happy happy
:biggrin:
@ antonie, zo komt ie eruit, maar je kunt er dus niet op klikken ofzo… en das nou net de bedoeling…
Heb over de schouder van Viva meegelezen… Viva is nu naar bed, voelt zich niet lekker… en dat kun je ook wel aan haar zien. Ze geeft bijna licht.
Ik sluit ook af… Ben net lekker wezen zonnebanken… Fijne avond :dag: en een dikke knuf!!
kun je niet gewoon een link van de pagina waar je naar toe wilt plaatsen m.v.b “link toevoegen” ?
@bloem;Care…maar daarover later meer,lanceer het tegen april,de marketing via reisorganisaties komende maanden…
welkom …en weltrusten :slapen:
@Viva,
ook weltrusten en beterschap :slapen:
Zal mijn lange verhaal nog wel eens herhalen als je beter bent ![]()
Damber,slaap lekker en beterschap voor Viva.
Bloem,gaat het goed met :wub:
@ hans, spannend
@ antonie, het gaat er juist om dat je op een boek kunt klikken en dan doorgelinkt wordt naar de site van bl.cm die dat boek verkoopt en dat ikke daar dan ietsje beter van wordt… doorbelasting enzo…
@ trl, het gaat altijd goed met :wub: alleen zn engels he :retard: over trage onbegrijpbare msn-ers gesproken… kan er soms geen touw aan vastknopen en probeer zo simpel mogelijk te typen enzo… maar ja… :tssk:
snap nu wat de bedoeling is maar weet niet zeker of de HTML tag op dit forum dat zo toelaat.
Ga dit zo even nakijken op mijn eigen forum, daar heb ik meer mogelijkheden om te controleren.
hihi…
owkey
zucht :tssk: mannen??
@TRL
He he eindelijk heeft ie de geboortedata opgestuurd. Ben helemaal blij voor je 100.000 dansende bananen. En nu moet de IND zich nog even meewerken.
@Viva
MOOI … WRAAK … GERECHTIGHEID … BOONTJE KOMT OM ZIJN LOONTJE!!!
Hoe je het ook noemen wil, geniet er van! Ennuh, hoor net dat je je nog niet lekker voelt … BETERSCHAP!!
@Damber
Truste …sweet dreams maar denk dat dat nu wel zal gaan lukken!
@Bloem
Ook voor jou eindelijk nieuws van :wub:? Lastig he, doe je zo je best om simpel engels te praten en wordt het nog niet begrepen.
@Antonie
Je hebt het maar druk met ons he?
@Marion,
ja he .
Als ik ooit weg ga hier kunnen jullie allemaal perfect een eigen site maken
en dit dan in het turks ![]()
Bloem,heeft :wub: het woordenboek ernaast liggen hahaha.Maar in ieder geval je hebt contact …
Marion,nou ik had het niet meer verwacht hoor,maar hij heeft zijn koppigheid toch maar even aan de kant gezet…
Kan je wel typen met je arm?
@Antonie
Zou mooi zijn … vooral dat laatste :D!
en exit… pfff… ben nog niet veel wijzer, behalve dat ik nu weet dat ie niet in turkije is, maar zelfs dat weet ik niet cker, want… nou ja… hij is niet zo van de msn en typen enzo…
anyway… hij weet dat ikke nog leef
niet onbelangrijk!
@TRL
maar hij heeft zijn koppigheid toch maar even aan de kant gezet…
En zo hoort het ook!
Typen kan ik nog prima hoor, kan eigenlijk alles doen, alleen heb je er later last van.
@Bloem
Waar hangt :wub: dan uit of heb je daar geen idee van?
ik denk dat ik weet waarom die HTML tags niet doen wat jij wilt.
Kijk maar eens bij Postings Regels , linksonder , daar staat dat "HTML code is UIT "
@ antonie!! owhhhh… zal eens kijken of dat em is!
@ marion, hij zei manchester, maar daarna zei ie dat ie naar scotland zou gaan, na turkije… dus snap niet
eng- turkije-scotland?
of toch eng- scotland- turkije… nou ja
igg geen NL… jammmmmmmerrrrrr
hij wilde wel weten wanneer ikke weer naar turkije kwam… weet niet precies waarom, maar ja, zoek er zelf wel 100 redenen achter
heb ik hem niet bij nodig