TTT deel 67

gosh wat baal ik hiervan

kreeg ook gisteravond te horen dat een vriend/ kennis pas 3 weken in t leger zit en binnenkort naar de grens moet… de grens met irak welteverstaan…

ohjee… wat een rotberichten allemaal… en als jij nu meteen een smsje krijgt dat het mislukt is… dan bestaat dat nummer niet meer… lijkt mij!

@ trl, dacht ik ookal… de ene zit dichtbij mij, leuk en afwisselend, die andere 2 zitten ietsje verder weg, maar goed te bereiken en ook afwisselend en betalen goed, en die andere is een beetje half half en call center enzo…

@ cyn ja dat leek mij dus ook… baal baal baal
was vorige week ookal…

maar baal nog het meeste dat diegene die dit alles aan mij vertelde zei, dat ze em ‘net nog’ gesproken had
was al heel de avond online, dus dat was het niet (of hij heeft me geblokt, maar ja… dat kan ik me niet zo goed voorstellen) of ze heeft hem gebeld op een ander nummer…

Gaat dus niet zo lekker Bloem,misschien smst hij je zijn nieuwe nummer nog door,als hij hersteld is…Of anders toch aan een andere vriend vragen of die zijn nummer heeft.3 weken in dienst en dan al naar de grens daar wordt je idd niet blij van

arcccchhh lekker bezig weer!!

bah… die medische administratie is echt te saai om te leren!!! :thumbsdown:

zoooooo de loopt ff een lekker ding langs… kwijl :wub:

@ trl, als zn telefoon gecrashed is, zal ie idd wel snel een nieuw nummer hebben, maar waarschijnlijk is mijn nummer dan ook verdwenen… denk ik zo

en idd, 3 weken en dan al naar de grens, als ik bij de rbo wil werken, moet ik eerst 6 weken training krijgen , eer ik de lijn in mag :smiley: :smiley:

@ cyn , lekker bezig de laatste tijd!! hahahaa… zijn de oogies weer open ofzo??
hhahaaaa

Als een vriendin van mij mij een sms stuurt en ik stuur er 1 terug met beantwoorden dan krijg ik ook gelijk dat het mislukt is,maar als ik het via nieuw bericht doet dan lukt het wel is alleen bij haar…

denk dat ik die persoon toch ff een mail ga sturen of ze t nummer van :wub: heeft… want zo word ik een beetje gekkig… en het boeit :wub: toch niet hoe ik hem sms-t… antwoord toch niet…

vind ik ook raar hoor na 3 weken al!! Is echt super snel!!!

En vraag inderdaad anders het nummer aan die andere!! Als hij/zij hem nog gesproken heeft zal hij een ander nummer hebben…

Cyn,lok hem binnen dan:biggrin:.Kijken mag he,of is het over met askim?

@ trl das vreemd…
had met mn oude toestel heel vaak dat mensen mij ook niet konden sms-en, toevallig ook :wub: en iemand uit NL… hihi…

@ cyn, ja ga het nu meteen doen, tenzij ze hem gesproken heeft doormiddel van 1 van z’n :wub:broers… :smiley: :smiley: al zou ik daar ook best het nummer van willen hebben :hihi:

Bloem,ja snap er ook niks van maar ja,dan maar via nieuw bericht.Hoop dat je snel een berichtje kan sturen naar :wub:

Terug van het veld en zo meteen even met mams shoppen voor die heilige man.

@TRL
Gewonnen met 4-2 vandaag, een lucky day want hij heeft weer een keer gescoord. Keihard gewerkt, in het team van de tegenstander zat een vriendje van zijn school dus dan moet je wel laten zien wat je waard bent he.

@Toos
HUB IS OM, JE GAAT NAAR JAMAICA .

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

… SUPER ZEG!!!
Hadden wij ook in de planning zo’n 10 jaar geleden maar er kwam iets anders moois voor in de plaats.
Ga straks je hotel even bekijken op de site.

@Damber
Lekker gekletst samen… SUPER!! Is toch al een heel mooi begin??

@Miere
:kus:

@Viva
Op de thee vanmiddag en vanavond visite … veel plezier!

@Cyn
Druk met msn-nen en weekendjes uitzoeken. Een bedstee, ideaal voor oma, is ze niet te harden dan het slot op dat ding.

@Filiz
Tuurlijk verwaarloos je ons niet we weten ook wel dat je druk bent met alles. Nance heeft nog niet geboekt, moet eerst afwachten wanneer ze haar verplichte vrije dagen krijgt.

@Bloem
Balen he als je iemand probeert te bereiken en je kan geen contact krijgen! Kan je hem niet alvast via via de groeten en beterschap wensen, weet ie in ieder geval dat je aan hem denkt.

Marion,feliciteer J maar namens mij gaat dus weer de goede kant op…Eindelijk weer gescoord:D

TRL: Nee het is niet over met askim… in ieder geval nog niet… Heb een goed gesprek met een aantal personen gehad en er zijn gewoon wat dingen duidelijker voor me… wat ik wel en niet wil…

Marion: klasse van “onze” mini-huntelaar!!! Goed gedaan J :thumbsup:

Bloem: haha ja zijn ze broers ook leuk?? :biggrin: