Hoe ben je daar dan achter gekomen,Bloem,gaat niet echt lekker zo
ppff wat een muppet zeg
@ antonie, ja ben druk bezig met puzzelen wat ikke wil en wat ik mooi vind…
@ trl, heb zo mn contacten…
ppfff
@ antonie, tis vooral, wat kan ik er allemaal mee… sitemap, vervolgpagina, verborgen terugkeer… etc etc…
zal even kijken of ik duidelijk uit kan leggen wat o.a sitemap, vervolgpagina, verborgen terugkeer betekenen
Bloem,beter…
okey
we hebben een :wub: online en ouders thuis… dilemmmaaaa
Bloem,geen goede timing van :wub:
He bloemmie: dat is balen!!! Maar wellicht kan je toch wel ff babbelen ![]()
Ik zit hier echt niks te doen… Heb alle games op internet al uitgeprobeerd… :biggrin:
ikke ga ff het bos in…
:dag:
Ik ga ff het drop in…
Bloem,succes verder met de website en :wub:
Cyn,dan duurt de dag lang he…
oh vreselijk!!! Als je nou nog met ze 2en ben… maar ik zit dan ook nog alleen… Zit de minuten weg te kijken!!
moet je nog erg lang vandaag ?
@ cyn je hebt ons en de studie boeken toch??
Jeeh… had eindelijk ff klanten!!! Maar ik moet nu nog maar 20 minuten :biggrin:
Cyn is ondertussen naar huis, ikke weer thuis…
Heerlijk met de hondjes gekroelt, zus van de mamahond helaas 2de, maar wel een mooi punt!!
Wij hebben daar stof gekocht om de kattenkrabpaal opnieuw te bekleden, dus daar zijn we nu mee bezig. Ik heb hubbie geholpen om alles eraf te halen, hij is nu de planken aan het glad maken en nieuwe stof erom te nieten!
Nu ga ik bijlezen!
:dag: tot zo
zit hier ff met mn site te klooien en weer met foto’s
kom ik ineens bij mn ouders een cd tegen met foto’s van onze 1e hond, die foto’s ben ik al 4 jr kwijt!! kan je wel voorstellen dat ik ff :crybaby:
ben ik ook weer…
@marion…gefeliciteerd met J…mooi:D
@beps…leuk met de hondjes bezig geweest…en nu een nieuwe beklede krabpaal…de diertjes worden toch maar verwend daar bij jullie!!
ikke net terug vant dansen…en dadelijk bij een zieke vriendin op bezoek…eerst iets eten…maar ik weet niet wat!!
Goedemiddag :dag:
Mooie verslagen hoor
Ennuh… Filiz… dansen?? vertel…
Bloem; heb hem ‘gewoon’ 3 zoenen op de wang gegeven ![]()