Jamaica… ben er nog nooit geweest, maar lijkt me een erg mooi land…
Groningen… even wennen aan de taal, het is net of je in het buitenland bent hihi het is er erg rustig… maar daar zal de zon waarschijnlijk ook wel schijnen…
Been gebroken, dat klinkt niet goed… Heb je al wat van hem gehoord Bloem?
Hutspot… jammmiiee!! Hebben wij dus ook gisteren gegeten
Blut met gokken… heb met Viva meegekeken, maar ik ga er niet aan beginnen
Mk… Heb je vandaag mogen slapen?? of moest je er toch nog uit vannacht??
Nou gisteren m’n date gehad… Was errug gezellie… Hij kwam me niet halen, omdat hij vanuit zijn werk kwam. Uiteraard heeft hij mij netjes thuis gebracht. Het is echt een snoepie!! Hij ziet er in het echt net zo lekker uit en hij is nog lief ook… Hebben als een stelletje wijven zitten kletsen… Hebben het werkelijk over vanalles gehad. Hij had 2x drankjes gehaald, dus ik dacht… de volgende is voor mij… Vroeg dus aan hem… ‘wil je wat drinken’… zegt hij: Ja, lekker doe maar een Colaatje… Moet je geld hebben… Ik zo HUH! geld hebben… ik werk ook hoor… Heb niet geproefd of het snoepje zoet is… maar het was onwijs leuk en gezellig… voor beide partijen voor herhaling vatbaar… :wub:
Goeimoggel allemaal, Ik zal ff laten weten dat ik er nog ben. Afgelopen week weinig tijd gehad voor jullie, alleen af en toe een stukje gelezen. Ik heb weinig nieuws te melden, er zit nog geen schot in de zaak. Papieren nog niet in orde, en ook a.s. ex-hubs heeft nog geen woning, dus kunnen we nog niet verhuizen. Hopelijk komt er snel verandering, want ik wil in januari, voordat Crazy en ik naar Turkije gaan, verhuizen. En dan kan ik eindelijk aan m’n eigen leven gaan werken. Nu heb ik de hondjes bij me, die ga ik straks weer naar “huis” brengen, want om 2 uur ga ik weer werken.
Ik weet ( solly) ff niet meer wat jullie bezig houdt op het moment, geef me ff update, please? @ Bloem, Huis??? Fiets?? @ Toos naar Jamaica, super voor je, wanneer?? @ Damber, afspraakje?? @ Beps, Hondje?? @ Antonie, examen vrouw???
@Cyn: Is goed, tot aan de gate. Vliegen wel met arefl. Ben ik minder blij mee maar goed. Behalve martnar vliegt er niemand naar toe en die kampen ook met vertragingen