@Linda
Zou daar ook niet tegen kunnen hoor. Even niet aan denken en dan opeens … hopla weet je wie je mist.
@Cris
Veel plezier met hoppen vanmiddag ![]()
@Linda
Zou daar ook niet tegen kunnen hoor. Even niet aan denken en dan opeens … hopla weet je wie je mist.
@Cris
Veel plezier met hoppen vanmiddag ![]()
@Toos
Had net even gekeken naar jullie hotel in
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
, ziet er superdeluxe uit zeg!!!
Filiz, Linda en Cris: ik ga mijn “askim” vertellen dat ik er klaar mee ben, en er geen zin meer inheb… Het klinkt een beetje raar maar zo voelt het wel echt!!!
Dus zeer binnenkort ben ik weer een happy?? single…
:dag:
@ Marion: thank you!
@ Cyn: sterkte!
Tot vanavond !!!
@cyn: zoiets vermoedde ik net al , sterkte meis
ja dankje!! Ik voel me er goed bij… Dus komt wel goed ![]()
Cyn succes met het zware verhaal wat je moet vertellen, maar als jij je er goed bij voelt moet je het doen.
Beps…ala italianio vandaag…
Cris…succes met bushoppen
Roanna…discotheek in huis naast de pc…goed voor de jukebox hihihihi
Linda…ga lekker letter voor letter af bij de vrienden van hyves, kom je vanzelf erachter wie je mist.
Wij zo ff lekker naar het tuincentrum, kerstshow ff in de sfeer komen, en even een frisse neus halen, daarna borrelen bij de buurtjes. En dan is de zondag al weer om, en moeten we morgen weer werken…blehhhhh…
@viva: net twee keer al mijn vriendjes bekeken maar kom er niet achter ik laat t lekker rusten vind t wel goed
Linda: ik mis er ook 3 op mijn hyves haha
@cyn…je moet idd doen waar jij je het beste bij voelt…iig succes met het askim te vertellen…houdt ons op de hoogte:kus:
@linda…ondertussen al erachter wie er wordt vermist?
@viva…gezellig 't tuin centrum…veel plezier
ikke dadelijk naar het toneel int dorp…die mensen weten altijd een super stuk neer te zetten…!!
dus…tot straks…
@cyn: meen je jij ook al, mss missen we wel dezelfde persoon haha
@filiz: nee, maar ga er ook niet meer naar zoeken
@Viva
Alvast de kerstsfeer proeven in het tuincentrum en daarna borreltjes bij de buren. Veel plezier!
@Cyn&Linda
Opsporing verzocht misschien?
@Filiz
Veel plezier bij het toneel!!
Nou Pizza klaar… De luchtjes het huis uit(Wat een uitvinding… de tuindeur…wisten jullie dat die ook open kan :wacko:)
Ik meld me weer als hubbie weg is naar zn werk
Ja en koud he met de tuindeur open? :unibrow: Eet smakelijk. Kijk maar uit, dat de pizza niet van je bord waait met de deur open.
We kunnen als iedereen weer zo’n bietje terug komt vandaag, weer bevallen zie ik.
@Cynthia & Linda: Jullie kunnen mij niet kwijt zijn op Hyves, want ik zat er nooit. Hi, hi. Dus streep die maar vast door!
Enneh… wanneer ga je het zeggen dan? In ieder geval sterkte en wijsheid gewenst. ![]()
goeimiddag iedereen !
Alles goed hier ?
Is geleden van donderdag, dus heb nog het één en ander bij te lezen (vermoed ik ?) :wacko:
Was vrij druk tot nu toe. Dus nu even pfffffffffffffffff… :o
P.S. De test waar jullie zo voor geduimd hebben heb ik dus niet kunnen doen ! Moet hem donderdag doen !
3 uur vastgezeten op die rottrein :finger: ! Zenuwen gierden door gans mijn lijf ! :unibrow:
Toen ik aankwam was de les bijna gedaan, om gek te worden was ik. :evil:
Wel 1 goed nieuwtje : voor de eerste test had ik toch nog 37 op 45 ! Was echt wel blij ! ![]()
cyn : lees net van je askim ?
Geen zin meer in ?
toos : gezien dat het jamaica wordt ? LEUK!!! Doe je dan wel zo’n rastacoupje ?
bloem : die engelse springer lijkt net op de onze ! Lief koppie !
goedemiddag!
Ik ga bijlezen, is een hoop!
Alles goed met iedereen?
SERAY !!! sorry hoor meid, maar is geleden van donderdag dat ik er nog was dus alsnog een hééééééééééééééééééééél gelukkige verjaardag gewenst ! :kus::kus::kus:
Was het niet vergeten hoor !