TTT deel 67

waar was de gebruiksaanwijzing ookalweer??

Carlito’s Way

hoort , bij wat men noemt, de Klassiekers.
Ook al is tie pas 14 jaar oud.

Net ff het dorp in geweest,maar tis best koud zeg…Vanavond wat drinken bij vrienden denk dat ik maar met de auto gaat,hmmm of toch maar op de fiets ,kan ik wat drinken…

Ben er weer!! Pizza zit in de oven… Vet ongeluk gebeurd vlak bij me huis… Auto in de sloot, vrachtwagen half in de sloot, 2 auto’s helemaal in de kreukels… Lekker weer…

leker dan, maar jij bent thuiss Eet ze!

cyn…jij gelukkig niet met je zwarte mobiel.

Gelukkig zat jij er niet tussen Cyn en ben je veilig thuis gekomen…Eet smakelijk voor straks

@Viva: hoe was het overleg vanmiddag?? Of heb ik dat weer gemist??

Nee inderdaad… was wel aan mijn kant… Alleen dan op de rechterbaan… en ik moet met de linker van de ringweg af…

Bloem,al wat gehoord van het uitzendburo??

Zo pizza is klaar :biggrin:

Ben even eten!!!

:dag:

Smakkelijk Cynthia :dag:

en hij is toch lekker!!!

Overleg ging over het werk, wat we al die tijd hebben gedaan, of we maar even alle kennis die we hebben willen documenteren…we mochten eens onder de trein lopen, dan weet niemand hoe het allemaal werkt…Er zijn een heleboel dingen door ons team uitgezocht en dat moeten we nu allemaal op schrift zetten…natuurlijk net of we niets anders te doen hebben. Collega heeft maandag een afspraak met de directeur…niet dat we er wat mee opschieten maar toch.

die pizza´s van dr. oet*er zijn inderdaad lekker ook die kleintjes pico zijn heerlijk

hubs brengt Damber zo even naar haar date…in het centrum…

@Viva,

ik misbruik de tijd dat ik dingen moet documenteren meestal om te netten:o:nod:

Jaaaa pico’s zijn ook lekker!!!

:biggrin:

tja, maar wij moeten het 11 december allemaal inleveren bij het unithoofd…pffff en dan lekker in teamverband, waarvan er 2 niet met elkaar door een deur kunnen omdat ze allebei even veel weten, maar anders denken.

Cyn,wie de pizza of :unibrow:

Viva,dan is damber te laat…:dope: