TTT deel 67

gosh dit deel zit alweer op de helft…

ja gaat lekker snel zo!

Nee hoor Damber is niet te laat, ze wilde met het openbaar vervoer, omdat je in het centrum zo vreselijk but je auto kunt parkeren…maar paps brengt haar met de auto, dus ze kan nog op haar gemakje een bakkie mee drinken.

he gelukkig!!! En ze gaat niet met die lekkere jongen uit toch?

Viva,ik heb ook alles wat ik doe gedocumenteerd en was goedgekeurd nu heeft me collega er tijdens mijn vakantie er toch nog een zooitje van gemaakt…Ze snapt het gewoon niet ook niet toen er een andere collega bij kwam zitten ging het 1 dag goed de volgende dag was ze het weer vergeten…Nu dinsdag een overleg over hoe we dan nu gaan doen…

Oww dacht dat ze 7 uur de date had.

die pizza… hij is meer spontaan, leuk enzo… Niet echt mega lekker… :thumbsup:

Tlr…nou daar ben je dan lekker mee…fijn is dat zo’n collega…vraag is of ze kan lezen, want als het gedocumenteerd is en is goedgekeurd, dat is het werkbaar…moet je wel lezen wat er staat.

Nee Damber heeft haar date om 8 uur…

hihihihi en hij gaat met de auto…dus we zien wel…ze kan ook bellen om weer thuis te komen, maar er rijden ook taxi’s…

Nou als die jongen net zo’n mooi innerlijk heeft als zijn uiterlijk… POEH hee!!

ze wordt nu weggebracht…waar vaders al niet goed voor zijn…

Viva,ja dat zei ik ook tegen me andere collega maar schijnbaar durft ze dat niet ofzo…bang dat we haar dom vinden,ach ze is de jongste ook niet meer,maar soms denk ik jeee dat snap je toch wel,als ze iets een paar weken niet gedaan heeft weet ze het al niet meer…Hoop niet dat ze dat thuis ook heeft;)

Damber,zal toch wel netjes thuis gebracht worden…

ja het is een snoepje van de week zeg maar…lekker ding om te zien…

ik ken hem nog dat hij 7 jaar was ofzo, was als moeder mee op schoolreisje naar duinrell…ik was nog niet binnen met het spul of ik was hem al kwijt, dat terwijl zijn moeder nog zo tegen mij had gezegd dat hij niet luisterde en altijd wegliep…hihihihi…toen was het een klein blond jochie, echt zo’n dikkertje dap…nou daar is niets meer van over…hihihihihi

Tja ik weet niet of ze thuis gebracht wordt, mag het hopen van wel…een beetje vent brengt een meisje thuis…hij woont hemelsbreed hier 1 km vandaan…

Hahaha Viva,van dikkertje dap tot een lekker ding das een mooie vooruitgang…

Nou dan moet hij haar wel thuis brengen,of ze moet het zelf niet willen dat hij zo’n afknapper is,maar dat kan ik me niet voorstellen na die foto

Haha ja een beetje vent brengt inderdaad het meisje thuis…

“Hij” is weer online… Ga is ff verder uithoren…

nee, wat dat bedreft is het de beste die ze tot nu toe mee date…

Cyn,succes…Zoek je toch wat dichter bij huis?