bloem : hier is onze schat :
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/P1000456.JPG](javascript:![]()
bloem : hier is onze schat :
[http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/P1000456.JPG](javascript:![]()
kaylo- dank je wel! ik ben ook sinds donderdag niet meer hier geweest:)
Hoe gaat het met je rug?
lief dat je dat nog weet ! Is momenteel beter, dank je ! Zal wel van de medicijnen zijn denk ik. Ga nu wel naar kinesiste voor massage. Doet wel deugd hoor !
Hoe sommige mensen al die dingen kunnen onthouden ! Ik heb een geheugen als een zeef ! Moet alles enkele malen nalezen, en dan nog ! Erg zenne ! :redface:
Kalm hier hé ? Is het zondag misschien ? ![]()
Ga er vlug eentje smoren ! :smoke:
fijn dat het iets bter gaat met de rug, hopelijk blijven de massages werken en kan je straks ook weer zonder pijnstillers! Is idd rustig hier
wel fijn voor mij, kan ik ff rustig bijlezen ben pas op blz 20:(
@ allen- heel erg bedankt nog voor alle felicitaties!
Ben twee dagen niet erg anwezig geweest.
Dacht dat jullie al bij deel 70 ofzo zouden zijn …valt nog mee dus ![]()
hey antonie ! Ik was er ook niet meer sinds donderdag, maar blijkbaar toch lekker doorgekwebbeld hier !
Zal wel een bevalling inzitten vanavond denk ik. Maar zal er niet bij zijn. Rustige zondagavond hier. En nog wat met de neus in de boeken.
seray : lees ze hoor ! Ik lees zo om de 19 bladzijden eens. Is gewoon niet bij te houden als je enkele dagen niet bent geweest. :tssk:
Valt wel mee, is nie zo erg veel gedaan hier afgelopen twee dagen
Maar moet toch wel beetje bijlezen nog ![]()
weekend is al weer bijna voorbij.
Drukte zal hier zo ook wel weer beginnen.
Dan was je echt wel tipsy Antonie, want je was hier gistermiddag en zelfs vannacht nog. :unibrow:
@Seray: Nog verder wel een leuke verjaardag gehad?
@Roanna,
met “niet erg aanwezig” bedoel ik dat ik niet zo veel aanwezig was als in mijn eerste twee weken hier .
Dus constant van 's morgens vroeg tot het licht uitgaat hier ![]()
Was vanmorgen om 5 uur ook nog eventjes aan het kijken hier ,
niemand van de nachtdienst was er
@ roanna- heb een hele leuke verjaardag gehad, ben er nu nog van aan het bijkomen;)
antonie : anders al een serieus aantal posts meegekwebbeld hoor ! 1132 ! Niet mis ! Ikke 1795 en ben lid sinds 24/04/07. Blijkbaar kunnen (sommige) mannen goed mee met de vrouwen als het over kletsen gaat ? ![]()
@Seray: Dat dacht ik ook al. Hi, hi. :unibrow: Nouja, als je het maar gezellig hebt gehad.
@Antonie: Owww… bedoelde je het zo. :unibrow: Ik heb ook nooit nachtdienst. Nouja? ![]()
seray : was het zwaar ? :o
Ik ga stilaan achter de pannen staan denk ik. Heb een (denk ik toch) lekker receptje gevonden : parelhoenragout op z’n Hollands. Benieuwd wat dat gaat geven ! Hihi ! :beef:
Ziet er lekker uit, maar is precies wel veel werk aan :disgust:
Nog een (onnozel vraagje) : als ik bij mijn account kijk, zie ik gans beneden staan : cash 375. Weet iemand wat dit betekent ?