TTT deel 67

Cyn,als je oma dan lastig is stop je haar gewoon in de bedstee deurtjes dicht en rust:biggrin:

Wij doen met kerstavond altijd gourmetten met vrienden bij een van ons thuis,maar degene die die dit jaar aan de beurt was heeft er geen zin in (door omstandigheden)om het bij hem thuis te doen…En kunnen we ook wel begrijpen,dus hebben we gister besloten dat het dan misschien leuk is om met z’n allen uit eten te gaan…Heb nog niet van iedereen een reactie gehad dus nog ff afwachten wat ze er van vinden…Oud&Nieuw vieren we bij een andere vriend dus dat is al geregeld…Ik zeg ieder jaar dat ik weg wil met kers,maar tis er nog steeds niet van gekomen.Vind die dagen echt niks aan

Niet?? Wie weet hoe gezellig het is met oma in een bed

@Toos: Laat je nog wel even weten hoe en waar enzo. Want wij willen natuurlijk wel zien, waar je zit enzo.

Ik heb ook een hekel aan kerst… Verplicht thuis zitten… Het is dat wij moeilijk vrij kunnen krijgen rond de kerst… anders gingen we met kerst een weekje naar de zon… Maar goed nu dus een paar dagen naar Groningen… ook best grappig denk ik!

Okee komt het. Ik ga naar Riuhotel Ocho Rios in Ocho Rios.

die is echt zoooo mooi!! :wub:

Cyn,alles beter dan thuis toch en wie weet schijnt in Groningen de zon ook wel:dope:

www.r*u.com, je snapt wel waar het * voor staat he

Ja het ziet er geweldig uit, hadden er nog een in negris. Maar deze is mooier en ligt centraler

Kan er ook met dolfijnen snorkelen:wub:

Snorkelen met dolfijnen? :biggrin:

Toos,welke plaats zit je ?

Die hotels van Riu zijn (bijna) overal super! Jammer dat ze niet in Turkije staan… :frowning:

TRL: ze zit in Ocho Rios…

Toos: heb je wel toeristiek van jamaica+Ocho Rios+ hotel???

Ok Cyn,dan ga ik ff kieken

@Toos: Die website doet het bij mij niet.

Ik heb niet zo heel veel met kerst. Vind de sfeer altijd wel gezellig, kerstboom, kaarsjes enzo.

Sodeju Toos,dat ziet er geweldig uit:thumbsup:

Zonder * he;). moet een i staan