dan van jou woonplaats dichterbij, dan Amsterdam? Ik heb daar eigenlijk geen idee van.

@roanna: ja dichterbij maar heb alleen gelezen dat als je mer air berli* vliegt je geen transfer naar hotel erbij hebt en geen hostess

@ Roanna: jaa het was echt niet leuk,…maar ben gister weer begonnen met werken!

Roanna: H*lland Int… Turkije, spanje, Portugal, egypte, bulgarije, griekenland, tunesie… Dus alweer volop keus!

wordt nog een hele moeilijke puzzel denk ik

Brenniej,helaas ik weet de titel van dat liedje ook niet…:frown:

Bloem,geen chocomelk,maar een cappu :slight_smile: en IND niet gebeld dat ga ik morgen doen :nod:

@Cynthia: Ja, genoeg keus bij HI, maar wacht dan toch liever nog even op de anderen. Vind ze over het algemeen nogal aardig aan de prijs.

@Linda: Ja meestal als jezelf je vervoer regeld , moet je ook je transfer apart regelen. Soms vraag ik me dan af, of je dan werkelijk goedkoper uit bent. Kijk, als je de weg al goed weet enzo, zal het een pinut zijn, maar als je ergens nog nooit geweest bent en je zal maar midden in de nacht aankomen. Ik ga dan toch liever voor de verzorgde reizen. Ben niet zo’n avonturier. :drugged:

@roanna: ja ik ouders willen graag vanaf duitsland vliegen en daar heb je soms dat er geen vervoer van vliegveld naar hotel bij in zit en geen hostess, paps wil graag naar portugal aan strand en all inn

Hou ook van de organiseerde reizen waar alles bij in zit

Linda,volgens mij heeft nckermnn ook pakketreizen vanaf Duitsland

TRL: ja dat klopt!!

Roanna: inderdaad… O*D is meestal het laagste in prijs… :thumbsup:

Ja en ikke… 5% extra korting he! :zon02:

@Brenniej: Ben blij dat je er weer bij bent hoor! :thumbsup:

sommige mensen worden blij als ze de vakanties weer uit mogen zoeken nou ik nog niet hoor

@ turkijeLover: oooohhh wat jammer nou… das zooo vervelend hoor ik eindelijk dat nummer!!!.. weten we de titel niet!!! grrrrr

@Viva: Ook al in de lappenmand las ik. Nou, meid, beterschap en geniet ff van het thuis zijn en laat de boel de boel maar even. Lekker met een paar molletjes je eigen op de been proberen te houden en als je er zijn in hebt… lekker op de bank of een poosje in bed. Neem je tijd en je rust. :wink:

Huh? Waarom dan niet Linda? Vind ik juist het leuke ervan. Alleen al de voorpret. :vak01:

Brenniej,idd jammer maar misschien dat iemand anders ons kan helpen

Linda,waarom ben je niet blij als je al de vakantie uit kan zoeken?

Roanna,boek je altijd via een reisburo?

@ linda, niet??? daar begint de vakantie fun mee
zeg maar wanneer, hoeveel, waarheen wat per se wel en wat niet en ik ga voor je kijken!!
kostenloos :wink:

enneuhm, als je een pakketreis boekt zit er altijd transfer en hostess bij, als je enkel een vlucht boekt bij airberlinos of ltu-tjes dan heb je echt alleen een vlucht en die zijn vaak ECHT goedkoper…

uhm… ben de rest alweer kwijt
sorry
krantje van de fotokanonstoestellen hebben voor flinke opschudding gezorgd in huize bloemmie… hihi, pappie en ik vechten om t krantje…