@Bloem: Gastenboek ingevuld…natuurlijk ![]()
Zo, op het bovenste plankje na, de kattenpaal klaar. Wij zijn het ook zat en dus gaan we nu echt eten…
Tot morgen (denk ik)
:dag:
@Bloem: Gastenboek ingevuld…natuurlijk ![]()
Zo, op het bovenste plankje na, de kattenpaal klaar. Wij zijn het ook zat en dus gaan we nu echt eten…
Tot morgen (denk ik)
@ beps muchos smakelijk en enjoy!!
@ Beps: haha, idd muchos smakelijk!!! Ennneeee, bis morgenn!!
Ik moet me maar is gaan omkleden, heb net de Britse X-factor gekeken. Zucht, stelletje herriemakers!
Dames, nog maar 25 dagen en ik ga zuruck naar NL!!! I’m so thrilled, can’t wait!
@ cris, heerlijk weer ff naar NL, je begint al aardig te ver-engelsen, maar er gaat nix boven vrienden en familie!!
Jaaa, lijkt me heerlijk om iedereen weer ff te zien… En natuurlijk, nieuwejaarsborrel met TTT toch?? Ik ben nog geen 1 keer naar de meeting geweest!!!
En we hebben een reunie met onze middelbare schoolvrienden op school dus ik kijk al uit naar ALLES!!!
Gotta run ladies! Fijne avond! En miss tot vanaaf laat!
@ cris veel plezier en als je in NL bent dan plannen we dat ergens in die mnd dat je hier rondhobbelt als je er tijd voor hebt…
Een hele goede avond all.
Zo, Paultje even gekeken. Hij was weer fun.
Wat is het rustig hier he? Zelfs Antonie is er nie!
Bloem, nieuwe website? Oh, moet ik gauw ff een keer kijken dan.
En Bep… kunnen de katten alweer de krullen van de trap krabben?
En Cris ook weer ff online, maar gaat zo naar het feestje.
Wij waren vanmiddag ff naar een nieuw geopende Medi*mar** in Deventer geweest. Heb nog een paar mooie boxjes met woofer voor mijn pc gescoord en Lonnie een paar country cd’s. Iedereen weer gelukkig dus. :nod:
O ja en ook nog de DVD van Pirates off the Carribean. :unibrow:
@ roanna, deel 3?? of deel 1 of 2?
Moest eerst ff kieke. Deel 3 met nog een special edition erbij voor € 9,99.
wowie das nie verkeerd!!
maar toch, heb gehoord dat ie lang nie zo goed is als deel 1, maar ja, vond deel 2 ook soso vergeleken bij deel 1…
Ja klopt Bloem. Dat heb ik ook gehoord van sommigen die 'm in de bios hadden gezien. Nouja, het manneke is er weer blij mee, dus…:unibrow:
@ roanna, staat ie al aan
owh ja
@ trl en anderen, off course
we hadden vanmiddag de video geprogrammeerd op rtl travel, en later tijdens het eten gekeken, en idd het was de tibet special met roland fernhout!! woowwwww, wat geweldig om dat zo te zien, en mn pa maar zeggen, ongelooflijk, dat zag je 6 weken geleden life en mn moeder mn gezicht maar af speuren…
ongelooflijk wat gaaf om dat te zien
morgen staat de video ook scherp voor mt everest!!
@Bloem: Zit net een hele pagina van de reiskrant van de Telegr**f te lezen en dat gaat over hetzelfde gebied waar jij onlangs bent geweest. Had jij dat ook al gezien?
@ roanna, ja idd, mn pa en ma krijgen 7 dg per week dat ding in de bus, dus kreeg het meteen al onder mn neus gedouwd, ging over de annapurna trek… kreeg toch weer een klein beetje spijt dat ik geen conditie heb en dat ding niet gelopen hebt… maa ja…
Jeekes… wat is het akelig stil hier. Stilte voor de storm zeker? :vak02:
Nou, dan ga ik ook maar.
Mocht er nog iemand online zijn, he Bep :paranoid: weltrusten alvast allemaal.
Trusteeeeeeeeee:dag::kus:
Ikke heb het eten op… luikjes gaan nu langzaam dicht… Mij :idea: gaat uit, niet langzaam, INEENS!!!
Tot morgen allen!
@ truste meiden
ikke druk met de site, foto’s bewerken met picasa enzo en ook nog met bro op msn, muziek downloaden… kom echt tijd te kort…
welterusten meiden…xx
owhhhh
zou bijna vergeten
de schaatskalender:
9 dec, heerenveen
19 januari, wk sprint!! heerenveen
22 en 24 februari: heerenveen
ladiedeeladiedaaaaaaa