klopt ja ook heren kunnen het over kinderen hebben.
Kan herrineren dat ze beiden amper of nooit huilden toen ze babies waren.
Alles aten wat ze voorgezet werden ondanks ander “proffesioneel” advies.
Beiden bij de controles ruim boven de te volgen streep zaten qua lengte en gewicht.
Zo ook het eten op! Wij hadden een schotel met krieltjes kip ui champistoelen en saus enzo Errug jammie!!!
Ben een btje muf, dingen vandaag… Uiteindelijk is het redelijk opgelost, maar ik ben er nog een btje van van de leg. Komt wel goed. Vanmiddag nieuwe traptreden gekocht. De katten hadden de oude helemaal gebruikt als krabpaal!
Vanaaf Houseeeeeee!!!
@Toos: Gefeliciflapstaart!!! Heb je toch mooi gefixed dame!!! :kus:
@Mk(en Viva) mijn hubbie woog bij de geboorte 4 pond. Hij sliep niet door, en huilde standaard 1-1,5 uur voor de volgende voeding. Toen zei mn schoonvader dat mn schoonmoeder ‘dat arme hongerige kind’ meer Nou hij sliep daarna lekker(der) en huilde niet meer… dus vul maar aan, of geef meer…(zeg maar)
Hee ik zie Seray online!!! Bijna jarigggggg!!! Oliebollenavond(tenminste bij ons wel hihi, grapje…als je morgen jarig bent, is het vanaaf oudjaarsavond…:lol:)
ikke idd eindelijk weer online:D alleen laatste blz terug gelezen, zou iemand mij een beetje een update kunnen geven, heb gewoon een heel deel gemist:( veel te veel om terug te lezen
en beppie, idd oudjaaravond,mmm oliebollen, zou ik best lusten:D
Seray,ff iemand naar t station laten gaan daar staat de oliebollenkraam:biggrin:
Uhmm updatje,ff kijken hoor…
Viva,de nieuwe bril is terecht dus hoef ze toch niet op zoek naar een andere.
Bloem,heeft een kamer gekozen en is nu een nieuwe fiets halen,achter het station;)
Toos,is geslaagd voor het eerste deel van de BHV.En gaat misschien vanavond een vakantie uitzoeken
Cyn,heeft een baal week.
Beps,is druk met Harry P
Marion,had last van koeien in de tuin.
@Antonie: Ik heb momenteel 4 katten en geen hond. We hopen op een pupje volgend jaar ergens… maar nu nog niet. Wij hebben 4 katten en 2 honden gehad, niets aan de hand… Saampjes in 1 maand, of beter de katten bezetten de mand en de hond mag er ook bij. Als de hond eten kreeg, en de kat kwam, deed de hond 2 passen achteruit zodat de kat kon eten… :lol:
@TRL: Potter nog niet op een kwart…lekker rustig en er gebeurt TE VEEL…
ik heb 2 katten en die zijn alle honden die maar op visite komen de baas.
De honden die vaker komen zie je eerst :paranoid: doen voor ze de deur in komen
Roanna had mot met een collega, zit haar nog hoog.
Beps…mot met het uitzendbureau
MK…moet s nachts nog haar bed uit…ik en Toos proberen haar over te halen om een andere voeding voor de nacht te geven.
Brenniej nog niets van gehoord
Tlr…ook een baal dag, zat van alles
Marion…i.d.d. koeien vanochtend op visitie, kwamen door het land van 3 kilometer afstand
Cyn, wel baaldagen, maar zit goed aan de marsepijn
Linda…liep gisteren weer achter mooie billen, en was aan het rippen, net als Antonie… Damber heeft morgen een date.
supersmoker gekocht, een beetje vreemd maar niet vies…
supersmoker is een electronische sigaret, waarmee je overal mag roken…ihihihihi…
IK had een nieuwe bril gekocht, glazen erin, bril klaar, ik bril halen is mijn linkerglas niet goed…afijn weken gewacht geen bril, ikke bellen naar de opticien, is mijn bril zoek bij het filiaal waar de glazen erin gezet worden. Ikke al 2 weken op zoek naar een andere, kon niet slagen…vandaag werd ik gebeld, bril is weer terecht…ga hem het weekend halen.