TTT deel 67

Was vanmiddag bij de high tea erg gezellig, maar wel koud… we zaten in de serre met van die gloeipanelen… echter was de ruimte te groot voor die gloeiers… Viva en ik hebben dus een bevroren onderlijf hihi

Nu ff eten… straks komt broer en schoonzus… dus ik zeg alvast… fijne avond :dag:

Bloem,rtl travel aan het kijken??

Damber,brrrr wat zullen jullie het dan koud hebben gehad,waren jullie blij dat je weer naar huis kon zeker…Nu een lekkere warme douche.Fijne avond

Beps,lekker genoten in de RAI en 2de is ook een mooie plek toch.

@TRL: er waren in die klasse maar 2 hondjes hihi!!! Maar voor ons is ze nr 1!!!

Was extra leuk, omdat de andere fokster met de papa-hond er ook was… Mooie en lieve vent echt…

Nu is de helft van de kattepaal klaar, ga ik zo het vlees en de sausjes verzorgen(hebben besloten niet uit eten te gaan maar thuis te gaan gourmetten!!!)

Alles bijgelezen:

@BLoemmie, ben al wezen spieken… eerst ff gecontroleerd of het niet een www.valsebende.tr was… ziet er best goed uit, mis alleen een gastenboek!

@Damber, klinkt of het gister gezellig was. En ehhh volgende keer proeven of zn drankje lekker was, terwijl hij het al op heeft :wink: :wub:

@Cyn: Goed te horen/lezen dat je ons iig begrijpt… je KAN nl zoveel beter krijgen. Niet beter in de zin van de andere is slecht, maar 52 weken per jaar beter!!! :kus:

@Mar: :kus:

@Marion: Ons mini-reserve-nederlandsteam-spelertje heeft het weer goed gedaan las ik!!!

@TOOSSSSS!!! Giga!!! Heb op de site gekeken… MOOI!!!(Heb hubbie ook al laten zien :unibrow:)

Nu verder hubbie helpen!!
:dag:

@damber…met de oude dansmarietjes van vroeger hebben we besloten om deze carnaval nog 1 keer op te treden…maar goed, we hebben allemaal al jaren niks meer gedaan aan dansen…dus we zijn nu al 10 maanden druk aant oefenen :wink:

ondertussen alweer een beetje op temp. samen met viva…?

het komt niet vaak voor…maar>>ik verveel me :frowning:

ohh…beps…lkkr gourmetten…vaak nog lekkerder dan uiteten…smakkelijk vast :wink:

ach…:smiley: op deze manier haal ik mn schade van afgelopen week wel in…haha

mmmhh gourmetten
wij eten lasagnette…

site is alweer te klein, kan maar x-aantal pagina’s :tssk:

ikke heb maar een frietje gehaald…

Jaaaa
Hubbie op de helft van de paal voor de cats, en dan aanvalluuuhhhhhh!!!

@ Damber: lekker ge high-tea-d!! Kennen jij en Viva elkaar? En zoja, hoe?

@ Bloem: wat is lasagnette? Ikke heb cup-a-soup… voor de dertigste avond achter elkaar!!

@ iedereen: weten jullie wat goed eten is voor je huid? Ik eet hier niet heel gezond en mijn huid begint vet, droog, etc. te worden…

@ Beps: heb je je hondje nu al of heb je ergens anders met een ander hondje gekroeld? I am confused.

Phaa, sorry voor iedereen die ik niet gelezen heb… Ik ben kapot! Ben vandaag wezen shoppen in Glasgow, teveel geld uitgegeven, moet nu snel eten en door naar n feestje na het feestje mn vriendin van werk ophalen!
Iemand nog plannen op deze zaterdagavond?

@Cris: Nee niet mijn eigen hondje. De mamahond is wel zwanger, maar draagt maar 1 pup. En daar de fokker er ook 1 wil… wie weet zit er nog 1 verstopt(vast niet echo is behoorlijk precies!) Maar zelfs dan, 1 pup, en wij willen een rode teef… dus dat zou dan 25% kans zijn… We hopen op het volgende nest…(ong over 3 maanden)

Nu op naar het eten

AAAAANNNNVAAALLLLUUUUHHHHHHH!!!

hey cris…druk druk druk dus…!! veel plezier opt feetsje…

@ cris, hihih, denk wel dat damber en viva elkaar kennen, 22 jr geleden heeft viva damber eruit gegooid… uit de baarmoeder wel te verstaan

enneuhm, eten voor je huid, nee je kunt beter goed water drinken, dan kun je af en toe wel een mac weghappen
maar ja, chocolade, eieren, friet, en andere vette happen is idd niet zo goed, maar vooral: veel drinken!

O whaha, Damber en Viva moeps en kind. Tja, je komt hier even twee weken niet en je mist weer vanalles!!

@ Beps: o das wel balen!! Ik dacht dat honden vaak heel veel kindjes tegelijk kregen!!! Eet smakelijk!!

@ Bloem: Thanks voor t advies! Ben sinds een week redelijk veel gaan drinken (Thee, is toch ook water) maar moet dan echt om de vijf minuten naar de plee!!

@ beps, okey gastenboek erbij :wink:

@ cris, daar wen je vanzelf aan en dat wordt vanzelf minder, neem dan wel thee zonder suiker of zoetstoffen enzo, maar beter toch gewoon rein en helder water…

@ Bloem: haha, ja geen melk en suiker voor mij! Maar, vitamine C enzo is toch ook fantastishc>? Iig, ik ben op fruit overgegaan, at hiervoor alleen maar chocola…

@ cris heeft ff de tijd nodig om te herstellen he?