da was een snelle ronde vandaag hier .
weltrusten
:slapen:
:dag:
@Hans
Zie dat je online bent, hoe gaat ie nu? Was het meegevallen maandag bij de tandarts?
Ben eventjes proberen of de P.C wil herstarten.
Zou de eerste keer zijn deze maand dat ie uit gaat.
@Marion;het is weg,onbegrijpelijk maar waar;heb de foto met onsteking gezien,die zit er wel maar die zal af en toe de kop opsteken,maar zeg morgen mijn afspraak af voor maandag;een wortelkanaalbehandeling met 50% op slagen zit ik niet op te wachten en na behandeling bij de kaakchirurg zodat mijn tand er na een paar maanden uitvalt al helemaal niet…
ola
ikke weer thuis
poeheee
@Hans: Heb ongeveer een jaar of 6 geleden hetzelfde gehad, foto met ontsteking erop. Kuurtje en weg was het, denk je. Kreeg denk ik een jaar later mysterieuze bult op mijn kin, kuurtje, nog een kuurtje. Toch maar terug naar de tandarts, was de ontsteking uitgebreid naar 4 tanden. Moest naar de kaakchirurg, had inmiddels geen last meer, dus dacht zal wel loslopen. Dus niet, wortelpunten moesten weggehaald worden. Ontsteking had er waarschijnlijk jaren gezeten. Trouwens tanden zijn er niet uitgevallen hoor en ook niet verkleurd
@Hans
Mooi zo, heeft de antibiotica zijn werk goed gedaan! Hopelijk blijft het goed gaan nu.
waar hebben we het over, geen zin om 10 blz bij te lezen…
Met fiets Bloem?:biggrin:
Heyy Bloem,en weer helemaal blij met je nieuw fiets??Fiets tie lekker?
Ik duik me bedje in tot morgen allemaal
ja hij fiets lekker
als een zonnetje
al weer een uur erop zitten
beter dan die andere, alleen de lamp deed het niet, dus was een beetje benauwd voor plicie, maar nix gebeurd…
vertraging en lang onderweg, sneeuw aan de bosporus uitgelezen en een fiets rijker (en cen tjes armer) maar me happy
@TRL
Truste … hoop dat je vannacht beter kan slapen :kus:
het is waarschijnlijk beter om te wachten tot je weer , hoop het niet voor je, flinke pijn hebt en dan pas naar de tandarts te gaan voor behandeling.
Beter is eigenlijk nog om z.s.m met de tandarts teregelen dat je een verwijskaart krijg voor de kaakchirurg.
Spaart je gepruts van de tandarts en je hebt dan een veel grotere zekerheid dat je er echt vanaf bent.
Ikzelf heb ook de tandarts laten prutsen en nog veel last gehad , tand moest na meerdere behandelingen toch maar getrokken worden.
Heb afgelopen zomer in Turkije kronen laten zetten.
Zeer proffesioneel, pijnloos …zowel in mond als in portemonee.
tis bijna volle maan, dus iedereen is een bietje van de leg denk ik…
En alle hoektanden groeien vannacht een beetje ![]()
Nou,lekker opbeurend,toos;ben 46 en vanaf mijn 23e nooit last gehad van mijn gebit.
In 2005 liet ik in Turkije 2 voortanden en 2 hoektanden vervangen en met die ene hoektand begon toen de ellende;af en toe gevoelig,maar vorige week begon de ellende
Weer anderen krijgen last van overtollig haargroei :retard:
Ja Hans… wie mooi wil, moet soms pijn lijden. :zon02: Maar ben wel blij te lezen, dat het afgezakt is.
Ik wordt altijd een bietje rebels met volle maan.
Ik ga nog maar een keer proberen mijn schoen te zetten en doe er nu peen en uien in. Kijken of dat wat opleverd. Denk het weer niet! ![]()
@ antonie, ja idd dik slot en gewoon slot
heb al 10 jr een kronan, overal en nergens mee naartoe gesleept, soms niet eens op slot gezet want niemand jat dat ding, ze vallen te veel op
maar goed, dit is mn 3e (2e in 1 jr)