TTT deel 67

Goedemorgen allen.

Zo, even de nieuwe bo*e (was maar waar) boxjes aangesloten, samen met manneke. Nou, thuis klinkt het toch anders als daar in de winkel. Maargoed, ze staan wel leuk en het geluid is verder naar mijn zin. Doe het er maar weer mee!

@Marion: Wil je J. nog even feliciteren met de behaalde resultaten van gister. Wat was hij weer goed he!!! :thumbsup:

@Trl: Jij naar Amsterdam. Naar je cluppie of naar de stad? In ieder geval veel plezier.

@Beps: Ook alweer vroeg uit de veren. De paal is weer klaar, dus jou poesjes kunnen weer paal dansen!! :unibrow:

@Damber: Jij bent dus wel van de zoete? Ik hou er eerlijk gezegd ook niet zo van net als Viva. Nouja, spekkkoek dan weer wel. :wink: Mmmmmm.

@Linda: Ook wakker. Ga je nog wat leuks doen vandaag of moet er weer geleerd worden?

@Bloem: Nog nie wakker. Is zeker moe nog van haar nachtverrichtingen. :unibrow: Valt ook niet mee om een website up tot date te houden en dan tussendoor ook nog zien, dat ze die motormuis te pakken kan krijgen. Vermoeiend hoor!

@Antonie: Feestje geweest? Heb ik wat gemist? Vertel!

:tssk: het wordt hier nu ook erg donker,misschien dat het zonnetje alvast naar amsterdam vertrokken is :zon:.

Beps,lekker pizza…Loop je nog een beetje te zweven van de bison kit.

Filiz,leuke avond gehad?

@trl…heb leukere avonden gehad moet ik zeggen :wink: maar heb me wel vermaakt…eerst idols gekeken…beetje met mamz geklets…tja…ben de avond wel goed doorgekomen

gister trouwens weer met askim op msn gezeten…weer over zijn moeder gehad…dat mens maakt me zelfs op 3000km afstand helemaal gek…!!!

soms denk ik wel eens…we kunnen er beter mee ophouden. hij vind vast iemand anders en ik ook vast wel…

maar…ik wil eigenlijk helemaal niemand anders dan hem…

en daarbij vertik ik het op het volgende moment om dat mens haar zin te geven…

pfff…hoop over 24 dagen duidelijkheid te krijgen

Nou da’s mazzel!! :wink: Komt mijn schoonzus hier uit de straat, effe pisang goreng en nog een of andere soort pinda’s brengen. Niet gek! Lusten wij wel!

@roanna: Ga vanmiddag op visite

Kom ik net op hyves heb ik 1 vriend minder dan gister was wel benieuwd wie eruit is maar kan nog niet bedenken wie haha

Linda,das vreemd??Wil iemand jouw vriendje niet meer zijn…

Filiz,hoop ook dat je over 24 dagen duidelijkheid krijg.De moeder van mijn askim doet ook wel eens moeilijk hoor,zij ziet hem ook liever met een turks meisje…Maar askim zegt tis mijn leven…

Goedemorgen allen, nou hier grijs, pokke weer, maar wordt wel iets lichter…maar wel koud.
Zit nog in mijn duster…niet zo vlot en vroeg vandaag.
Ben lekker snotterig, icetea van gister heeft daar ook geen goed aan gedaan…was wel gezellig hoor, maar zoals Damber al zei, ik ben echt geen zoetekou, en het hing van suiker aan elkaar. Nog duur ook, dat eet ik er dus echt niet vanaf.
Zo vandaag weer zondag…nog 4 weken en dan is het kerst…gezellig…gisteren loodjes getrokken, gelijk weer afspraken van oudjaar…eens kijken wie ik pootje kan lichten voor alle boodschappen…hiihihihihi…dat wordt weer sjouwen.
Voor de rest geen nieuws te melden. Heb wel braaf 20 pagina’s meegelezen, dus ben weer helemaal op de hoogt.

