@ viva, zo hoort het, je moet toch EEN excuus hebben om aan nieuwe kleren te komen he ![]()
@Bloem: Nouja, ik zelf speel al langer met die gedachten om inderdaad kleiner te gaan wonen. Het liefst een appartementje met 2 slaapkamers en een groot balkon of terras. Ik zat dus even bij de nieuwbouw huurwoningen te kijken, maar dan kom je gauw boven de € 600 en dat vind ik best een hoop geld. Voor huursubsidie komen we niet in aanmerking vanwege teveel geld op de bank van eventueel verkoop van dit huis. Misschien anders toch even verder kijken voor een goedkoop koopappartementje. Maar wil er wel zo in kunnen. Niet dat we eerst een half jaar moeten breken en verbouwen enzo.
Maargoed, voorlopig zal het wel even alleen kijken blijven, omdat mijn man het hier wel naar zijn zin heeft en de werkzaamheden rondom het huis nog wel aan kan.
Ja maar Viva, dan ga ik het natuurlijk ook vers maken. ![]()
@ roanna, jullie hebben nu een huishuis? dan is het idd wel ff omschakelen, maar het kan geen kwaad om je vast te orienteren, de gewilde appartementen die betaalbaar zijn, zijn meestal zo weg als ze op de markt komen, dus vroeg erbij zijn…
wat drinken we?? :unibrow:
cola light
zo ik ga bankhangen, ben het zat achter de pc…
Roanna, spitse in het huizen aanbod, misschien zit er wel wat leuks, en betaalbaars tussen…succes meissie.
Bloemmie…neem ook wat te drinken…
ikke weer lekker aan de lambrusco…
en de cashew noten roepen me uit het kastje, maar weet niet of ik die ‘mag’ opeten… maar aan de andere kant, ze staan er al 2 weken, dus zal wel niet voor een specifieke avond gekocht zijn, toch ![]()
heb marion amper gezien vandaag…?
hey linda, hoe was je training woensdag…?
nog nieuwe momenten met J?
En als het niet mocht, dan haal je morgen toch weer een nieuwe zak.
Als je met z’n drieën 1 computer moet delen, dan heeft vast 1 van haar mannen de computer bezet.
ja dat zal idd wel…
ff ee kort berichtje tussendoor…
en idd, kan morgen wel weer nieuwe kopen idd… zucht
denk dat ik niet veel/ vaak online zal zijn dit weekend, want… tja… tis niet mijn pc en diegene van wie die wel is, die is redelijk veel vrij dit weekend…
mmmhhh
cashew nootjes…![]()
Je zit bijna te hopen dat ze veel afspraken hebben zodat jij lekker het rijk alleen hebt.
De zak is open ![]()
tis een bakje…
en idd ja… wil lekker mn eigen ding kunnen doen en dat kan niet echt, maar goed, tis warm, krijg te eten en kan slapen, dus moet niet zo zeuren maar tis wel moeilijk na al die jaren ‘op mezelf’ en cker na 10 weken van absolute ultieme doen-waar-je-zin-in-hebt vrijheid…
Nou, doe mij dan maar een zoete witte of rode wijn. Lambrusco mag ook.
En heb je toevallig ook gewone pinda’s zonder zout? Zet die er dan maar bij.
@Viva: Fijn weekend verder hoor! :dag::kus:
Ik lust wel borrelnootjes en een glaasje cola light.
@bloem
Kun je niet op je laptop?
@ mk, nee internet via een draadje, ver weggestopt in de pc
en ik wil mn ouders ook niet tot last zijn, dus probeer zo onzichtbaar mogelijk te zijn…
@ roanna, pinda’s met zout… maar als ik die erbij zet, dan moet ik cker morgen naar de super
owh wacht, haal de winegums ff, om strax de tandjes te ‘poetsen’
By the way Bloem. Om nog even antwoord op je vraag te geven van daarnet. Wij hebben nu een koopwoning met behoorlijk veel overwaarde, zeg maar!
Ik heb net weer even zitten kijken, maar er is momenteel niets bij wat ik wel zou willen. Maarja, het heeft ook geen haast zoals ik al zei, maar wat jij ook al zegt, kijken kan geen kwaad. Ik houd alle nieuwe projecten nu ook in de gaten hier. Ze zijn hier met een hele nieuwe wijk bezig, dus zal mijn ogen en oren open houden.