Hahaha die Viva,lekker tegendraads…Me ma zegt ook altijd al die regeltjes van nu wat een kind wel of niet mag…Daar heeft zei zich ook nooit aangehouden…
het enige waar ik mee moest oppassen was bruin brood…Damber kreeg daar een glutenallergie van…arme kind lag helemaal open…dus toen maar een witte boterham, nergens meer last van…dus bruin brood goed??? heb nog wel een ruzie gehad op school, omdat Damber wit brood kreeg en fristi…was ongezond…ik bepaalde toch zeker zelf wel wat ze te eten kregen…fristi mocht niet zat suiker in…in de chocolademelk van school zat zeker geen suiker…flauwekul allemaal…enne bruin brood kon ze niet tegen zoals ik al zei…de juffrouw geloofde mij niet…briefje van de dokter met uitleg…moet toch niet gekker worden…als ik er aan denk wordt ik weer boos, takkewijf
Tlr…ja daar wordt ik niet goed van al dat gebemoei van de geschoolden…ze zijn 20 jaar komen net van de spinazieacademie en zullen mij dan wel even vertellen wat goed of slecht is voor een kind…jammer dan hoor, zul je toch eerder op moeten staan…
hihihihi met Damber ging ik alleen voor de prikken, kreeg ik een preek dat ik meer moest komen, nou dat bepaal ik dan zelf nog wel…hihihihih…mijn zoon zou ook bij dat consultatiebureau slechtziende zijn…hij wilde niet vertellen wat er op de kaarten stond…hihihihi…slechtziende ja me neus…dat zei ik dan ook hij zag alles, maar weigerde gewoon het te zeggen, paniek alom moest naar de huisarts…die had hem al snel door, …toen hij 18 jaar was voor de keuring van de marinier…moet je dus een A keuring doorlopen…nou slechte ogen heeft hij dus echt niet…ach consultatiebureau…allemaaal van die geitenwollensokken figuren, denken dat ze de wijsheid in pacht hebben…NOT…
ja lekker vind/vond ik dat altijd de kont tegen de krib gooien…en ik laat me nooit door iemand de wet voorschrijven hoor…zo ben ik nu eenmaal…hihihihihi…inderdaad lekker dwars…
En daarom houden we van je Viva:kus:
:lol: Viva… heel herkenbaar! :lol:
Hebben jullie het al gezien? De maan schijnt door de bomen. Althans hier vanuit mijn raam!
O ja, ik heb vandaag ook mot gehad met zo’n mokkel op het werk en dat zit me nu nog hoog, maar ga er morgen ff wat van zeggen. Niks la ma, zal ze weten ook dan!
Zo, ga ff lekker boerenkool eten nu dus tot laters…:dag:
Roanna eet smakelijk.
Tlr…je bent lief…
Roanna…fijn zo’n miep op het werk…go girl…
Menu voor vandaag.
spinazie…gekookte aardappels, gehaktbal…
Hier pizza geen zin om wat te maken
pizza is toch ook lekker.
Kom heel even aanwippen. Van harte weer met een het nieuwe deel, gaat als een speer. Vandaag eerste deel bedrijfshulpverlening gehad, ging over brand. Moesten ook meteen examen doen en ben daarvoor geslaagd. Volgende week EHBO. Heb een klein beetje bijgelezen.
@MK: Bij de jongste heb ik ook dat kindermeel gegeven waar Viva het over had. Ik deed dat op advies van de huisarts mengen eerst met voeding en later met opvolgmelk. Ze kreeg dat vanaf een maand of 4. Misschien ook een tip voor jou
@Roanna: Mot met zo’n mokkel moet je niet hebben, er gewoon wat van zeggen.
Ben ook meteen weer weg, ga even wat in de stad eten met dochter en vriend. Dusss eet smakelijk en tot laterssss
Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:
Seray: 15 december- Gümbet
Filiz: 19 december - Side
**2008 *******************
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 10 mrt: 3 weken Egypte
Bloem: 30 mrt: Israel
Bloem: 6 april: 3 weken rondreizen door Jordanie en Syrie
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 3 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
23/11 Seray
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
Viva,zo op z’n tijd wel maar niet te vaak hoor…
Toos,veel plezier en gefeliciteerd
Toos, van harte, eerste deel in de pocket…op naar de volgende…eetse in de stad…nog wel naar het reisbureau vanavond??
Zoh,
thuis gekomen … eten is alweer op.
Zuurkool van gister …vindt 2e keer vaak nog lekkerder
Zie dat de dames het over kinders hebben.
Zo, ikke ook weer op en ook al getruust.
@Toos: Van harte meid met je diploma van de ehbo-brandcursus. Nu nog het medische gedeelte, hoeven wij ons geen zorgen te maken op een meeting. Is er in ieder geval een, die kan blazen. Oh wacht even, ik dacht MK is ook van de EHBO toch?
Ben benieuwd waar Toos mee thuis komt vanavond! Waar gaat de reis heen?:zon:
Iedereen die nog moeten eten… eet smakelijk.
Antonie, ook heren kunnen het over kinderen hebben hoor…
enne de zuurkool al weer op…
ikke eten ook weer op het truus vol geladen…ben niet zo heel gek op spinazie…maar de rest wel… hups zit nog te kauwen…zo op naar de koffie.