Tlr… naar Amsterdam
Beps…haar katten kunnen weer paaldansen
Cris…ja moeder en dochter ihiihihihi
Roanna…aan de pinda’s … jammie voor jullie, ik hoef ze niet.
Bloem…ongerust, en ** niet te vinden balen zeg.
Voor de rest alles weer vergeten…voor iedereen een fijne dag, weet niet of ik vandaag nog hier langswaai, heb nog geen idee wat ik ga doen vandaag…zie wel, misschien even weg, misschien ook niet…ben niet helemaal fit…maar gaat wel weer over voordat ik een jongetje wordt.

Viva,Beterschap…

@tkl: Vreemd he ben er nog niet achter wie

@viva…voordat je een jongetje bent is alles over…dat denk ik ook :wink:

@trl…maar die van mij doet niet af en toe maar eens moeilijk…maar constant…
daarbij zijn zn ouders streng gelovig…en een oom van askim is met een russische getrouwd…nu heeft die vader van die oom kanker…en wie krijgt de schuld…? tja de broer die met iemand is getrouwd waar de vader het niet mee eens is…
de vader van askim is ook ziek…mocht het erger worden, tja dan is askim schul…het slaat echt werkelijk helemaal nergens op!!

Filiz,dat slaat zeker nergens op kan begrijpen dat je er soms niet goed van wordt…Maar als ze echt zo gelovig zijn zal het niet makkelijk zijn om ze ervan te overtuigen dat het goed zit tussen jouw en je askim…En zullen ze er zich niet makkelijk bij neerleggen…Hoop voor je dat ze toch nog bijtrekken:kus:

Dames,ik ben er vandoor tot vanavond…

als ze echt zo gelovig waren zouden ze weten dat alles in de wil van allah is…wanneer iemand ziek wordt e.d.

ach ja we zien wel hoe het loopt…

maar vind het fijn dat ik het hier allemaal kan neer schrijven…thanx(K)

Hey meiden…

Filiz :kus:

Marion: twijfels zijn wel weer over… Ben eruit… Moet het hem alleen nog vertellen…

Tot straks! :dag:

@cyn…mis ik iets…? wat ga je hem vertellen?

@cyn: sterkte met vertellen

@Beps
Paal klaar, hub al aan de kokkerellen? Pizza met bisonlucht, heeft dat hetzelde effect als spacecake ;)?

@Roanna
Lekker aan de knabbel nu?

@Filiz
Het is me wat met die schoonmoeders … grrrrrrrrrrrr … het is zeker niet gemakkelijk, vooral niet als madam ook nog van die vreemde gedachtes heeft, maar als jullie perse willen kunnen jullie haar aan met zijn tweetjes :kus:!

@Linda
Er nog niet achter welk vriendje je mist? Het is in ieder geval niet de belangrijkste want dan had je het wel geweten. En zo lang die nog blijven is er nog niet zo heel veel aan de hand toch?

@Viva
Ook al aan de snotter? Maar rustig aan doen vandaag … kruip de bank op en laat je maar eens lekker verwennen.

@Cyn
Pffffffffffff een zware taak zeg … STERKTE :kus:

@marion: nee daarom als ik niet weet wie diegene is, zal ik dat vriendje wel niet zo belangrijk vinden haha kan er alleen niet tegen als ik nie weet wie het is

@ Roanna: boxjes al getest? Lekker geluidje?

@ Pirates: ik vond deel twee het grappigst en deel drie was gewoon niet zo goed. Heb hem ook in de bios gezien, viel erg tegen vond ik. Wel goede film op zich maar niets kan tippen aan 1 en 2.

@ Beppie: hmmmm pizzaaaaa!!!

@ Damber: haha, ja ik vond hem ook nogal creatief :wink:

@ Cyn: ik heb ook niet opgelet, wat heb ik gemist?

Ik ga zo met een vriendin van mijn middelbare, die hier ook studeert, bussen. Gewoon een dagkaartje kopen en heel de tijd van bus naar bus hoppen (dat is hier mogelijk, echt geweldig!!!)