TTT deel 68

Ga mijn bed opzoeken!
TRUSTE … :kus::dag:

slaap lekker marion…
gaaf
ikke vannacht maar 3 uurtjes geslapen, dus duik er strax ook in denk ik…

okey truste!!
:dag:

:idea:uit!

:idea: aan

sorry mag ik nog ff??
blijjjjjj!!
ben er zojuist in geslaagd om met behulp van een html code een link naar mn weblog te plaatsen, in de text op mn website!!

was een text bij een plaatje, kan dus niet de knop hyperlink gebruiken van het web-site bouw programma zelf, dus via de -hoe leer ik html- cursus een html link gemaakt en…

TIS GELUKT!!!
whoehoeee!

trots!! alle begin is puzzelen :smiley:

ff kijken en allemaal klikken?
:tssk: toch niet gelukt… was da nou weer?? grgrgrgr…stampende smiley! grgrgrr… de code is goed, want op mn bewerk site is ie okey, maar dan publiceeer ik mn site en dan doet ie het weer nieeeeee
archhhhhhhhh

okey zen, morgen weer een dag

:idea: uit

:idea:

Goedenmorgen allen te samen!!

Nee er is niets mis met mij, ik ben gewoon ff meer aan het ‘socializen’ met hubbie en visite. Op het werk te druk en irri gister(nieuwe foons, niemand die iets verstond, wij niet de beller niet, hoofdpijn, veel lawaai omdat iedereen zich verstaanbaar wilde maken, BRRRRRRR)
Goed, vandaag een kort dagje… Tot 14 uur. En dan moet ik mn Wii wegbrengen en daarna is hubbie ook al weer thuis…pffff gaat veel tijd in zitten in sociaal gedrag!!

Morgen VRIJ!!! Mss komt zussie de laatste hand leggen aan de voorbereiding op volgende week dinsdag… de 50 jr van mn ouders…

Ik ga nu bijlezen…

Goedemorgen allemaal,

Bloem,war een gedoe met je html code kan je er ook niet mee helpen,heb daar geen verstand van…Maar het gaat je wel lukken je blijft gewoon doorgaan tot je het hebt jouw kennende,heb je er wel van kunnen slapen of heb je lekker gedroomd van :wub:

Viva,beterschap en goed uit zieken hoor,niet te vroeg gaan werken

Beps,lekker even tijd aan hubs besteden hoort er ook bij is en heel belangrijk…

ikke naar het werk tot later

Zo bijgelezen…

@TRL: Oke, nu dus afwachten wat de IND gaat beslissen. Hoe lang gaat dat duren?? En dan ook weer blijven bellen he…

@Viva: Beterschap. En wat het werk betreft… Ik weet niet of ik je moet feliciteren of condoleren… Het klinkt mij als een pad-stelling…zij geven geen uren en jullie draaien ze dus niet meer… Pas op dat het niet alleen wraak word, wraak is DE SLECHTSTE raadgever hierin, en als zij dat gaan doen is het mss helemaal niet leuk meer…(en de verliezers hierin zijn de MENSEN…en zonder die MENSEN/STUDENTEN hebben jullie helemaal geen baan… ALLEEN MAAR VERLIEZERSSS lees ik dus…jullie/het managmens/de studenten!!!)

@Damber: Op naar nieuwe date… :hihi: laat het je wel smaken :hihi:

@Cyn: Sterkte met het afhandelen meis… Ik denk aan je !

@MK: nog steeds niet doorslapen! Het gaat gebeuren…ooit!!!

@Marifran: De kattenpaal was vanaf moment 1 in gebruik!! En…wat nog nooit gebeurt is hier… ze lagen er alle VIER op dit keer…1 normaal nooit, en nu wel!!

