@ Beps: thankyou!! Viel spass met House kijken!
@ Antonie: tja, Rotterdam wel idd! Ik zit momenteel echter in Edinburgh, daar studeer ik sinds September, en dus ga ik hier ook 4 of 5 jaar wonen!
@ Beps: thankyou!! Viel spass met House kijken!
@ Antonie: tja, Rotterdam wel idd! Ik zit momenteel echter in Edinburgh, daar studeer ik sinds September, en dus ga ik hier ook 4 of 5 jaar wonen!
@Cris: Ja klopt. Toevallig vandaag niet. Het was vandaag zelfs heel mooi zonning weer met een graad of 12, maar het gaat vanaf morgen weer mis.
Dus nog steeds druk, maar toch weer even tijd genomen om hier te komen. Tof hoor! Heb je de groepsfoto van de Meeting al gezien hier ergens.? Het was zo leuk en zo gezellig geweest . :dope:
Schotland , lijkt me ook wel iets …ken er een hoop mensen
en is mooi vlakbij de deur …voor een lang weekendje een keer.
dinsdag hadden we hier het erover dat iemand altijd House keek.
Via tvgids nl kwamen we erachter dat House 2 x per week was.
Dinsdag oude afleveringen en donderdag nieuwe.
Nu zou dan de laatste van seizoen 3 erop moeten zijn.
SBS kennende gaan die niet meteen aankomende donderdag verder met seizoen 4
Seizoen 4 is in amerika pas net begonnen.
@ Roanna: neupe, groepsfoto nog niet gezien! Hoe staat het met de nieuwejaarsborrel? Ik hoop niet dat Nederland overstroomt…
@ Antonie: welkom hier en Scotland is a lovely country!!
Het brandalarm ging af, dat ding loeit hard!! We hebben hier 10 ‘flatingangen’ en elke dag gaat het brandalarm een keer of 2 af… Dan moet zo’n heel blok dus naar buiten rennen, maakt niet uit of je nou toevallig onder de douche staat, of wat dan ook… En het is tot nu toe ALTIJD vals alarm geweest (mensen die koken ofzo, omdat we geen afzuigkappen hebben!)
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/thumbs/DSC01236.JPG
Nou, hier komt tie nog een keer. Speciaal voor jou Chris, als zul je niet weten, wie wie is. :teeth:
ik ben administrator en maintenance op een pipeband forum ,
daarom ken ik veel schotten.
Sorry…even voor de vergroting op de foto klikken.
Weer terug uit de stad, lekker gegeten en naarhet reisbureau geweest. Gatver ga weer twijfelen waar we nou naar toe gaan. Vindt mexico dan toch wel weer leuk. We gaan er over denken. Vandaag telefoontje gehad van de notaris, die heeft bevestigd dat het huis nu echt verkocht is. He he.
Bedankt voor de felicitaties voor mijn BHV, was wel leuk om te doen vandaag. Behalve veel theorie ook brandjes blussen.
Heyyy Cris: Alles goed daar zo??
@Beps: Doe House de groetjes en Hub ook
@Marion: Computer nog niet ingepikt?
@Toos: He, toch ook eens goede berichten vandaag. Ennehh…wat een luxe problemen nu weer he? :unibrow: Waar gaan we nou naar toe? Hi, hi.
Ja dit is echt een luxe probleem. De hotels in curacao die we uitgezocht hadden waren vol.
Oh echt Toos? Jeetje dan. Dus verder kijken nu. :vak02:
@Antonie
De schoen … had al een balletje opgegooid bij de hoge baas hier maar hij trapt er niet in!
@Cris
Hey meissie, fijn te horen dat het goed met je gaat!
@Roanna
Leuk zo’n vakantieman in de familie, zou me ook aanbevolen houden hoor!
Het werk, ben ook niet zo’n held hoor maar merk wel dat ik de laatste jaren steeds meer van me af bijt.
@Toos
Moeilijke keuze he, Mexico of Curacao, nog maar even denken. Het is nog geen januari.
De computer … weer even mijn tijd nu. Erg he, zat vanmiddag hub gewoon weg te kijken maar maakte geen indruk, hij bleef gewoon zitten.
@Marion
je hebt nog bijna 2 weken kans.
Gewoon iedere dag die schoen zetten …volhouden ![]()
@Antonie
Denk dat die schoen er in 2008 nog staat dan ![]()
@Antonie: Nou, ik heb er ook nog steeds niks in gekregen. Die wortel is al helemaal uitgedroogd. ![]()
@Roanna,
Doe er een krop sla bij dan, heeft dat ouwe paard toch nie in de gaten ![]()
Goede avond :dag:
Weer een bevalling achter de rug zie ik… gefeliciteerd met het nieuwe deel…
Heb alles keurig netjes bijgelezen… maar ik ga nu afsluiten… heb een aantal verslagen zien staan, dus daar sluit ik me gemakheidshalve bij aan
(slecht he)…
Nou dames en heer… ik zeg… slaap lekker!!!
Truste Damber!
Ennuh … das echt slecht ja ![]()
@Damber: Maar nog wel genoten van je e-sigaret? Gaat het nu goed?
Weltrusten :dag: :slapen: Slaap lekker.