TTT deel 67

zo ik ga bankhangen met hubs…tot straks als anders tot morgen…

Ik ben aan het bankhangen met hubs hihi

@Filiz
Helemaal kaputto … lekker rustig aan vanavond!

@Viva
Ziet er lekker uit die vettige mannen he? Zag het vorige week geloof ik ook bij Travel. Lijkt me SUPER om dat in het echie te zien.
Consultatiebureau … het is dat je er heen moet voor de prikken maar verder heb er ook de buik van vol.

@TRL
Nog steeds een k*tdag, kan het me heel goed voorstellen :kus:

@Roanna
Lekker je mondje roeren morgen, lucht op!

@Toos
Proficiat met je diploma kanjer! Lekker weer uit eten, je hebt het verdiend, veel plezier!

@Seray
Bijna jarig … oliebollen … jammer dat de kraam dicht is.

T’is stil,

iedereen slapen en bankhangen dus ?

Nee hoor, ben nog even aan het bijlezen voordat ik de computer zo meteen weer af moet staan :confused:

@Marion,

hubbie weer p.c nodig dus

Eerst die kleine nog een kwartiertje, die loopt hier al ongeduldig achter mij rond te ijsberen :retard:

Ik ben weer degelijk in de lucht!!!

Del 67, we zijn bejaard! Zeggehm, Beps&Bloem, licht mij in over jullie reis naar dit Godvergeden eiland… Het is voor mij heel goedkoop om naar Engeland te komen (soms). Misschien dat ik jullie een dagje kan opzoeken?

Je moet ook maar eens de schoen of laars zetten dan.
Wie weet zit er eerdaags iets leuks in dan :smiley:

Ik ook niet benghengen hoor! :biggrin:

Had net weer ff een heel leuk telefoontje van onze touringcarrchauffeur van onze weekend Parijs tochtjes. Oke, hij is dan ook mijn neef, maar had allang niks meer van hem gehoord en nu gaat hij weer reisjes organiseren en of ik daar in de toekomst ook weer belangstelling voor had. Nou… ikke dus wel he!

@Marion: Ja zeker, ga ik ff mijn mondje roeren daar. Maar ben er nu al wel een beetje overheen hoor! :biggrin: Ik moet gewoon leren, wat meer assertief te zijn, dan hoef ik die voorvalletjes niet mee naar huis te nemen, maar ter plekke oplossen. En zo erg was het nu ook weer niet, maar toch heb ik soms het idee, dat sommigen vooral de wat ouderen, daar over mij heen willen lopen. En dat moet nu maar eens afgelopen zijn! Punt uit!

@Antonie: Ook alles kits daar?

Mijn vorige opmerking was voor Marion.

@Roanna,

ja hoor , alles kits ben weer bijna bij met alles.
Blij als die ouwe kerel met die baards wer weg is :smiley:

@ Roanna: weekendjes Parijs… klinkt niet verkeerd!!! The city of love?

Hey Cris… al een tijdje niet hier gezien. Hoest tie?

@ Roanna: goehooeeed!!! Eindelijk weer internet, wel druk met werk en school. En hoe is het in NL? Ik hoorde dat het nogal regent?

@Christina,

in Nederland?

Ligt Rotterdam daar ook niet soms ?

@Cris: PB goed te horen/lezen dat het goed gaat

Ikke zit House te kijken… heerlijk!!!
Maar wel op tijd naar bed, na zo’n dag…
Ben benieuwd hoe het met Bloemmie en haar fiets is gegaan!!!
:dag:

@Antonie: Cris studeert in Schotland…Woont dan mss wel off in Nederland maar verblijft daar dus niet!

@Beppie,

als ik het goed berekend heb is dit de laatste House op donderdag voorlopig.

Hoezo??