Viva: jij ook een fijne dag en avond!!! :dag:
het dames…even een wat ‘uitgebreider’ berichtje van mij…mocht wel weer eens tijd worden…heb het gevoel dat ik jullie verwaarloos:frown:
eens even kijken wat ik nog allemaal weet…
@toos…jamaica is nu lkkr definitief…wat een top vooruitzicht!
@marion…groetjes terug aan nancy…heeft ze alweer een reisje naar haar askim geboekt of is het nog niet zeker? vandaag weer wezen voetballen met J?
@bloem…het rijk voor je alleen hebben is idd heerlijk. maarja…af en toe is het aanpassen he…miss heb je meer geluk als je straks op de kamer bent
@mk…heb je vanaacht door kunnen slapen?
@beppie…naar de hondjes kijken vandaag…veel plezier
@cyn…alleen aant werk…saai:smirk: gelukkig dat je je studie boeken bij he hebt
@trl…leuke plannen wel voor de kerst en oud op nieuw
niet dat ik van kerst hou…dat thuis moeten zittan…bah!! deze kerst wordt beter denk ik:D
@damber…haha die arme sind heeft het maar zwaar
@viva…een drukke dag voor jou zo te lezen…veel plezier iig
hmzz…ik vergeet er nog een hoop…sorry!! voor jullie allemaal een dikke:kus:
van de week mn eerste slaapdienst gedraaid…ik heb er de rest van de week verrot bij gelopen…vandaag lkkr bijgeslapen…vandaag lkkr niks…![]()
xx
Viva,dat hopen we wel,en anders maar wat anders verzinnen,maar zal wel denk dat de meeste mensen toch wel kerstavond thuis zijn,en met kerst uit eten gaan…
Filiz,lekker bijkom dagje voor je…Jij kerst in Turkije das ff wat anders…
TRL: Moet wel lukken toch om nog een restaurantje te vinden?!?!?!
Filiz: vandaag lekker relaxen dus!!
Cyn,dat denken wij ook wel
tja…eerst geen kerst dus…maar een vriend uit turkije zijn vriendin komt ook een weekje met de kerst naar turkije (cyn…jij weet wie ik bedoel;))
dus hebben besloten om ook 1e kerst dag uit tegaan eten met zn 4e…
Ja ik weet wel wie jij bedoeld… Maar gezellig toch!!! :biggrin:
ik ga even een broodje eten!! tot zo :dag:
haha ja gezellig…![]()
smakkelijk…
**Crazymar: 6 december - Istanbul:TURKEY:
**Seray: 15 december- Gümbet
Cristina: 18 december: back home
Filiz: 19 december - Side
Cyn: 24 december - Lauwersoog - Noord-Groningen
**2008 ***************** **
Toos : 24 januari - JAMAICA
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Miere en Mar - 28 Januari - Marmaris
Bloem en Beps - Feb-mrt naar Engeland/Monkeyworld
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Bloem: 10 mrt: 3 weken Egypte
Bloem: 30 mrt: Israel
Bloem: 6 april: 3 weken rondreizen door Jordanie en Syrie
Cynthia: 8 april - Maleisie
Beps & Bloem: 3 mei - Istanbul
Bloem: mei: Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Seray: 24 mei- Gümbet
Filiz: juni - Side 4 evahh
Seray: 4 juni -Gümbet voor 5 maanden
Kaylo : 16 juni - 7 juli - 3 weken Türgütreis
**2008 ******************
En dan de verjaardagen nog …
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
05/03 Marifran
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
28/06 Toos
25/07 Christina
30/07 Antonie
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
17/09 Crazymar
29/09 Brenniej
08/11 Kaylo
23/11 Seray
leuk die lijstjes maar ergens was cris er afgevallen
Bloem,maar goed dat we jouw hebben;).Nog wat gehoord van het uitzendburo?
okey heb zowaar bijgelezen
@ toos, geweldig, jamaica! whoehheeee, en nu lekker geboekt en al zo snel! nog maar 2 mnd-jes!!
@ damber, klinkt goed! en waarom hebbie niet geproefd dan? al was het voor MIJ!!
hahaa… nee ff serieus… hoe heb je dan afscheid genomen?
@ cyn, als je met kerst een week in een bungolow in groningen kunt zitten,w aarom zou je dan niet in de zon ver weg kunnen zitten?
@ de rest, ja… luff joe all…
ikke bietje boos/ ongerust/ teleurgesteld/ begripvol
ikke sms-en gisterennacht, meteen mislukt, vorige week ookal, maar dacht, die zit al in UK, dus telefoon uit ofzo, maar toch maar ff bellen, maar kreeg meteen die vreselijke turkse mevrouw
denk dat zn telefoon met de scooter gecrashed is…
of dat ie eerder al een ander nummer had ofzo… maar goed, heb nu dus 0,0 manier meer om em te bereiken en ookal sprak ik hem sowieso al nooit, was toch een geruststellend idee dat ALS het nodig was, ik hem kon bellen/ sms-en… nu dus nie meer en weet ff niet wat ik wel of niet kan doen? wil natuurlijk niet iedereen die ik ken gaan bedelen om zn nummer…lekker…
@ trl ja had ik niet verteld? ze stellen me of 4 v/d 5 banen voor (die ene wilde ik toch al niet en cker niet toen ik hoorde, dat als je minder dan 6 mnd werkt, je maar max 3 dg vrij mag hebben… ja daaaaaag :dag: mot nog naar monkey world enzo)
dusss… ff afwachten, hopelijk kan ik strax kiezen (want daar ben ik zo goed in, ahum)
Bloem: ja dat zou heel goed kunnen dat zijn telefoon stuk is door het ongeluk :kus: komt vast wel goed!!
En lieve schat ik ga maar 3 of 4 dagen naar die bungalow… ![]()
Balen Bloem,maar kan het niet zo zijn dat hij zijn telefoon uit heeft staan,misschien vandaag nog eens proberen…
@ cyn owkey, kun je ook wel 4 of 5 dg naar de zon :unibrow: malta ofzo :hihi:
owh en met brenniej is alles goed, ze is weer beter, druk aan het werk, veel werken, beetje depri en dus niet zo vaak online enzo… maar gaat helemaal goed hoor!
@ TRl nee, kreeg echt meteen die mevrouw en sms sturen mislukt, als de telefoon uit is, dan blijft ie een week hangen en pas dan krijg ik de sms terug met mislukt, nu dus direct…
MALTA? aaah nee!! De zon bedoel ik toch echt richting caribbean… dus geen malta… ![]()
Bloem,jij en kiezen dat gaat toch heel goed samen:slywink:,gewoon de baan nemen die het meest betaald en geode voorwaarden heeft…Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk ![]()