Toos: ArkeFly is tegenwoordig wel weer wat beter aan het worden… En MP heeft inderdaad ook de laatste tijd vertraging!!
Ik las gister in de vakbladen dat O*D weer met turkse charters gaat vliegen vanwege het wegvallen van Martinair… ![]()
Toos: ArkeFly is tegenwoordig wel weer wat beter aan het worden… En MP heeft inderdaad ook de laatste tijd vertraging!!
Ik las gister in de vakbladen dat O*D weer met turkse charters gaat vliegen vanwege het wegvallen van Martinair… ![]()
Damber,ja hij is goed he had hem ook al gezien…Half 2 makkelijk te redden toch ???
@Damber: Moet je wel een beetje gaan schieten hoor
@Miere: He wat vervelend dat het niet zo opschiet dan. Hopenlijk gaat het toch allemaal niet zo lang duren. Jij wilt ook verder. Sterkte hoor! ![]()
Ik heb nog even een sigaretje meegerookt… maar ga me dan nu echt even opfrissen
Hoe zou het met Brennie zijn nog steeds de griep??
Een echte of de supersmooker:smoke:
Ja brenniej hebben we al een tijd niet gezien… ![]()
Hoop dat het wel goed met haar gaat
Cyn: Kijk even naar je handtekening, moet neSt niet neXt zijn??
Misschien heeft ze het gewoon druk, alhoewel als je een goeie griep hebt kun je even zoet mee zijn
haha toos: jij bent al scherp op deze zaterdag!! Zal het ff aanpassen!! Thanks anyway! :kus:
Ik ga even badderen, straks weer aan de crock. Heb geruild dus hoef alleen vandaag maar, morgen lekker dagje vrij
Toos: badderse!! en crockse als ik je niet meer spreek!!!
:dag:
@Cyn:![]()
![]()
Misschien tot straks anders tot vanavond laat:dag::dag:
Toos,crock ze…
Toos: tot snel!! Ben vanavond niet online… heb verjaardag van collega/baas… en weet niet hoelaat ik thuis ben… Jammer anders had ik nog op msn gekund … :biggrin:
@Toos: Je bent al weg, maar mocht je het nog lezen…wat mooi daar. Super!!! :zon02: Enneh…crockse hoor!
goedemorgen allen…
Mierre…lastig de boel nog niet op orde…succes
Tlr…uit eten met kerstavond, is dat nog te boeken dan.
Toos…ziet er goed uit zeg…lekker hoor de hubs mee wil daar naar toe, dus snel omboeken naar definitief
Mk…door geslapen vannacht??
Cyn…leren op het werk, is wel makkelijk scheelt je weer thuis nietwaar.
Beps…hondjes kijken lekker gezellig al die beestjes…
Bloemmie…cashewnootjes soldaat gemaakt, en gesnoept aan de winegum, en dan ook nog gebroken benen in turkije…enerverende avond dus.
Roanna…dus dat wordt verder spitten voor een huisje, het komt heus wel op je pad…geduld is een schone zaak.
Ik lekker snotteren…en dan ook nog high tea…vanmiddag…nou ja wel gezellig…vanaaf visite van zoon en schoondochter, dus kom ik niet online…dus voor iedereen een fijne dag en avond, misschien tot morgen…bye…