TTT deel 67

Bloem: ik heb ze al :wub: woehoaaa

mmmmmmm doe mij E maar :wink:

@ cyn… ja… snap je, maar hij is een beetje jong en tja… kan ze niet allemaal…uhm…:paranoid:…doen…

getver… gooi ik net een wijnglas in de gootsteen… oeps… daar kon ie niet zo goed tegen…

ga die muppet maar es een mail sturen dat ie OP zn scooter moet blijven zitten…:smiley:

haha ja doe dat maar!!! Maar jammie-jammie… Wiehieee… haha dat scherm blijft voorlopig nog even open staan :biggrin: :tongue:

ik heb van :wub: een link gekregen naar een online spelletje honkbal… whaha ben helemaal verslaafd… Heb toch niks beters te doen :tongue:

tja… en meneer is nogal fotogeniek en werkt op een boot… wat draagt men vooral op een boot… juist :smiley: :smiley: weinig :unibrow:

Bloem,misschien mailt tie je toch terug je weet het maar nooit…

haha, in zijn geval nog steeds te veel :wink:

@ cyn… kan je vertellen dat jij de inhoud niet aankan!! :smiley: :smiley: nee geintje… maar ikke weet wat eronder zit en trust me, hij kan t beter aanhouden!!

owkey over op de orde van de dag…

www.bloemdiscoverslife.com

is mn eigen website!! moet er alleen nog wel iets opzetten, maar hij is van mij!!

@Bloem.

gefeliciteerd met je eigen site .

ja en t is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel makkelijk…
uhm… :paranoid:

oh wat gaaf!!! Ben benieuwd!!! :biggrin:

En ohkeej… hou dan maar aan :wink:

@Bloem,

nu nog eventjes een cursusje webdesign dus.

Er zijn genoeg makkelijke hulpmiddeltjes om dingen op je site te kunnen zetten.
Diegene waar je je site vandaan hebt zal ook wel zoiets hebben.

We horen het hier wel wannneer hij af is toch??

@ antonie, jes sure thing… kan niet eens een mooie achtergrond kiezen
gosh wat is dit moeilijk!! weet hoe ik em wil hebben, weet alleen niet welk ontwerp t is, en in welk voorgeprogrammeerd ding et past…

@Bloem.

ik zit bij jou host z’n homepaina te kijken.
Daar staat een uitleg hoe je je site zou kunnen maken
m.b.v sitebuilder.
Ik kan alleen maar kleine fototjes zien bij die uitleg,
neem aan dat jij wel grotere zou kunnen zien omdat jij klant bent daar?

zucht
lekker…

:wub: heeft duidelijk ook nog eens een ander emailadres die ikke niet ken en waarmee ie vaak online is, hij gaat echt lekker…