TTT deel 67

@Trlover,

fijne avond.

uitkijken :

http://www.pipebandsforum.com/images/smilies/drive.gif

Zo eten op, was lekker… Karbo(haas, duits met een randje errug aangenaam!) met spruitjes en piepersss!!

Nu op naar een filmpje en lekker onderuit!
:dag:

Ik had Bruune Bonen met een gehaktbal , was ook goed te doen.

Zit al de hele week te bedenken welke film ik eens zal gaan kijken.
De naam American Gangster zag ik al een paar keer voorbij komen.
Duurt alleen zo erg lang

SPRUITEN??Bleeeeeeeeeh… dat is echt vies!!!

Mams komt zo thuis…

He he eindelijk … ben ook bijgelezen

Bloem in jubelstemming … it’s payday!
Toos in gedachten al helemaal in Jamaica … lekker luxe kamer met hydromassage en likeurdispenser. En gelijk heb je, geniet er maar lekker van.
Cyn aan de babbel met een lekker ding, ook al een ongeluk gezien onderweg. Bij mij hetzelfde toen ik van het werk af kwam. Kruispunt afgesloten, zag blauw en oranje van de zwaailichten.
Damber op pad met dat lekker ding, hoop dat ze een fijne avond hebben samen.
Beps op de bank voor een film
Antonie aan het oefenen op de alt en control toetsen.

En ikke ga nu met vriendin aan de appelthee … tot straks!! Jullie krijgen trouwens allemaal de groeten van Nanc!!!

@Marion,

Nanc was toch mijn buurvrouw afgelopen zondag ?

Marion:geen lekker ding… wel een lief ding!

Marion…groeten terug aan Nanc

Cyn lief is beter dan lekker…wel eens een vent van 70 van dichtbij bekeken…lekker is vergankelijk…lief blijft…

Zo, ben ik ook weer.

Heb even op websites zitten neuzen voor huurappartementje hier in de stad. Maar ik vind ze nog wel aardig aan de prijs. Dus toch nog maar een poosje hier blijven zitten.

@Marion: Doe je even de groetjes terug aan Nance!

Wij hebben hutspot gegeten. Ook lekker. Nee, niet die uit mijn schoen/laars. Daar zat weer niks in vandaag. :stuck_out_tongue:

Dat bedoel ik maar Viva. Ik ga iedere avond met zo’n ouwe kerel van over de 70 naar bed. Hi, hi. :stuck_out_tongue:

Roanna…hetzelfde als ik dus…hutspot…maak jij die ook op zijn gelders…met bruine bonen erin…

Roanna…sinterklaas??? Enne ikke ken jou lonnie niet dus…

@Viva: Nee, gewoon uit zo’n kant en klaar bakje. Maar je brengt me wel op een idee. Ik denk dat mijn manneke dat best lekker zou vinden. Ga ik de volgende keer eens doen.

Sinterklaas :question: Nee… mijn Lonnie is ook al een ouwe man, :stuck_out_tongue: maar hij doet het verder nog goed. :teeth:

goedeavondddddd

@ viva, als hij en damber 1 km van mekaar wonen waarom gaan ze dan niet samen naar het centrum??

@ trl, ik zou met de auto gaan, helder weer en volle maan: tis kkkkkoud!

@ cyn, vertel waar ken je lief van??

@ viva, duim voor hem, dat damber hem leuk vind, want dan mag ie zn handjes dichtknijpen…:hihi:

hihihihi…Bloem ik weet ook niet waarom hij haar niet heeft opgehaald…een beetje vent haalt een meissie op maar goed, misschien is het maar beter zo, dit heeft ze nog nooit gedaan.

@ viva was ze zenuwachtig??

@ roanna, owh vertel… wil je verhuizen?? vertelvertel… kleiner wonen? begane grond?

Nee ze was niet zenuwachtig, maar wel nieuwe kleren aan. hihihihi, van de week geshopt

Roanna, ik dacht dat jij ook wel die hutspot zo maakte als ik, hier zitten er echt geen bruine bonen in, maar dan vind ik het dus veel te waterig…