gewoon bij de supermarkt, is een pak net zoiets van bambx maar dan voor hele kleintjes … je hebt het ook van nutrici dan heet het n.u.t.r.i.x…en heb je in 2 smaken vanille en rijstebloem…kost een drol.
En dan met gewone normale melk dus niet mager ofzo of halfvolle maar volle melk en dan 100 water en 100 melk en dan geloof ik 5 eetlepels van die vlokken. Het krijgt dan de dikte van magere yoghurt…zou het hem dan ook geven in de fles met een speen met 3 gaatjes (dod*) heetten die spenen die kun je draaien de recht streepje, schuin streepje, of over dwars. Dan moet je even kijken wat die schuine streep doet, of hij zich niet verslikt, en anders de dwars streep die is voor dikke pap. Goh moet wel een eeuwigheid terug in de tijd, maar ben het nog niet verleerd hoor. Mijn nichtje had ook een baby die altijd s nachts kwam voor de borst. Die heeft dat toen ook gegeven.
Antonie voor jou van harte met je 1000ste post…je gaat als een racewagen hier er tegen aan…(en dan zeiden ze nog wel wat over mij hihihihi)
Zo nu is het genoeg ik ben weg…op naar de boodschappen…
@Viva,
dank je , mooi bankbillet :redface:
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:z2CVutnhynpIQM:http://shorties.be/persberichten2/1000.jpg
Nog eentje, maar alvast proficiat !
Ja, lukt bij mij natuurlijk weer nie ! :retard:
Toch proficiat met je 1000ste post antonie !
okey
boekkie de tas
broodje mee
strax ff geld halen en ik ga weer voor een transactie achter het station
tot vanaaf :dag:
@Dank je …
dank je dank je ![]()
p.s
foto had wel gewerkt als je eers op dat envelopje boven de repy-box had gedrukt en daar de link in had gevuld
Bij duizend dus ook een ster erbij.
Op naar de volgende ![]()
Die blijkbaar nog moet komen ?
Is er dus al ![]()
Sterretje bij !
zijn alleen wij nog maar hier ?
Ben even naar buiten.
Nicotine gebrek :smoke:
antonie : beppie en MK zijn ook online. Denk op meeleesmodus ![]()
En nu dus ikke alleen :crybaby:
Is ook niet leuk natuurlijk !
Ik ben er weer,
kon niks schrijven.
Werd rondleiding gegeven hier
en we mogen niet prive internetten
Zooo ikke thuis… nu met hubbie iets leuks doen…denk ik hihi
:dag: