TTT deel 68

Jullie zijn vandaag niet zo druk… Iedereen is druk bezig…

Damber,zit je nog steeds in je hempje??Of ben je ondertussen afgekoeld …

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Lekker rustig hier. Hoop dat het zo blijft dan hoef ik straks niet zoveel bij te lezen.

Vanmiddag op pad, de nieuwe band onder de auto laten zetten, nieuwe schoenen voor J. en daarna op controle voor de medicatie. En daarna even langs de Mac met hem.

Marion,lekker de Mac…Moet kunnen zo af en toe he.Vergoedt de gemeente je band,of heb je dat nog niet geprobeert

Zo meiden…
hier alles klaar. ikke ben er eigenlijk ook klaar mee, heb net met zussie zitten kletsen… Maar ik knal die foto’s gewoon door elkaar op een kaartje en dan komt het wel goed… Dat is beter… Dan kunnen ze zelf uiteindelijk kijken wat ze willen!!!

Zo komt hubbie thuis, dan de boodschapjes enzo…
Tot strakssss
:dag:

Zooo ondertussen hubbie thuis, en al onder de knipschaar(tondeuze) door geweest.

We gaan zo ff boodschapjes doen…

@Bloemmie: Dikke :kus: En ik hoop dat het een leuke tijd word daar bij een “baas”

goede… middag

zo ikke ben er ook weer ff
dat valt nog allemaal niet mee
had vanochtend haast en mammie te vroeg thuis en op tijd weg, dus kon geen goedemorgen zeggen

zat met een knup in de maag
had 's nachts ff wat numbers zitten crunchen en kwam tot de ontdekking, dat met dat vorstelijke uurloon ikke met 36 uur net 1000 euries in de maand zou krijgen en na huur, verz. en boodschappen ikke amper 200 zou overhouden… en tja… met alle GE-WEL-DIG-E plannen is dat een beetje weinig…
ik weet het, beter dan nix, maar hard werken sober leven moet wel beloond worden

dus in dilemma naar t uitzendburo
daar zei mevrouw de uitzendtante dat het zoveel per uur is, 40 uur per week en op de site van de belastingmensjes een berekening gemaakt en dan hou ik gelukkig nog wel wat meer over… tja, maakt meteen groot verschil
dus handtekening gezet
morgen half9 beginngen :retard:

en toen, de stad in, skibroek gekocht voor t weekend in baselga, lekker warme benen en een beetje hip, want neem geen koffer mee alleen handbagage dus broek aan en spijkerbroek mee voor stappen… thats all
toen langs reisburo en we hebben ff zitten puzzelen op de rondreis… moet nog afwachten wat het kost, maar krijg steeds meer de neiging om de backpack van crazy d’r hubs een ticket te boeken en wel te zien hoe, wat, waar, hoelang etc…
dus strax met de LP aan de slag en lekker berekeningetjes maken

schaatsstukkie is goed ontvangen, ff afwachten wanneer het geplaats wordt op de site, spannend!! leuk!!

owhkey, heb ff wat pagina gescand
las iets dan
@ damber, een boxer… wow… moet je vragen of je ook eens met em mag stoeien :unibrow:
@ viva, al die knuffels en goede wensen doen je vast goed
@ mk, de kleine man houd je nog steeds wakker 's nachts… ff een tukkie tussendoor doen, op t werk…:unibrow:

uhm… zag seray nog langskomen, die is er gelukkig ook nog…
hoe is t met cyn? al gebeld/ geschreven?
@ marion, hoe gaat t met de pols? wanneer mag je fysio?

@ beps, the big 5… you B-I-A-T-C-H!!!
zodra ik medicijn-vrij ben (never) ga ik meteen een gele koorts spuit nemen en dan mag ikke ooooookkk
owh en speciaal voor jou, ff kijken op: http://www.enkeltjebangkok.nl/C5/Kenia/default.aspx
mn favo backpakcers in t land van de beessie’ssss

okey
de schone vaat roept om in de kast te mogen, ga ff met de borden smijten…

heey meiden!..

Uhm hoe moet ik nu beginnen…Ik ben echt meer als een week niet geweest!
sorry hiervoor…!

ik ben ten eerste echt goed ziek geweest! Bah heb echt 6 dagen voor pampus op me bed gelegen!.. verder problems @ work!..
en @ home… maar goed maakt ook verder niet uit!

dus ik heb het eigenlijk veel te druk gehad!

Hoop dat het hier goed gaat met iedereen!:slight_smile:

@ brenniej, heb je gemist dikke :kus: en het komt allemaal vast wel goed!!
hoe voel je je nu weer? opgeknapt?

@ bloem: jaa ikvoel me weer goed!.. na 3 verschillende kuren voor bronchitis…keelontsteking oorontsteking enz enz… haha!!
maar goed…ben er weer helemaal!!!

en hoe is het met jou?? Morgen weer werken lees ik!..
Jaa hoe moet het ook alweer… ik had al moeite om na 7 weken weer te beginnen… maar het moet vast lukken!!:):kus:

hihi
ja uhm vroeg opstaan, broodjes mee
luisteren naar de baas enzo nou t zal wel
bij het uzb konden ze nog nix meer vertellen, want bedrijf is nieuw bij hen en er was nog niemand langs geweest… afwachten dus…

Bloemmie: nee nog niet gebeld… Zijn telefoon staat uit…

Brenniej: welkom terug!!

ooohh okeey!!.. nou jaaa…

en hoe is het verder met je…
alweer helemaal gewend in NL…??

@ Cyn: heej!.. hoe is het met jou??

Ja gaat wel ok!! Ben blij dat je weer beetje beter bent!

@ Cyn: mooi zo!!:smiley:

Ikke ga ff een warme douche nemen!.. ben zooo trug!!

heyy Brenniej,fijn dat je weer opgeknapt bent,zo te lezen echt goed ziek geweest dus…

gaaappp
ben een beetje moe… al dat vroege opstaan enzo :wink:

Pffff val bijna in slaap hier!! Zo lekker warm op me werk… en zo stil… gaap

Bloem,hahaha dat zal morgen wel anders zijn,vanavond op tijd je bedje in…:smiley: