TTT deel 68

@antonie;nou,heb de data opgestuurd naar one…met het verzoek of ze het willen plaatsen

@Hans,

ben benieuwd.

Ook naar het resultaat trouwens

@Bloem,

nu op NL3 Acda en de Munnic !!!

ik weet niet hoe de tv werkt/…
zal eens gaan stoeien met de 4 afstandsbedieningen…

@Bloem,

laat maar is alweer afgelopen, was maar 1 nummer.

reklamlar…

owkey tv weer uit, lekker rustig alleen het gebloeb van de vaatwasser…

t’is rustig .

denk dat het een vroege nacht gaat worden dan .

ja, ikke word weer lastig gevallen door een schaatsfreak…
zitten allemaal lekkere uhm… pardon, mooie fotos te bekijken en de uhm… schaatsqualiteiten van deze of gene te … uhm… bewonderen…

iemand een dweil?

Oh… Bloem toch. :tongue: Hou vast!

Zo, de zoon net weg en ik kom ff afscheid nemen voor vandaag. Heb wel even bijgelezen, maar een een bietje te technisch allemaal, maar wel interressant. :unibrow:

Weltrusten allemaal. :kus::dag:

voel me knap beroerd, kan niet slapen, kussen ligt niet lekker, bed ligt niet lekker, heb hoofdpijn, heb volgens mij oorontsteking, bijholteontsteking en voorhoofdholteontsteking…alles klopt en bonkt, voel kokend heet aan en heb het beurtelings koud en warm tja en als ik in de spiegel kijk zie ik een geest uit een fles dr zit geen kleur op alleen 2 rode vegen op mijn wang daar waar bij bijholte zit…morgen maar even langs de ha…ben toch al vrij voor morgen…en woensdag denk ik ziektewet. Nu weer terug naar bed proberen wat te slapen denk ik.

@Viva: Goed zo… Ik heb je verhaal gelezen. Koekje van eigen deeg dus. :lol:

Truste en hou je haaks he! :kus: :dag:

iedereen die hier nog langs komt wel te rusten.

@Viva: Nou meid toch. Lijkt op griep he? Moet je wel goed uitrusten hoor. Een paar molletjes mee naar bed en zeker een hele week uitzieken. :smiley: Niet naar je werk dus!

Beterschap ook hoor!
XX

@ viva, alles komt er nu uit… alle spanning en opgekropte ellende enzo… lekker onder de wol, zal jouw tijd wel duren, laat je maar ff verwennen door je man!

@ roanna, gezellige visite gehad?
welterusten vast

zou toos nog langskomen na t crocken??

@Bloem
Moet je niet toevallig vervroegd naar Monkeyworld of Cris ff opzoeken in Schotland :wink:

@Viva
Klinkt niet goed allemaal, een paar molletjes en dan het bed in … beterschap!

@Roanna
Truste :dag:

mn itailaans gaat met sprongen vooruit…
skop*mi… hihi… :smiley: :redface:

@ marion, dacht ik ook aan, maar voordat ik dat op msn goed en wel heb afgesproken is het alweer oktober 2008

@Bloem
Misschien een spoedcursus turks bij Antonie :smiley: ?
Ga ik ook meteen mee :wink:

of dormire insieme…?:smiley:
hij gaat lekkkkkerrrr
dat italiaans dat hebben we binnen nu en 3 mnd wel onder de knie