@Cyn: weet jij waar ik kan zien vanaf welk vliegveld welke vluchten vertrekken naar buitenland, zijn de voorwaarden dan hetzelfde o.a. vervoer naar hotel.
Volgend jaar kunnen we niet meer vertrekken vanaf twente, we zitten nu te denken aan dusseldorf of munster
vrees t ook…
@ TurkijeLover: jaa dat kan je wel zeggen ja…Baaah…was net te laat voor de griepinjectie!! hehe maar ja ik heb het maar alvast gehad!
heee ik had ene vraag aan jou!.. op jou Hyves…heb je een videotje staan he!!..
Ik heb een berichtje achter gelaten hoor…maar weet jij nou hoe dat nummer heet?? zoo een heel verhaal! hehe…
ikke ga me ff op t middenoosten storten
tot laterzzzz :dag:
Linda, nee sorry… Je zou op de website van Alltours kunnen kijken waar zij op vliegen vanaf Munster of Dus… En anders de neckermanngids even afwachten!!
Bloem: succes!! ![]()
Brenniej,uhhh zal vanavond thuis ff kijken,welk filmpje,laat ik je het wel weten.Zit nog op me werk…
@ TurkijeLover: ooohh okeeyy!!!.. ik hoop egt dat jij dat weet!.. want ik zoek dat nummer al vanaf dat ik thuis ben!..haha…
wat voor tekst zit erin dan?? Ik heb hier geen geluid… ![]()
@ TurkijeLover: hoe is het eigenlijk met je visumaanvraag…zal vast wel ergens staan, maar dat wordt zo een gezoek!![]()
brenniej,
ze hebben onze papieren doorgestuurd naar de IND hier voor nadere advies.Ik hen vorige week de vragenlijst thuis gestuurd gekregen en gister opgestuurd naar de IND,nu dus weer afwachten…
@ TurkijeLover; ooohhh Nou eigenlijk zijn ze best snel met de vragenlijst!..
Ik kreeghet pas 3 maanden later:S:S… maar nu gaat de beslissing snel hoor…na het invullen!!..Ik zal ook voor je duimen!!!
@ allen
wie had ookalweer de kannonn EOS 400D??
toos was jij dat? of jij marion??
ik verveel me!!! En ik hoor net dat mijn moeder mosselen gaat eten… IEEEEEEEEEEELLL Dat ziet er zoooo vies uit!!! ![]()
Brenniej,ze mogen er 8 weken over doen heb ik begrepen,maar er is me al geadviseerd dat ik ze vaak moet bellen …![]()
Bloem,geen idee
En wat krijg jij dan Cyn…
Ik ga de boel opruimen hier en afsluiten en dan op naar huis:)
okey
ikke ga thee drinken met de family…
@ cyn jukkkkk mosselen… jakkie bah
wat ga jij eten? iets anders dan maar…?
@ trl, opruim ze en dan lekker naar huis, aan de warme choc ofzo? en nog maar een x bellen met de IND
Haha ja duidelijk geen mosselen!!! Mama heeft macaroni en stokbrood met kruidenboter… dus mag kiezen!! Denk dat ik het stokbrood ga!! Heb ik wel zin in!!!
Zit op internet ff te struinen naar Maleisie-info… zucht het lijkt me echt super!!
@cyn: wanneer komen de meeste gidsen ongeveer uit? Ouders willen binnenkort een dag naar munster/ osnabruck naar vliegveld toe om daar te kijken wat de evt bestemmingen zijn, ze hadden gehoord dat te behoorlijk scheelt als je in duitsland boekt, moeder zegt iedere keer via duitsland te willen vliegen, omdat t goedkoper schijnt te zijn dan amsterdam