@Marion: Rustig aan met je pols… Kan lang duren, ik heb er toen 1 jaar last van gehad, incl de maanden dat ik niets kon omdat ze er prikken in gaven met medicatie…

Nou goed, ik weet het niet meer, veel technisch gel*l waarvan ik denk…het zal, doe dat ff pb-matig ja(hihi, ff stoken!!!) heb er niets mee, niets aan, en niets voor :lol:

Ikke te werk, tot straks

Goedemorgen allemaal, heb bijgelezen, Bloem aan het vechten met htmlcodes voor de website, maar die ziet er goed uit.
Beps druk met hubbie, is heel belangrijk hoor meis…
Tlr…formulieren ingevuld>>>???

Ikke uit bed, voel me nog kl*te maar in bed blijven liggen schiet geloof ik ook niet echt op,misschien ga ik straks wel weer ff terug…weet nog niet.

goeiemorgen iedereen ! Zijn we weer !

Viva : al iets beter vandaag ? Toch maar naar de dokter ?

Voor de rest veel technisch gedoe hier, waar ik geen bal van begrijp.

En kl**eweer buiten :storm:

Goedemorgen :dag:

Ben alweer op mijn werk gestrand en heb alles bijgelezen… Bebs, wat ben je goed bezig op de vroege ochtend!!! Toch leuk dat de katten wat doen met de nieuw beklede krabpalen… Heb je het niet voor niets gedaan…

Ikke heel druk, we zijn met weinig mensen… (vele hebben cursus)… dus ik ben er ook weer vandoor meeleesmodus

Loop nu dus met 30 klevers op mijn rug voor de allergietest van gisteravond. Leuk ! Mag niet douchen tot vrijdag !
Als er een felle wind opzet, kunnen ze me tegen dan ruiken tot over de grens ! :paranoid:

Goede morgen allemaal.

Op het werk aangekomen.

Beps,de beslissing van de IND kan 8 weken duren,maar zoals je al zei ga ze vaak bellen…De katten dus helemaal in hun nopjes en je hubs ook is het werk niet voor niks geweest…

Viva,ja papieren ingevuld straks ff op de post doen.Duik maar lekker weer onder de wol

Damber en Kaylo,werk ze.

Goede morgen…
En daar zitten we weer met een boterhammetje en een bakkie :smile:

@Beps
Druk met socializen en de voorbereidingen voor het feest van je ouders. Moeten jullie nog veel doen voor die dag?
Een jaar :eek:, hoop dat het toch sneller over is, ben het na een week of 6 al spuugzat.

@Bloem
In gevecht met codes … erg irritant als het niet wil lukken maar de aanhouder wint :wink:

@Antonie
:dag: En … vervelende, nieuwsgierige collega’s in de buurt?

@Viva
Rustig aan he :kus:

@Damber
Druk vandaag dus op de :ninja:-stand.

@Kaylo
Vervelend dat je niet mag douchen tot vrijdag. Nog een geluk dat het geen 30 graden is momenteel.

@TRL
En … vannacht goed kunnen slapen :biggrin: ?

Kaylo, nou lekker dan, als het donderdag is en we ruiken iets, weten we waar het van komt…fijn al die pleisters op je rug…Het leukste is nog wanneer ze er af moeten, allemaal lijmresten die blijven kleven…hihihi, dan kun je aan je mannetje vragen of hij met aceton in de weer gaat op je rug, daarna moet er natuurlijk wel bodylotion overheen gesmeerd worden…

Zo ook ik op het werk…

@Damber: Ikke had er een papiertje bij hoor. Mijn geheugen is ook niet ‘je van het’ maar ik vind jullie te belangrijk dus wil wel goed reageren…

@TRL: Stap voor stap dus…

@kaylo: Rustig aan dan met je plakkers… en deo he: Potje ‘niet-gewassen-toch-fris’

@Kaylo
En denk eraan … na die bodylotion moet je nooit een mintgroene overall aan trekken! Of wel Viva ;)?

goed onthouden hoor Marion…hihihihihi

Ikke dus niet :retard: :question: