TTT deel 67

ga wel duimen voor haar, alleen is maar alleen, ze is al geen stap type…

Tlr…askim nog gesproken of is hij nog zo eigenwijs.

@bloem
Jammer dat ik er niet was, ik had de ü en ß uit mijn hoofd geweten, had je een hoop werk bespaard.

@viva
G. heeft net een fles op, met de pap erin.
Dat merk dat jij noemde was er wel, maar die mocht pas vanaf 7 mnd. Nu heb ik rijstebloem, die mag vanaf 4 mnd. Ben erg benieuwd of hij nu langer slaapt.

hahahaha…proberen kan geen kwaad, nietwaar, vond hij het lekker, en kreeg hij het weg. is wat dikker he.

alt codes…als we ze heel veel nodig hebben dat zet ik gewoon mijn word.doc op in een klein venstertje…daar staan alle codes op.

Viva,ik duim mee hoor…
Nee nog niet gesproken laat hem maar ff rusten,weet het ook niet meer hoor.Echt zo eigenwijs pffff dat kan je je bijna niet voorstellen,maar dat wist ik al…Heb wel besloten om de papieren op te sturen dan maar onvolledig,als ik ze niet op stuur krijgen we ook een vermelding dus dat maakt niet uit…

Trl: haha 5 km verderop…

als hij het er goed op doet, kun je ook alle voedingen die hij per fles krijgt, dat kindermeel geven…en een smaakje afwisselen…scheelt een helehoop geld hoor. Die bussen zijn hartstikke duur.

MK. die pap wordt in zijn maagje dikker…en is voedzamer.

Cyn,dat scheelt 2995 km:teeth:

kijk cyn, now we talking…dat is het betere werk…

@viva
Ik ben begonnen met 3 scheppen, het was niet heel dik en volgens mij vond hij het wel lekker, de fles was zo leeg.

Ik heb eens een lijst gemaakt van alle alt codes, een A4’tje vol. De codes die ik het meest gebruik heb ik op een heel klein velletje naast de pc, maar de meeste weet ik wel uit m’n hoofd.

@trl
Sta ik ook eens ergens bovenaan :smiley: :smiley:
Ik had ff snel gekeken en 1x roulette gespeeld.

MK het is even uittesten hoeveel je in de fles moet doen aan scheppen. Volgens mij staat het wel op het pak, maar dan met een lepel, dus dat is dikker. Ik had volgens mij een schepje van een bus babyvoeding, en volgens mij deed ik 5 van die schepjes met een kop erop op 200 melk/water verhouding…

:biggrin: hij rookt in ieder geval niet… :biggrin:

Poee Viva,dat je dat nog allemaal weet.

Mk,ja zag dat je ergens bovenaan stond unluckiest player ofzo,maar misschien is dat nu wel verandert…

Dames ik ga er vandoor kreeg net al een smsje van waar ik bleef,dus tot later en fijne avond allemaal…

fijne avond :dag:

Tlr…fijne avond…toch maar met de auto denk ik…bagger weer buiten…

Ja ben het nog niet helemaal verleerd hoor…heb ook nog kleine nichtjes en neefjes.