TTT deel 67

En we zijn nog altijd alleen ! :frown:

Ga toch de boel moeten afsluiten.

Terug naar Gent sporen en hopen dat ze de test vanavond niet te moeilijk heeft gemaakt ! :hihi: Heb niet veel in mijn boeken kunnen kijken.

Zal misschien vanavond verslag komen uitbrengen hoe het is geweest.

Duimen hé ? :thumbsup:

Kaylo - :thumbsup::thumbsup::thumbsup: :dag::dag:

He das vervelend … heb de bevalling gemist.
In ieder geval gefeliciteerd maar weer allemaal, gaat echt snel de laatste dagen, de TGV is er niets bij.

@Viva
Mooi dat de bril terecht is! Je bent weer helemaal happy nu!

@Kaylo
Jammer dat het vlees in de goulash zo smerig was.

@Bloem
Sollicitatiegesprekje vertel! Waar en wat?

@Damber
De super smoker viel dus een beetje tegen?

@MK
Fijn zeg, ook weer even iets langer achter de computer.

@Beps
Al lekker afgewerkt!

@Kaylo
Succes met de test vanavond.

En toen … wist ze het niet meer.

hey…
jeetje alweer een nieuw deel…!!
ikke helemaal tuto kaputto…net uit de slaap dienst…zoo moe…
niet bijgelezen…maar k hoop dat alles goed is met iedereen…xx

@Kaylo

succes met je test.

welkom in dit nieuwe deel Beppie, Marion , Filiz, Marifran

Ik was er meteen al bij, op blz 1! Alleen zie je me ook vaak online, omdat ik op internet ben, en niet op WW!!

Nu ff met hubbie shoppen enzo…
:dag:

Ikke ook weer thuis en voel me nog steeds K*T…

Bloem,Morgen al een gesprek das snel,wat voor soort bedrijf?
Damber,hoe is je telefoondienst gegaan,ik mag morgen de telefoon doen bij ons,die hele afdeling heeft een teambuilding dus mag ik het opvangen.
Beps,wat is er met het uitzendburo?
Kaylo,succes met de test.

Tlr…waarom voel je je zo k*t, ziek of de pest erin…IND…askim???

op rtl 4 , 2 mannen doen aan olieworstelen, zitten erbij al 2 gerookte palingen…schijnt een turkse sport te zijn…nooooooooooooooooooit van gehoord.

Mk…heb gekeken bij de supermarkt Pls* pak heet nog steeds molenaars en staat bij de kindervoeding…samen met dat andere bekende merk…bekende merk kost 1,29 euro…molenaar 0.79 cent…

Viva,heb er gewoon de pest over in en askim kan ik niet bereiken:mad:
Zie het ook die mannen in de olie

@Viva

olieworstelen is zeker al sinds 1362 een turkse nationale sport.

Allereerst poficiat met alweer een nieuw deel. :smile: Hij gaat fijn, hij gaat lekker!

@TRL: He bah, wat vervelend dan, dat je je eigen zo k*t voelt. Kan het me best een beetje voorstellen hoor. Het is allemaal zo onzeker voor je geworden en dan werkt askim momenteel ook niet zo mee. Sterkte ermee hoor! :kus:

Alles bijgelezen, maar weet de helft al niet meer.

Mijn overbuuf heeft de gewonnen auto kunnen verkopen en nu wil ze van dat geld met haar gezin volgend jaar naar Turkije naar zo’n all inn gedoe met glijbanen enzo. Zo zei ze dat. Het wordt voor hun de eerste keer Turkije, dus ik zei tegen haar, meid als je wat wil weten… kom maar ff hier. Ik weet misschien wel wat. :lol:

dus er komt weer een introduce hierbij gezellig…Roanna…

@viva
Ik zal kijken bij de babyvoeding naar pap. Wij hebben hier een Den en een Dkam*rkt. M. heeft rijstebloem gehad, maar dat mag niet meteen. Ze moeten eerst zoveel maanden oud zijn, ik ga het nakijken. Bedankt iig.

@viva
Er zit iemand bij mij op schoot en die vindt jouw sinterklaas heel mooi.

hihihihi…dag M…

mk…ik heb me nooit zo gehouden aan wat wel en niet mag, mijn zoon was 5 weken, kreeg de borst en ad verse aardbeien zo van het land bij mijn opa…hij is nu 24 en 1.96cm lang…weegt 95 kilo dus hij heeft er niets van gekregen. Konden ze niet goed poepen dan kregen ze een stukje roomboter in de fles…en fluoridetabletjes hebben ze van mij nog nooit gehad…Ik ging naar het consultatiebureau, toen zeiden ze hij mag een kwart liga…toen zei ik hij eet al een hele, en dat was ook zo…hihihihihi

vroeger kregen ze fruit, bij 3 maanden, en een potje bij 4 maanden…nu is dat allemaal veranderd…