ja tuurlijk roanna
wel een lekker idee, je zit niet op een schopstoel, kan rustig kijken naar wat anders/ leukers/ meer passends en als dat een jaartje of 2 duurt, no worrie’s…
je hebt er al die jaren hard voor gewerkt, dusseuhm… doe lekker rustig aan!
Heb je toevallig ook engels drop?
Zo lekker he.
ikke zet de noatjes gauw weer weg want anders krijg ik zo’n dorst… je voelt echt elk kloofje in je lippen door dat zout zeg, poehee…
@roanna
Wil je een huurappartement of willen jullie eventueel ook wel iets kopen?
owh nee, dan word ik misselijk
heb wel van die winegums met drop aan de ene kant, weet je wel… van de rooieband
Ik krijg gewoon trek van dat gepraat over nootjes en snoepjes.
@bloem
Als wij onze laptop aanzetten dat pikt hij zo een signaal van iemand in de buurt op en voila gratis internet. Voor ons niet van belang want we hebben zelf een abonnement, maar jou is het misschien wel makkelijk. Kun je op je eigen kamer zitten.
als je zou gaan huren en je huidige huis verkoopt, dan krijg je zo’n op-eet-constructie, toch? is niet altijd belastingtechnisch even ideaal… naar ik heb begrepen…
@ mk, ja idd, ik weet het, de buurvrouw heeft waarschijnlijk draadloos, maar ik heb geen ontvanger op mn laptop!! en volgens mij moet ik dan wel een code hebben om in te loggen…toch? :paranoid:
@Bloem: Ook lekker. Ik heb net een paar toffee’s bij de pc gelegd en zit nu lekker te zuigen. Mmmmm…
@MK: Eigenlijk voor een betaalbaar huurappartement en anders een goedkopere koopapp.
ik heb trouwens op de mt everest beter bereik met mn mobiel dan hier in huis… dus weet niet eens zo zeker of ik wel een signaal zou kunnen oppikken…
owh, de gums zijn lekker hoor en de tandjes bijna schoon… vooruit, nog 1-tje dan…
Klopt Bloem. En daar had ik dus geen zin in. Daarom liever naar iets betaalbaars (huur) kijken of eventueel goedkoper gaan kopen.
Zo ikke ff langs. Net Evan Almighty gekeken… gave film…zelfs hubbie(geen humorliefhebber) heeft zitten genieten en lachen…
Nou ff opzoek naar een leuk plaatje voor raad de foto…is dat wel slim met mij en mijn verleden…
![]()
ja absoluut…
maar waar laat je dan al die vele gasten als er weer eens iemand jarig is enzo?? dat past nooit in een 2 kamer appartementje ![]()
@ beps, nee niet slim nee… iedereen is gewaarschuwdddd!
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Bloem:
Die verjaardagen gaan we dan afschaffen, dan alleen kopje koffie met gebakje erbij. :unibrow: En om beurten komen.Het moet trouwens een 3 kamer app. zijn met minimaal dus 2 slaapkamers.
@bloem
Ik heb het ff nagevraagd. Je moet een draadloos netwerkkaartje in de pc hebben. Nw laptops hebben die standaard en anders kun je die voor een tientje kopen.
Daarmee pik je alle signalen uit de buurt op. Heel veel mensen hebben helemaal niets beveiligd en dan heb je dus geen codes nodig.
@bloem: J maar heel kort gesproken tijdens inlopen er wel weer de hele tijd achter gelopen dus goed uitzicht haha, daarna techniek vrijwel daarna is ie naaar huis gegaan had last vd maag
@Bep: Ben benieuwd naar je foto. Bij google zoeken he? :unibrow: