@Filiz: Hoe is het op je stage, bevalt het een beetje?
@Beps
Mijn kantoordag staat niet echt vast, dat is afhankelijk van het werk wat er ligt. Is het drukker dan wordt het meestal een andere dag, wil op woensdagmiddag thuis zijn omdat J. dan vrij is.
@Toos
Slecht geslapen maar gelukkig vandaag een crocloze dag. Lekker rustig aan dan maar en een beetje relaxen.
Hoor net van mijn moeder dat gisteren een chauffeur van mijn broer (hij heeft een transportbedrijf) een ongeluk heeft gehad in Duitsland. Er knalde een dronken automobilist door de vangrail recht voor zijn vrachtwagen. Hij is gelukkig niet zwaar gewond maar de chauffeur die hem weer aan het inhalen was is overleden. Hij kwam ook uit Nederland en woont hier niet ver uit de buurt. Een geluk dat broer ook in Duitsland was en binnen een uur bij de chauffeur kon zijn, is zo vreselijk als je zoiets mee maakt en het uren duurt voordat er iemand vertrouwds bij je kan zijn.
@Marion: Dat is ook wat, je zal de boodschap maar thuis krijgen. Dat is meestal het eerste waar ik aan denk als ik zoiets hoor. Zeker een geluk dat broer in de buurt was, zal niet meevallen als je er alleen voorstaat
@marion…jeetje wat een verhaal alweer, gelukkig kon je broer zelf ook snel ter plaatsen zijn. en een geluk dat de chauffeur van je broer niks heeft, natuurlijk wel verschrikkelijk k*t voor diegene wat aan het inhalen was!!
@toos…ja stage bevalt echt weer super…!!
vind het werk sowieso heel leuk…de kids zijn leuk een ook de collega’s weer aardig ![]()
Akelig verhaal Marion, dat wil je niet meemaken !
Prettige dag voor de mensen die vrij zijn maar natuurlijk ook voor de werkenden, beterschap voor wie zich niet goed voelt.
Heb veel te doen vandaag, ga maar eens vlug worden.
zo ikke gedouched, moet truus nog uitpakken en ff een doekje langs de tafel halen, dan ga ik lekker een boekje lezen op de bank…
@Toos
Dat is ook altijd het eerste wat ik denk, je zal het maar thuis krijgen. In dit geval een iets oudere chauffeur dus hij laat waarschijnlijk een vrouw en kinderen achter. Moet je toch niet aan denken. En dat door een dronken chauffeur, hij was er ook niet best aan toe maar hij leeft tenminste nog.
Jeetje Marion…vreselijk het zal je maar overkomen…en dat er niet meer slachtoffers zijn…
Toos…lekker een dagje vrij…geniet er van
Marifran…nog veel te doen vandaag succes
Beps…geniet met je zus…
Jeetje… dat is niet niets… gelukkig was zoonlief in de buurt…
Hellup!! Heb last van opvliegers… NU AL!!.. Zit nu in een topje met spaghatti-bandjes. (m’n broek is gewoon aan hoor)… pfff… feeling hot hot hot
DambeR: dat is wel vroeg om opvliegers te krijgen… Weet je al wanneer je gaat daten??
x
nope nog niets bekend… ik wacht rustig af kluift ondertussen nagels
dambertje…afgekluifde nagels op een date kan echt niet!!! ![]()
Heb ik ook niet…
ben geen nagelbijter…
haha…oke dan ![]()
@tkl: nee weet nog niet wie t is, mis er juist nog een twee dus nu echt vreemd haha, vanavond weer trainen maar geen mooi uitzocht vandaag hij is er niet zeer wss en volgende week geen training ivm sinterklaas
Linda: ik weet het ook nog steeds niet
Heb er nu weer 2 bij
Jammer dat hij er niet is!!
zaterdag zijn de ouders van een vriendin 25 jaar getrouwd…ze heeft als cadeau(tje) gewoon kaartjes voor celine dion geregeld…das nog eens een cadeau niet?
@linda…vandaag geen goed uitzicht…jmmr
o leuk cadeau…celine dion is niet mis…
zo ik nok ff af…ga boekje lezen.
leesze
ik ben ook weg…stage tot 9…dus tot vanaaf…
doeidoei…xx